• Ik weet zijn naam niet, maar bij RTL late night zit een debuut schrijver en hij zegt zo mooi, "Na drie weken leverde ik 17.000 woorden in.....wat best veel is," en ik zat zo naar de tv te kijken van "Oh pleaseeee, minstens 1/2 van de quizlet schrijvers verslaat je sowieso met aantal woorden.=')"
    Anyways dat wou ik dus even kwijt, ik vond hem wel grappig.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Taka schreef:
    Ben ik de enige die vind dat het niet om het aantal woorden gaat, maar om de kwaliteit?
    Ik bedoel misschien schrijf je in drie weken wel 30.000 woorden, maar als het allemaal waardeloos is dat je schrijft, dan heb je er nog niks aan.

    Sorry als er mensen zijn die dit punt ook hebben aangehaald, maar heb niet alle reacties hierop gelezen xd
    Dit viel me gwn even sterk op.


    Dat vind ik ook hoor, maar ik vond het gewoon grappig gezien het feit dat hier ook goede schrijvers rondlopen die meer schrijven. Ik weet verder ook niks over die lan en zoals hier boven staat zou het best eens die man van moordvrouwen kunnen zijn. Als hij dan naast acteren en alles ook schrijven er naast doet dan is zijn prestatie natuurlijk meteen een stuk knapper. Ik wou dan ook niks of niemand beledigen, just to be clear.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook hoor, maar ik vond het gewoon grappig gezien het feit dat hier ook goede schrijvers rondlopen die meer schrijven. Ik weet verder ook niks over die lan en zoals hier boven staat zou het best eens die man van moordvrouwen kunnen zijn. Als hij dan naast acteren en alles ook schrijven er naast doet dan is zijn prestatie natuurlijk meteen een stuk knapper. Ik wou dan ook niks of niemand beledigen, just to be clear.(:


    Nahh, goede schrijver weet ik nog niet of hij dat is, ben niet bekend met zijn boek. Want geloof me, op quizlet lopen ook een paar schrijvers rond die kwalitatief naar mijn mening betere stukken leveren dan schrijvers die boeken hebben verkocht. Dat een boek uitgegeven wordt en verkocht, wilt niet gelijk zeggen dat een schrijver goed is, maar zo kijk ik er naar. Schrijven vind ik trouwens ook een apart vak en iemand die acteren erbij naast doet, is natuurlijk wel knap dat die een boek schrijft, maar ik zou om diezelfde reden al geen boek van hem kopen hoewel die man vast aardig kan schrijven. Ik ga wel die uitzending ff terugkijken xd lijkt me wel interessant. Thanks voor de tip :d


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Nahh, goede schrijver weet ik nog niet of hij dat is, ben niet bekend met zijn boek. Want geloof me, op quizlet lopen ook een paar schrijvers rond die kwalitatief naar mijn mening betere stukken leveren dan schrijvers die boeken hebben verkocht. Dat een boek uitgegeven wordt en verkocht, wilt niet gelijk zeggen dat een schrijver goed is, maar zo kijk ik er naar. Schrijven vind ik trouwens ook een apart vak en iemand die acteren erbij naast doet, is natuurlijk wel knap dat die een boek schrijft, maar ik zou om diezelfde reden al geen boek van hem kopen hoewel die man vast aardig kan schrijven. Ik ga wel die uitzending ff terugkijken xd lijkt me wel interessant. Thanks voor de tip :d


    Graag gedaan.(: Zijn ok meer een script voor een serie geloof ik (en nu word het boek omgezet in een serie.:'D), maar dat zie je wel als je de aflevering terugkijkt.(:


    You were born original, don't die as a copy.