• “I came up with myself. FAYZ. Spelled F-A-Y-Z. It stands for Fallout Alley Youth Zone. Fallout Alley, and nothing but kids." Howard laughed his mean laugh. "Don't worry, Astrid, it's just a FAYZ. Get it? Just a FAYZ.”


    Heey, voor deze Weerwolven van Wakkerdam zoek ik 25 actieve kandidaten die bereid zijn te spelen tot ze sterven of winnen. Als je je aanmeld zou het fijn zijn om even een naam achter te laten. Ik weet niet precies hoeveel rondes het spel gaat duren, dit ligt er natuurlijk aan hoe snel jullie de wolven ontmaskeren. Ook maak ik een WhatsApp groep aan, als je hierin wilt moet je dus even je nummer sturen (dit hoeft uiteraard niet maar het is wel leuk).


    Rollen

    Coyotes || Wolven (5)
    De coyotes beslissen elke nacht samen welk FAYZ kind ze die nacht willen opeten. Ze overleggen in een inactieve story. Hun doel is om alle kinderen op te eten en alleen over te blijven.

    Lana || Heks (1)
    Lana heeft twee drankjes die ze kan gebruiken. Een doodsdrankje, hiermee kan ze een zelfgekozen personage vermoorden en een levensdrankje, hiermee kan ze een zelfgekozen nacht een slachtoffer van de coyotes redden. De spelleider stuurt haar een pb nadat de coyotes besloten hebben wie ze gaan vermoorden.

    Pete || Ziener (1)
    Elke nacht bekijkt Pete een van de avatars beter, zodat hij kan zien welke rol deze heeft. Maar aangezien de andere gek kunnen worden als hij hen dingen rechtstreeks vertelt, kan hij niet vertellen wat hij gezien heeft.

    Dahra || Genezer (1)
    Dahra kan elke nacht iemand beschermen tegen de coyotes. Indien de coyotes hem/haar vervolgens aanduiden als lunch-slachtoffer zal er die nacht geen lunch zijn. Dahra kan niet twee keer achterelkaar dezelfde persoon beschermen. Degene die beschermt wordt kan nog wel sterven uit liefdesverdriet.

    Worm en Diana || Sletten (2)
    Worm en Diana slapen elke nacht bij een andere speler. Zo kunnen ze zelf niet sterven als ze worden opgegeten door de coyotes. Als degene bij wie ze slapen wordt vermoord, sterven zij ook.

    Albert || Burgermeester (1)
    Alberts stem telt twee keer mee bij de stemming, verder heeft hij geen speciale krachten. Als Albert sterft wordt er een nieuwe burgermeester gekozen. Albert is overigens ook de enige die zijn rol bekend mag maken.

    Penny || Cupido (1)
    Penny koppelt in de eerste nacht twee mensen aan elkaar door ze waanbeelden te laten zien waardoor ze geloven dat ze geliefden zijn. Deze twee geliefden zijn vanaf nu een derde partij en proberen het spel samen te winnen. Sterft een van de twee geliefden, dan sterft de ander ook uit liefdesverdriet. Na de eerste nacht heeft Penny dus geen speciale krachten meer en is ze dus een gewone burger.

    Hunter || Jager (1)
    Hunter kan zijn speciale kracht pas gebruiken bij zijn dood. Wanneer hij sterft kan hij een zelfgekozen speler mee het graf innemen. In de nacht heeft hij dus geen rol en hij is voor het verdere spel een gewone burger.

    Sam || Zondebok (1)
    Als bij een stemming gelijkspel is, wordt Sam automatisch gedood (ook als hij niet een van de verdachten is). Als hij doodgaat mag Sam een speler aanduiden die de volgende dag niet mag stemmen

    FAYZ kinderen || Burgers (11)
    De FAYZ kinderen hebben geen speciale krachten. Hun voornaamste doel is om alle coyotes op te sporen en te vermoorden. Overdag stemmen ze iemand eruit die ze lynchen, in de hoop dat dit een coyote is uiteraard. In de nacht hebben ze geen krachten en slapen ze dus.
    - Edilio
    - Maria
    - Taylor
    - Orc
    - Caine
    - Astrid
    - Dekka
    - Quinn
    - Drake
    - Jack
    - Brianna


    Deelnemers
    1.Marijsel || Annemarije
    2. AwkwardTurtle || Wendy
    3. Nottet || Ness
    4. Asil98 || Lisa
    5. StephenFry || Felicia
    6. Sibyl || Julia
    7. Maxilena || Ilona
    8. Qingsel || Qing
    9. Gailsel || Gail
    10. Tsundoku || Marjolein
    11. Scout_ || Myrthe
    12. Lizor || Lisa
    13. Athelstan || Natascha
    14. Playmaker || Anne
    15. Gunnulfsen || Dore
    16. JBarakat || Sarita
    17. Hermelien16 || Hermelien
    18. Grohl || Leah
    19. Sublatti || Lisanna
    20. Kile || Xanthe
    21. Khronos || Savannah
    22. Unshadowed || Henk
    23. Audora || Ruskow
    24. Lupton || Vincie
    25. Shore || Kim


    Regels
    - De huisregels van Quizlet .
    - Speel eerlijk, geen vriendjes politiek.
    - Houd je rol geheim!
    - Ben je dood? Houd je informatie alsjeblieft voor je.
    - Een nacht en een dag duren allebei twee dagen.
    - Naamswijzigingen en vakanties graag doorgeven.
    - Indien je een wolf bent zou ik even je activiteiten op de voorpagina uitzetten. ^^
    - De prijs is de eer.


    Toestemming
    Beste MrsWhitesides,

    Hierbij geef ik je toestemming om te beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam - The FAYZ wedstrijd. Ik wens je veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Marijsel
    Moderator


    ---
    Story
    Topic

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 18:26 ]


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Ik heb de mijne ook nog niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb mijn rol ook nog niet ontvangen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kile -> Jukeboxes


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb hem ook nog niet...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gaat deze wvw nog beginnen?


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Audora --> Evanel


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nottet --> Edilio


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Qingsel » Painkiller


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gaan we nog beginnen? :')


    What would Emma do?

    Maxilena » Beauregard


    “A queen will always turn pain into power.”

    Shore >> Surgeon


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    playmaker --> rikiah


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sibyl --> Bluck


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ben van vrijdag tot en met woensdag weg, zonder wifi.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Awkwardturtle -> Backbiter


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."