• Hey iedereen!

    Ik publiceerde net weer een column (die stiekem al 3 weken klaar stond om gepubliceerd te worden, oeps!). Ik schreef iets over de verandering in mijn levensstijl, namelijk minimalisme.

    Ik ga het daarom ook kort houden, maar als jullie graag er verder over willen praten, nodig ik jullie uit in dit topic! =)




    Heb jij al het minimalisme gehoord?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Erg zuiver! 👍

    Puppyfluppy schreef:
    Erg zuiver! 👍

    Dankjewel. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind minimaliseren een goed iets, maar sommige mensen draaien er in nogal in door en dat zag ik terug in een groep op Facebook. Volgens mij heette die groep "Minimaliseren kan je leren" en sommige dingen gingen echt te ver. Ik snap best dat het helpt om in te zien dat je met weinig blij kan zijn, maar ik vind dat je ook blij mag zijn met wat je hebt. Dat kan met weinig spullen, maar ook met wat meer spullen.


    26 - 02 - '16

    Lusamine schreef:
    Ik vind minimaliseren een goed iets, maar sommige mensen draaien er in nogal in door en dat zag ik terug in een groep op Facebook. Volgens mij heette die groep "Minimaliseren kan je leren" en sommige dingen gingen echt te ver. Ik snap best dat het helpt om in te zien dat je met weinig blij kan zijn, maar ik vind dat je ook blij mag zijn met wat je hebt. Dat kan met weinig spullen, maar ook met wat meer spullen.

    Ja, iedereen is anders natuurlijk. En dat moet je natuurlijk respecteren. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury