• Michael Clifford van de band 5 Seconds Of Summer is tijdens een concert in de Wembley Arena in Londen in brand gevlogen. De gitarist kwam te dicht bij vuurwerk op het podium. Het moment is vastgelegd op video.

    Op foto's en video's van fans is te zien hoe het haar van de 19-jarige man vlam vat. Direct daarna dooft hij het vuur door met zijn handen op de vlammen te slaan. Voordat hij van het podium verdwijnt, dept hij zijn gezicht met een handdoek.

    Na het incident vertelt een bandlid dat de show wordt gestopt, omdat Clifford naar het ziekenhuis moet. Fans van 5 Seconds Of Summer maken zich daarna grote zorgen over de toestand van de gitarist en leven mee op sociale media. "Ik doe het nooit, maar nu moet ik huilen. Hopelijk gaat het goed met Michael", zegt een fan.

    Uren later laat Clifford weer van zich horen. Op Instagram en Twitter plaatst hij een foto waarop zijn gezicht is ingepakt met verband. "Sorry dat ik de show niet kon afmaken, maar gelukkig lijk ik nu op Two-Face (een schurk uit Batman, red.). Dank iedereen voor de zorgen", schrijft Clifford bij zijn tweet, die tienduizenden keren wordt geretweet.


    Bron: nos.nl

    Hiervan ben ik toch wel geschrokken, dat dit überhaupt kan gebeuren en dat het is gebeurt. Daarnaast heb ik zoiets van, waarom kwam hij in vredesnaam te dichtbij het vuurwerk? Hij heeft al aardig wat shows gedaan dus hij zou toch moeten weten dat hij er niet te dichtbij mag komen?

    Hopelijk komt het goed met hem voor zover dat kan en is hij snel weer uit het ziekenhuis.


    Physics is awesome

    Gelukkig kan hij er zelf om lachen. Zijn nieuwe twitterprofielfoto is een foto van het moment dat hij in de fik vloog.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    TylerJoseph schreef:
    (...)

    Het is niet dat hij erin is gelopen ofzo. dat ding ging opeens af en schoot zo in zijn gezicht.



    -Het was het eerste wat ik las toen ik terug kwam in nederland gisteravond. Ik vind het echt super sneu voor hem. Het was kantje boord of hij was blind geweest aan zijn linker oog.


    dat is een technische fout. dat zie ik nu al


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gunnulfsen schreef:
    Gelukkig kan hij er zelf om lachen. Zijn nieuwe twitterprofielfoto is een foto van het moment dat hij in de fik vloog.


    Ja, gelukkig wel. Ik heb het net gezien, wel echt typisch voor hem.


    Physics is awesome

    Badlands schreef:
    Ja, het vuur is er sinds kort bijgekomen omdat ze een dvd aan het opnemen zijn. Hopelijk zien ze nu in dat ze beter af zonder zijn, Calum heeft zijn arm er ook aan gebrand. Beter gebruiken ze voortaan een confettikanon of iets dergelijks.
    Ik hoop dat hij zich snel weer honderd procent voelt en iedereen zo menselijk is er geen grappen over te maken.


    Een paar andere fans en ik vinden dat er een pizzamachine moet komen.
    Alhoewel ze dat waarschijnlijk tegen hun hoofd aan krijgen en dan een hersenschudding krijgen.

    "Gitarist bewusteloos op podium door een pizza (Michael Clifford - 5sos)"


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sibyl schreef:
    (...)

    Een paar andere fans en ik vinden dat er een pizzamachine moet komen.
    Alhoewel ze dat waarschijnlijk tegen hun hoofd aan krijgen en dan een hersenschudding krijgen.

    "Gitarist bewusteloos op podium door een pizza (Michael Clifford - 5sos)"


    Bubbels. Bubbels zijn de oplossing voor alles.


    Because I love him, do I need another reason?

    Sibyl schreef:
    (...)

    Een paar andere fans en ik vinden dat er een pizzamachine moet komen.
    Alhoewel ze dat waarschijnlijk tegen hun hoofd aan krijgen en dan een hersenschudding krijgen.

    "Gitarist bewusteloos op podium door een pizza (Michael Clifford - 5sos)"


    Moet dan wel een harde pizza zijn. Denk dat ze het eerder niet fijn vinden om een hete pizza tegen zich aan te krijgen.


    Physics is awesome

    Badlands schreef:
    (...)

    Bubbels. Bubbels zijn de oplossing voor alles.


    Dat zou gaaf zijn. Gewoon overal bubbels. Hoewel mij dat wel doet denken aan dat ene visje van Finding Nemo.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Moet dan wel een harde pizza zijn. Denk dat ze het eerder niet fijn vinden om een hete pizza tegen zich aan te krijgen.


    Nou. Ik zie eigenlijk voor me dat ze er zeg maar uit geschoten worden.
    Dus zo'n 100 km p/h (?) gaande pizza lijkt mij wel pijnlijk. Vooral als er een paar achter elkaar komen xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat zou gaaf zijn. Gewoon overal bubbels. Hoewel mij dat wel doet denken aan dat ene visje van Finding Nemo.



    Omg. Die vis vind ik leuk. Ik moet Nemo herkijken ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat zou gaaf zijn. Gewoon overal bubbels. Hoewel mij dat wel doet denken aan dat ene visje van Finding Nemo.



    Gewoon een heel stadion gevuld met bubbels. Hemel.


    Because I love him, do I need another reason?

    Sibyl schreef:
    (...)

    Nou. Ik zie eigenlijk voor me dat ze er zeg maar uit geschoten worden.
    Dus zo'n 100 km p/h (?) gaande pizza lijkt mij wel pijnlijk. Vooral als er een paar achter elkaar komen xd


    Dat is gemeen, waarom wil je dat?


    Physics is awesome

    Sibyl schreef:
    (...)

    Omg. Die vis vind ik leuk. Ik moet Nemo herkijken ^^


    Die garnaal vind ik ook wel geweldig die erin zit.


    Physics is awesome

    Badlands schreef:
    (...)

    Gewoon een heel stadion gevuld met bubbels. Hemel.


    Inderdaad. Iedereen meteen een stuk schoner ook.


    Physics is awesome

    Op Instagram flipte iedereen al de pan uit, maar ik vind t wel heel zielig D:

    Iemand die me toevallig ook kan vertellen wat er met Calum was? Want dat snapte ik dus weer niet. :'D


    wat was dit ookalweer

    Lusk schreef:
    Op Instagram flipte iedereen al de pan uit, maar ik vind t wel heel zielig D:

    Iemand die me toevallig ook kan vertellen wat er met Calum was? Want dat snapte ik dus weer niet. :'D

    Calum heeft tijdens dezelfde show zijn arm verbrand door die dingen. maar daar word verder weinig over gesproken, dus dat zal wel niet zo erg zijn hopelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''