• Onze hond, Yentl heeft waarschijnlijk in de bench gepoept. Ik durf er in ieder geval tien euro op te wedden. Het stonk er heel erg naar poep én ik werd om half vijf wakker van geblaf, wat nog tot wel 7 uur duurde. ):
    Ik durf er niet heen te gaan om de schade te bekijken. Ik wacht wel even totdat heit of mem wakker zijn. Een heel goed begin van de dag. #not

    Q- Hoe zijn jullie wakker geworden? Nog ergens over gedroomd?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Waarom durf je niet te gaan kijken? :')
    Goh, ik ben wakker geworden van mijn moeder haar hakken toen ze de trap op liep.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 9:54 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh, vervelend zeg :/
    En ik werd wakker door mn zusje der gevloek. Gezellig :3

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 9:55 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En, heb je ondertussen al durven kijken of niet? :3

    Ik werd eerst halfwakker doordat iemand de kamer inkwam, daarna een tijdje later van de hond, van mijn zusje, hier. Ze begint altijd enorm te spacen en te blaffen van blijdschap als 't vriendje van mn zusje binnenkomt.


    † Love? I want to sleep.

    Je wil niet weten hoe het eruit zag. Ze had ook nog last van diarre. ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Arm beest, ik snap eigenlijk niet waarom je niet ging kijken of hij oké was als hij zo lang bleef blaffen. :s Het had iets ernstig kunnen zijn. Ik zou op zijn minst hem buiten hebben gelaten zodat hij niet in zijn troep hoefde te zitten. Dat je niet naar hem durft omdat je de schade niet onder ogen wil komen, vind ik flauw. Niet persoonlijk bedoeld, trouwens.


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Arm beest, ik snap eigenlijk niet waarom je niet ging kijken of hij oké was als hij zo lang bleef blaffen. :s Het had iets ernstig kunnen zijn. Ik zou op zijn minst hem buiten hebben gelaten zodat hij niet in zijn troep hoefde te zitten. Dat je niet naar hem durft omdat je de schade niet onder ogen wil komen, vind ik flauw. Niet persoonlijk bedoeld, trouwens.


    Ik sluit me hier bij aan.


    26 - 02 - '16

    Nou vroeger blafte ze altijd omdat ze eenzaam was. We mochten dan niet naar haar toe omdat ze dan bleef blaffen. Dus ik heb enkel naar mijn moeder geluisterd door niet naar haar toe te gaan.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh en ik had haar al uit de bench gehaald hoor. En uitgelaten en laten eten. Ik kon alleen niet zien hoe alles eraan toe was omdat de lamp kapot is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik werd om 9 uur wakker van een raar geluid, ik denk omdat de hond van mijn broer op slooptocht ging en het kattenvoer van het aanrecht gegooid had, waardoor het bakje kapot gevallen was. Ze heeft mijn moeders bril ook nog eens gesloopt. Echt, ik krijg nog wat van dat beest.


    Your make-up is terrible

    Haha, bad moments!

    Ik werd wakker door m'n pa die riep dat het half vier was en ik een kleine hartaanval kreeg, ik moet morgen een examen doen namelijk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik werd wakker na een droom over Peter Pan in Assassins creed stijl :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dandocal schreef:
    Ik werd wakker na een droom over Peter Pan in Assassins creed stijl :3


    :o
    Dat wil ik ook :o Omfg, dat klinkt té geweldig :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarschijnlijk wilde je hond niet in de bench poepen, maar kon zij het niet ophouden. In ieder geval, inderdaad geen fijn begin van de dag voor zowel jou als je hond.

    Wat ben ik blij dat hier in huis een kat rond loopt en geen hond. Ik heb niks tegen honden, maar een kat hoef je niet uit te laten of een bench te stoppen.

    Vanmorgen werd ik wakker doordat ik het warm had en nodig naar de wc moest.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 15:27 ]


    Physics is awesome

    Als mijn hond nog geen 5 minuten blaft of jankt dan ben ik al bij dr (ze blaft dan ook alleen als er iets is of als ze iets moet, zoals naar buiten) maar vannochtend werd ik vroeg wakker met enorme buikpijn omdat ik ongesteld was geworden :-(


    Life is a beautiful struggle

    Hazy schreef:
    Arm beest, ik snap eigenlijk niet waarom je niet ging kijken of hij oké was als hij zo lang bleef blaffen. :s Het had iets ernstig kunnen zijn. Ik zou op zijn minst hem buiten hebben gelaten zodat hij niet in zijn troep hoefde te zitten. Dat je niet naar hem durft omdat je de schade niet onder ogen wil komen, vind ik flauw. Niet persoonlijk bedoeld, trouwens.


    Ik ben het hier mee eens.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife