• Hooi mensjeesss, ik heb mijn 1ste quiz gemaakt, nog niet geactiveerd, omdat ik nog rollen nodig heb.

    Proloog!:
    Haaii Mensjeess,,, Ik ben Mayah Summers, en ik ben yeah, daar komt ie; WERELDBEROEMDD. OMG, wat vind ik het leuk om dat te zeggen, niet dat ik kapsones heb ofzo hoor, maarja, ik ben dus een zangeressertjeee. Ik hou enorm veel van kleding, mijn kleine zusje Alice, mijn broer Eric, en mijn paps, mijn mans, tja, zij woont héél ergens anders.
    Verder hou ik van Muziek, Cupcakes, uhm, Cupcakes en muziek?. Mijn beste vriendinnetjeee, is ook echt geweldig, ik kan haar echt altijd vertrouwen. Ik kan ook nogal een bitch zijn, maar dat komt omdat ik héél vroeger overal ja op zei, dus iedereen maar over mij heen liep. Maar daar komt nu dus niks van in. Oja, ik heb ook nog een héél lief vriendje Brendon. Maar nu moet ik afsluiten. Ik moet naar de studio.

    Ik sluit mijn pc af, weer een mail aan mijzelf, die ik pas over 10 jaar mag lezen!!Echt fun. Maar ik moet nu écht naar de studio. Ik stap in mijn auto en rij naar de studio.




    Rollen.

    Beste Vriendin Mayah:
    Beste vriend Mayah:
    Goede Vriendin van Mayah:
    Goede Vriendin van Mayah:
    Mayah’s Broer:
    Vriendin Tom:
    Vriendin Bill:
    Vriendin Gustav:
    Vriendin Georg:



    Vriendin Georg

    Naam; Kim

    Leeftijd; 20

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislikes; school

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    of

    Alowha

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Tering als je ook maar aan zijn speelgoed komt dan ishet raakt want hij gaat dan egt keihard krijsen dat zo wat je trommelvliezen breken egt niet normaal meer met dat irritant joch.Mijn muzieksmaak is rock en metal of natuurlijk iets in die richting.Mijn style is rockchick en skater soms heb ik ook wel hele sexy kleding aan maar dat is alleen om jongens een beetje te verleiden.Erg fijn om soms wijde kleding te dragen als je geen zin hebt in strakke kleding. Ik kan lief koppig eigenwijs en brutaal zijn en de jongens zeggen dat ik erg sexy ben. Oh ik was vergeten dat ik soms last heb van een ego.Zeggen ze.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten en natuurlijk te vangen als je snapt wat ik bedoel.Ik heb haat aan school zoals iedereen hier denk ik nee dat weet ik wel zeker.Ciao moet gaan want ik ga shoppen met een vriendin(K)

    -XxX- Kim

    oh ik wil Gustav's vriendin maar wat voorn info moet je??


    I go wherever you will go..

    vriedin tom:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    vriendin Bill!! INfo komt ;)
    Wat moet je eigenlijk voor info?!


    Dunno ><

    Naam; pamela



    Leeftijd; 18



    Hobby's; gitaar spelen liedtjuhs schrijven



    Karakter; eigenwijs spontaan lief en aftoe stout



    Likes; tom,naar het strand gaan



    Dislikes; school en zeurde ouders



    Plaatje;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2mrbpk3&s=4



    Tekstje;hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Beste vreidnin Mayah.

    naam: June
    Leeftijd: 17
    Pic:http://img0.liveinternet.ru/images/attach/b/3/21/45/21045240_1206258191_16188406_l_dd05a9581b621f25407a32de895ead6e.png

    tekstje: Hoi peepz ik ben June en leef al zeventien jaar op deze peace volle wereld. Ik doe aan streetdance en ik ga vaak uit met vrienden, das het voornaamste wat ik doe in mijn vrije tijd. Ik heb een ego, en zeg altijd iets zonder er bij na te denken het meeste meen ik dan niet, ik lul maar wat. Toedelsz.<33


    *He's the one.

    Wat wil je nu weten!?


    Dunno ><

    Ojaaaaaaa, welke info wil ik weten, zo slim ben ik om dat te vergeten xD.

    Een Tekstje, met leeftijd, enzo!;)

    xxMeeeee

    vriendin Bill oder Tom<33

    NAAM:Linda



    BIJNAAM: Cookiemurder:P



    LEEFTIJD: 17?



    HOBY: Uitgaan, Vervelend zijn, Graffiti spuiten



    KARAKTER: Lief, Behulpzaam, Gestoord, Gemeen, Wild, Veel humor



    STYL: mezelf



    TEKSTJE:

    Hii Kiddo's Ik ben Linda<33
    ik ben 17 jaar en ben zo gezegt prettig gestoord!,, Graffiti is mijn Leven en ik spuit dan ook vaak!,Ik ben nogal wild en heb weleens een vriendin per ongeluk een bloedneus gegeven, en dat spijt me nog zo erg,, ik Skate ook heel erg vaak, heb het van me Broer Justin geleerd, lief hea x],,ik kom vaak over als een stoer en arrogant wijf wat weleens gemeen kan zijn, maar zo ben ik niet, ik ben juist heel Lief en betrouwbaar en dat weten veel mensen niet, like ze mogen me allemaal niet. Aber Je moet echt rennen als je me vrienden iets aan doet, because i like them very much.!

    mr people ik ga Move ik ga Graffiti spuiten.

    xx



    FOTO: chttp://nl.tinypic.om/view.php?pic=20t5wqo&s=4


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Rol; Vriendin Bill
    Naam; Tanya
    Leeftijd; 20
    Hobby's; Shoppen, Muziek, Zingen.
    Karakter; Ik ben heel lief, maar als het moet, kan ik echt wel een bitch zijn.
    Likes; Uitgaan.
    Dislikes; Jaloezie.
    Plaatje; http://fc08.deviantart.com/fs26/f/2008/040/6/1/scene_hair_by_kara_bou.jpg
    Tekstje;
    Hylaaa
    Ik ben Tanyaa .Ik ben 20 jaar .Ik woon bij me ouders die soms echt iritant zijn. Net zoals mijn broer. Hij is 1 jaar ouder als mij, maar hij denkt meteen dat hij al het gezag over mij heeft. Ik ben lief, maar als het moet, kan ik echt wel een bitch zijn. Maar is dat niet een beetje normaal ? Ik hou van shoppen, naar een concert gaan, en ik hou ook heel veel van zingen. Ik eet heel graag Pizza, wat namelijk een verslaving van me is, net zoals Chocomelk. Maar ik moet gaan, mijn broer doet weer ééns vervelend. Byéée . <3


    Some people make the world special just by being in it

    Beste vriendin Mayah of vriendin Bill
    Naam; Makaylah
    Leeftijd; 18
    Plaatje; http://i194.photobucket.com/albums/z74/Natalieehere/blonde-1.jpg
    Tekst;
    Hoii Poeperdz,,
    Ik ben dus Makaylah [sexy naam niet?^^.] en ben 18 jaar geleden op 23 mei geboren. Ik heb blauwe ogen en blond haar, met zwarte highlights in. Mijn vrienden beschrijven me als koppig, eigenwijs, lief, betrouwbaar, gevoelig, prikkelbaar, flapuit, héél soms arrogant en er hangen nog wel enkele karaktertrekken aan mij vast >< En daar moet je maar mee leren leven x'] Ik hou van dansen, zingen, surfen en het liefst van al schrijf ik liedjesteksten. Ik hou er echt van van mijn gevoelens op papier te kunnen zetten. Ook zing ik sommige van mijn liedjes wel eens, op mijn accoustische gitaar. Ow ja, dat doe ik dus ook nog ^^ Gitaarspelen. Een van mijn hobby's die ik echt supergraag doe. Ik geniet van iedere noot die ik speel ^^ Ik woon nog altijd bij mijn ouders, samen met mijn kleine broertje. Een schat van een kind en een achterkomertje >< Ze waren van plan maar twee kinderen te hebben, ik & mijn zus, maar er kwam er nog een derde achteraan. Hij's acht jaar oud en mijn zusje 14. Verder hou ik nog van mijn kat, lolly's, af en toe een cocktail en dat is het zo wat =D. Maaruh, nu moet ik gaan, ik heb besloten om nog wat verder aan mijn nieuwe 'song' te gaan schrijven. Bye My Loveable Guyz <33.


    What you see, is what you get.

    Vriendin van Bill



    Name: Tara



    Last Name: Suhada



    Age: 17



    Likes: dansen , zingen, keyboard spelen, shoppen



    Dislikes: ruzie, Bitches, vroeg opstaan



    Character: lief, opstandig, soms behoorlijk hyper actief, af en toe sarcastisch



    Photo: http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg



    Tekstje : Heey Peeps



    ik loop al 17 jaar op deze aardkloot en ben super gelukkig met mijn leven. Ik heb een super lief vriendje Bill, I him 4-ever verder hou ik van winkelen en muziek maken, vooral op het keyboard! ik ben een uitslaper maar kan ook behoorlijk druk zijn. Ik sta voor iedereen klaar die me nodig heeft en zal niet snel opgeven!



    Luv You!



    ik hoop dat het goed was





    xxje

    VRiendin Bill info volgt

    Vriendin Bill of Tom


    Naam; Lisa



    Leeftijd; 17



    Hobby's; Shoppen, voetbal, uitgaan


    Karakter; Lief spontaan eerlijk gevoelig ijdel vrolijk levendig, druk, ...

    Plaatje; http://i190.photobucket.com/albums/z140/mileysman900/hillary_duff_1196302247.jpg


    Tekstje; Hallo ik ben Lisa en 17 jaar oud, ik hou van uitgaan shoppen en voetbal, waar ik een echte hekel aan heb zijn mensen die niet oprecht zijn met me, en vissen en insecten en ook donkere ruimtes mijd ik, want jah, ik ben eigenlijk wel bang in het donker. Maar dat zeg ik liever aan zo min mogelijk mensen. Zo nu weet je wel voldoende denk ik xD

    Xx Lisa

    en owja, ik wil je anders wel een rolletje geven in mijn quis hoor =D




    Naam; tessa



    Leeftijd; 12



    Hobby's; knuteselen / horses rijden



    Karakter; lief sexy rustig



    styl; sexy stoer rustig enz...



    Dislikes; school

    xxx tessie pessie
    (H)(H)(H)(H)(H)