• LOUIS IS MN BAE

    wie is de grootste klojo?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    McDonell schreef:
    De reacties op ons verhaal zijn echt sexy tbh


    Ja echt hoor. Ik ben al lang blij dat we niet meer een reactie krijgen haha.
    Ooit gooi ik 'm weer in de spotlight.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En ik ga even Young & Beautiful verder schrijven, nIET DAT HET NUTTIG is want niemand vind het leuk maarja


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vivid schreef:
    Deze avond ging ik twee keer huilen omdat mijn moeder me niet hielp bij Frans en ik voelde me echt in de steek gelaten en minderwaardig en trash daardoor. En ik word weer sad als ik er aan denk wtf.



    Nawh, ik had dat vandaag ook hoor. Ik weet hoe het voelt en het is kut.


    Danmarks Dynamite.

    Mukey schreef:
    (...)

    wij zijn klojoachtig goed op elkaar ingesteld. HAHAHAHAHAHA.


    HAHAHAHA EN HOE


    Danmarks Dynamite.

    Mukey schreef:
    (...)

    Ja echt hoor. Ik ben al lang blij dat we niet meer een reactie krijgen haha.
    Ooit gooi ik 'm weer in de spotlight.


    wAT BEODEL JE


    Danmarks Dynamite.

    Vivid schreef:
    En ik ga even Young & Beautiful verder schrijven, nIET DAT HET NUTTIG is want niemand vind het leuk maarja


    Ooit ga ik het lezen HAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)

    HAHAHAHA EN HOE


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)

    wAT BEODEL JE


    u so klojoj :c

    klojoj tho

    nee, maar ik ga 'm weer een keer in spotlight DOEN WANT GVD IK IRRITEER ME AAN 37 ABO'S WANT DAT IS EEN FUCKING ONEVEN AANTAL EN IK HAAT ONEVEN GETALLEN AFLKAJFLKAEJFIOWGSKJIOJSGKJOAEFDK oke doei.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mukey schreef:
    (...)

    Ooit ga ik het lezen HAHA.

    OOIT JA
    JIJ KLOJO DIE JE ER BENT


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vivid schreef:
    (...)
    OOIT JA
    JIJ KLOJO DIE JE ER BENT


    HAHAHAHAHAHAHAHA ikr. maar ik vergeet altijd dat ik bladwijzers heb dus ja :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)


    Nawh, ik had dat vandaag ook hoor. Ik weet hoe het voelt en het is kut.

    Ja ugh. Weet je wat ook kut is? Mensen die zeggen: ''Ja soms ben ik nog wel even depressief'' like BITCH TF. DID YOU JUST HEAR WHAT YOU WERE SAYING?? Depressie is een mentale ziekte en newsflash dat heb je niet voor een halfuurtje en daarna is het weer over. Ik word er zo chagrijnig van als mensen depressief voor sad gebruiken like pls get a life ALSO doordat iedereen dat doet, worden mensen die ECHT depressief zijn niet serieus genomen.


    Ik ben altijd zo fel met mijn mening, verdomme.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 0:48 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mukey schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAHA ikr. maar ik vergeet altijd dat ik bladwijzers heb dus ja :')

    ja daarom ben je dus een oetlul neem dan geen bladwijzers


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vivid schreef:
    (...)
    ja daarom ben je dus een oetlul neem dan geen bladwijzers


    maar dan lees ik het helemaal nooit so SSSSH ooit kijk ik naar die klojo bladwijzers.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mukey schreef:
    (...)

    maar dan lees ik het helemaal nooit so SSSSH ooit kijk ik naar die klojo bladwijzers.

    neem dan abo ik plaats toch pas 1 in de 212934877 weken iets


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vivid schreef:
    (...)
    neem dan abo ik plaats toch pas 1 in de 212934877 weken iets


    goED DAN. alleen omdat jij het bent mijn klojokindje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you