• Ja, ik ben dus opzoek naar films met een mindfuck. :') Dus als jullie er een weten – laat een reactie achter!

    Eventjes een MT ;)


    What would Emma do?

    Inception, Thre3 en Shutter Island zijn de enige echte mindfuck films die ik ooit heb gezien.
    Oh, en Mindhunters. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Snowpiercer

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 15:59 ]


    "Feet on ground, you’ll come round, And be human again."

    Hooverphonic schreef:
    The External World - David Oreilly

    Korte film van c.a. 20 minuten. Heel bizar om te zien.


    Ik heb deze net samen met mijn vriend gekeken en het is inderdaad een erg bizarre film o.o


    Blond+Blond=VeryBlonde xD

    Ik vond Fracture heel mooi en the Rite :'3 is beide met Sir Anthony Hopkins.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    The sixth sence is wel een film met mind fuck maar ik moet zeggen dat ik hem aan zag komen.
    Er is er nog een maar daar weet ik de naam zo even niet van. Het ging over geesten in een huis ofzo xD


    ♡

    Hooverphonic schreef:
    The External World - David Oreilly

    Korte film van c.a. 20 minuten. Heel bizar om te zien.


    Waar gaat die over? :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Atonement heeft aan het einde een hele grote mindfuck, maar hij is heel zwaar.
    Natuurlijk Now you see me.


    Tijd voor koffie.

    Black Swan


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kit schreef:
    (...)

    Waar gaat die over? :')


    Haha, het is alweer een tijdje geleden dat ik hem heb gezien maar ik denk dat het een redelijk vrije interpretatie is die je eraan kan geven. Zitten veel verschillende scenes in die door elkaar heenlopen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 22:52 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    A Tale Of Two Sisters


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Mr. Nobody
    Frequencies (OXV)
    Cloud Atlas


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    -Lucy
    -Sucker punch

    En MT, ik ben ook opzoek naar zo'n soort films ^^


    Inspiration can hit you any time

    Gister gezien; Frequency.

    Het gaat over John die het oude 'bakkie' van zijn vader vindt, die is overleden 30 jaar geleden. Hij koppelt deze aan en ineens krijgt hij hierdoor contact met zijn vader (door het noorderlicht) die in een andere dimensie zit. Hij probeert samen met zijn vader het verleden te veranderen, waardoor er veel dingen mis gaan en veranderen.

    Flinke mindfuck, maar een erg goede film!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 16:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een Franse film genaamd Incendies, grootste mindfuck die ik ooit gehad heb. Wel een hele goede film.


    I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.