• Tenminste, alleen voor degene die vroeger altijd smurfenijs aten want waar ik vandaag achter ben gekomen heeft mijn hart gebroken.
    Ik ging vandaag ijs eten met twee vrienden en eentje daarvan zei dat iemand tegen hem had gezegd dat smurfenijs bananenijs was met een kleurstof. Dit moesten we echter onderzoeken en ja, het is waar.
    Het is nou niet dat ik dacht dat smurfen ijs van smurfen gemaakt was maar ik dacht vroeger wel altijd dat smurfen ijs van een of andere vrucht was gemaakt.

    Sorry, no sorry.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 20:18 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    MaxiIena schreef:
    Bij ons smaakt 'ie naar kauwgomballen-ijs (cat)

    + ik vond hem een beetje chemisch proeven toen ik hem over een paar maanden proefde in Antwerpen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 21:34 ]


    Take me to wonderland

    Nope. Ik hield er nooit van, haha. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    AwkwardTurtle schreef:
    Jaja, het is inderdaad bewezen dat je niet alleen "proeft" met je smaakpapillen. Eet maar eens iets terwijl je je neus dichtknijpt. Dan proef je hetgeen dat je eet amper x) De truc die ik jaren heb gebruikt om m'n bord leeg te krijgen terwijl ik het toch echt niet moest x) (naast het gewoon ergens anders te dumpen, uiteraard.)

    Dus... Ruiken, zien, proeven, voelen... Nog net niet horen :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nou, gelukkig. Nu sterven er geen smurfen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Neminis schreef:
    (...)
    Dus... Ruiken, zien, proeven, voelen... Nog net niet horen :')

    Soms hoor ik mijn eten huilen en dan heb ik geen honger meer


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb me altijd afgevraagd waarvan smurfenijs gemaakt werd :'D. Probleem opgelost :Y)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 22:26 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Neminis schreef:
    (...)
    Dus... Ruiken, zien, proeven, voelen... Nog net niet horen :')

    Jawel hoor! Als iets knapperig is, vinden je oren het ook een geweldig geluid! Eten is een sensatie voor alle zintuigen (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Hecuba schreef:
    (...)
    Soms hoor ik mijn eten huilen en dan heb ik geen honger meer

    Dat doet me denken aan die Griekse mythe over de runderen van Helios. Dat vlees ging letterlijk loeien D:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Drones schreef:
    (...)
    Jawel hoor! Als iets knapperig is, vinden je oren het ook een geweldig geluid! Eten is een sensatie voor alle zintuigen (:

    Oeh ja, je hebt nog gelijk ook ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik werkte in een ijssalon en ons smurfenijs was dus inderdaad banaan, wel met een beetje vanille en vooral veel kleurstof.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb het ooit wel gegeten, maar ik zou niet hebben verwacht dat het bananenijs was. Stiekem vind ik dat wel hilarisch. Ach, Azraël, je had veel beter gewoon op bananen kunnen jagen om die echte smurfensmaak te krijgen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan