• Ik weet zijn naam niet, maar bij RTL late night zit een debuut schrijver en hij zegt zo mooi, "Na drie weken leverde ik 17.000 woorden in.....wat best veel is," en ik zat zo naar de tv te kijken van "Oh pleaseeee, minstens 1/2 van de quizlet schrijvers verslaat je sowieso met aantal woorden.=')"
    Anyways dat wou ik dus even kwijt, ik vond hem wel grappig.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Hahahahahahaha :"D


    26 - 02 - '16

    Arme man, hij kent de echte struggle niet.


    Because I love him, do I need another reason?

    Badlands schreef:
    Arme man, hij kent de echte struggle niet.


    Duidelijk eh.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Hij moet maar niet aan NaNoWriMo beginnen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hij moet maar niet aan NaNoWriMo beginnen. (cat)


    Daar moest ik ook aan denken hahaha.x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Nou, ik vind 17.000 woorden op drie weken tijd best een prestatie. Ik doe 't 'm niet na, al geloof ik dat er velen zijn die dat wel doen, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hangt er vanaf wat je ernaast nog doet, maar inderdaad. Tis heeel goed te doen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Grohl schreef:
    Nou, ik vind 17.000 woorden op drie weken tijd best een prestatie. Ik doe 't 'm niet na, al geloof ik dat er velen zijn die dat wel doen, haha.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Haha als een schrijver-in-permanente-staat-van-writersblock vind ik het nog best veel. Je kunt behoorlijk wat woorden schrijven in korte tijd, maar het moet ook nog ergens op slaan en een goede verhaallijn hebben en fijn woordgebruik etc. etc. etc.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    Hij moet maar niet aan NaNoWriMo beginnen. (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    You just made my day. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Btw klopt het dat het die dude van moordvrouw was die het zei?


    Happy Birthday my Potter!

    Grohl schreef:
    Nou, ik vind 17.000 woorden op drie weken tijd best een prestatie. Ik doe 't 'm niet na, al geloof ik dat er velen zijn die dat wel doen, haha.


    Life is a beautiful struggle

    Ligt eraan wat voor 17.000 woorden, als het goed geschreven tekst is dan snap ik dat hij er trots op is. Maar 17.000 woorden aan de andere kant is ook niet veel, als je het inderdaad vergelijkt met sommige mensen op Q die dus meer schrijven.


    Physics is awesome

    Ben ik de enige die vind dat het niet om het aantal woorden gaat, maar om de kwaliteit?
    Ik bedoel misschien schrijf je in drie weken wel 30.000 woorden, maar als het allemaal waardeloos is dat je schrijft, dan heb je er nog niks aan.

    Sorry als er mensen zijn die dit punt ook hebben aangehaald, maar heb niet alle reacties hierop gelezen xd
    Dit viel me gwn even sterk op.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.