• LOUIS IS MN BAE

    wie is de grootste klojo?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vivid schreef:
    (...)
    Ja ugh. Weet je wat ook kut is? Mensen die zeggen: ''Ja soms ben ik nog wel even depressief'' like BITCH TF. DID YOU JUST HEAR WHAT YOU WERE SAYING?? Depressie is een mentale ziekte en newsflash dat heb je niet voor een halfuurtje en daarna is het weer over. Ik word er zo chagrijnig van als mensen depressief voor sad gebruiken like pls get a life ALSO doordat iedereen dat doet, worden mensen die ECHT depressief zijn niet serieus genomen.


    Ik ben altijd zo fel met mijn mening, verdomme.


    Ja true je hebt helemaal gelijk. Sommige mensen zijn gewoon helemaal niet slim. Fucking hell.


    Danmarks Dynamite.

    Ik was Retribution dus ooit aan het schrijven in mijn leven en toen realiseerde ik mij dat ik het totaal anders had moeten doen en ik stopte.

    #SOML


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    McDonell schreef:
    (...)

    Ja true je hebt helemaal gelijk. Sommige mensen zijn gewoon helemaal niet slim. Fucking hell.

    True, ik word altijd zo pissed als mensen dat zeggen. En dan krijgen ze ook de volle laag hoor. :')
    En zelfs al ben ik zo moe en klaar met alles en gestrest en wil ik eigenlijk liever dood zijn dan levend, ik noem mezelf nog steeds gewoon alleen maar sad, want een depressie iets heel anders.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vivid schreef:
    (...)
    True, ik word altijd zo pissed als mensen dat zeggen. En dan krijgen ze ook de volle laag hoor. :')
    En zelfs al ben ik zo moe en klaar met alles en gestrest en wil ik eigenlijk liever dood zijn dan levend, ik noem mezelf nog steeds gewoon alleen maar sad, want een depressie iets heel anders.


    Ik weet niet. Ik heb wel het gevoel dat ik depressief ben, maar ze vinden van niet. Dus idk. Misschien ben ik wel niet depressief haha.
    Maar ik snap wat je bedoeld.


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Ik weet niet. Ik heb wel het gevoel dat ik depressief ben, maar ze vinden van niet. Dus idk. Misschien ben ik wel niet depressief haha.
    Maar ik snap wat je bedoeld.

    Hoezo vinden ze van niet?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 1:03 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    KUT JULIA. Ze zegt dat er belangrijke dingen zijn die ze aan me moet vertellen, maar ze gaat het niet vertellen voor ik weer app heb. UGH. Kut julia. Kut klojo.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 1:06 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vivid schreef:
    (...)
    Hoezo vinden ze van niet?


    Bij de psycholoog thingie. Ze vinden dat ik wel social anxiety heb, wat best wel duidelijk was. Maar depressief vinden ze me niet want "ik lig niet dag en nacht in mijn bed en heb dan niet het fut om eruit te komen." :')


    Danmarks Dynamite.

    OMYGOSH HE.
    Ik vergeet steeds te zeggen; ik ga donderdag weer voetballen. Of tenminste één training mee doen en als ik dat awesome vind, dan ga ik volgend seizoen weer voetballen. AAAAAH


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Bij de psycholoog thingie. Ze vinden dat ik wel social anxiety heb, wat best wel duidelijk was. Maar depressief vinden ze me niet want "ik lig niet dag en nacht in mijn bed en heb dan niet het fut om eruit te komen." :')

    Oh my god. Denken ze serieus dat depressieve mensen dus elke dag in bed liggen en er nooit uit komen? Wauw. WAUW. Ze moesten eens weten hoeveel mensen die op school altijd de grootste glimlach hebben, thuis een kutleven hebben. Wat een domme kutjes zeg. Holy tyf.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    McDonell schreef:
    OMYGOSH HE.
    Ik vergeet steeds te zeggen; ik ga donderdag weer voetballen. Of tenminste één training mee doen en als ik dat awesome vind, dan ga ik volgend seizoen weer voetballen. AAAAAH

    OMG IM PROUD OF YOUUU.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    @ Eva 1. Ja ik weet ook niet precies. Ik vind mezelf op zich wel depressief, maar ik ben bang om mezelf die benaming te geven omdat ik bang ben om commentaar te krijgen. Hm
    @ Eva 2. JAAAA IT MAKES ME A BIT MORE HAPPY


    Danmarks Dynamite.

    Well, volgens google zou ik wel een grote kans hebben om het te zijn. Mja. :'D


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    @ Eva 1. Ja ik weet ook niet precies. Ik vind mezelf op zich wel depressief, maar ik ben bang om mezelf die benaming te geven omdat ik bang ben om commentaar te krijgen. Hm
    @ Eva 2. JAAAA IT MAKES ME A BIT MORE HAPPY

    1. Nja, ik vind jou ook wel depressief hoor tbh.
    2. GOED ZO! THAT'S THE SPIRIT


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik wil schrijven want zo meteen komt het bae stukje maar ook weer niet want i'm tired en ik wil even gewoon lezen en VROEGER slapen. Struggles.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vivid schreef:
    (...)
    1. Nja, ik vind jou ook wel depressief hoor tbh.
    2. GOED ZO! THAT'S THE SPIRIT


    Ik wilde zeggen oké gelukkig, maar het is niet iets om blij om te zijn. Het is meer dat ik blij ben dat mensen wel inzien hoe zwaar het soms is.
    (WAAROM KLINKT NIKS GOED WHUT. Nja, je snapt me hopelijk wel)

    EN YESSSS INDEED. c:


    Danmarks Dynamite.