• Ik zit eraan te denken op na mijn examens alleen een interrailreis te gaan maken. Maar ik twijfel hier ontzettend over. Het is namelijk duur (194 voor vijf dagen + overnachting evt. en eten.) en ik ben bang om alleen te zijn, als in, ik vind het nogal awkward.
    Juist om dat laatste punt is het goed voor mij om alleen een keer op vakantie te gaan, maar ik twijfel nog ontzettend. Als ik wil gaan moet ik dat vrij binnenkort al weten, omdat het een week duurt voordat de interrailpass binnen is, als ik hem bestel.
    Dus, wat denken jullie of wat zouden jullie doen? Alleen op vakantie of niet? Ik twijfel echt onzettend hard.
    Of als iemand mee wilt gaan.(Y)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 11:31 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gewoon doen!
    Ik wil ook heel graag een keertje alleen op reis gaan en zit er zelf over na te denken om na mijn vwo een halfjaar alleen op wereldreis te gaan.
    Je hebt veel meer vrijheid als je alleen bent en je maakt makkelijker contact met anderen.
    Ik ben al een keer alleen naar de film geweest en van het weekend in mijn eentje met de trein naar België gegaan en daar met de metro enzo (ik ontmoette daar wel meisjes die ik van internet kende)
    Het is zo goed voor je ontwikkeling.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zoiets lijkt me nu echt super om eens te doen, en zeker om gewoon zalig alleen te gaan, dus ik sluit me aan bij Prim: Gewoon doen! Zeker als je de kans daartoe krijgt.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik zou het ook doen. Het lijkt me sowieso goed voor je ontwikkeling en een leuke ervaring. Bovendien is het niet vreselijk lang, dus dat scheelt ook. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik zou het ook doen. Het lijkt me sowieso goed voor je ontwikkeling en een leuke ervaring. Bovendien is het niet vreselijk lang, dus dat scheelt ook. c;

    Ik zou alleen gaan ;3


    26 - 02 - '16

    Ik ben twee weken alleen naar griekenland geweest, geen bekenden om me heen, geen familie, geen verplichtingen, en het is me prima bevallen ^^
    Nu ben ik toevallig zelf aan het kijken voor een korte vakantie via srprs.me waarbij ik nog niet eens mijn eigen bestemming uit kan kiezen, is ook een keer wat anders en kan al goedkoop (:

    Iedere ervaring die je meemaakt is er één, je zal hier geen spijt van krijgen.

    Ik ga in september enkele dagen naar Londen, om het Natuurhistorisch museum te gaan bezoeken, daar heb ik echt zin in! :D


    What would Emma do?

    Ik vertrek overmorgen ook voor de eerste keer alleen naar Londen, en ik kijk er enorm naar uit, al is het wel spannend.
    Ik zou het gewoon doen, als je het eens wil, of misschien met een vriend(in), omdat het de eerste keer is?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dank jullie wel. Ik ga morgen als het goed is de interrailpass boeken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt