• Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik ben opzoek naar een hip jongenskapsel voor een 6jarige. Natuurlijk wordt je overal via google en pinterest dood gesmeten met leuke kapsel, dus het zoeken zelf is het probleem niet. Omdat er juist zoveel mogelijkheden zijn, heb ik echter moeite met kiezen. Veelal gaan we hier altijd voor een kort stekelkapsel, maar hierop heb je ook weer verschillende varianten en lengtes...

    Dus ik vroeg me af wat jullie favoriete jongenskapsel is bij een 6jarige.

    Dit is dus mijn klein aapeke en hoe hij veelal zijn haar heeft (al is het op de foto al langer dan normaal en zit het niet al te best, en nu is het dus al zo lang dat ik het helemaal niet meer deftig omhoog krijg :'D)



    Morgenavond ga ik trouwens z'n haar doen, want vrijdag hebben we een trouwerij XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Grohl schreef:
    (...)

    Ach, je kunt er mooie patroontjes in leggen. :Y)


    Dat wel ja :Y)

    Nja, ik zat te denken, misschien kan ik hem paaien met z'n grootste voetbalidolen, maar jah, dat gaat hem ook niet worden...



    Messi gaat dan nog wel enigszins, maar Fellaini xD

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 21:01 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik moest toch wel lachen, haha. Een mohawk. Of dat haar van die voetballers.
    Ik heb medelijden met jou als moeder haha :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Haha wat een geweldig topic. Zelf ben ik niet een heel groot fan van stekeltjes (of hanenkammen) maar er zitten best wat aardige foto's bij hierboven. Ik vind trouwens ook dat je zoon er alleraardigst en schattig uitziet.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sibyl: Das nu het leed dat 'moeder zijn' heet :'D
    Nu, hier is het altijd mama vs papa... en papa 'wint' ALTIJD. (Zo frustrerend soms dat Thomas altijd zijn vaders 'kant' kiest :'D) Maar gelukkig ben ik ietsje slimmer en manipuleer de papa met regelmaat, zodat puntje bij paaltje mama wint :'D
    En gezien ik geen mohawk wil, heb ik ervoor gezorgd dat m'n vriend ook geen mohawk meer wilt, want in eerste instantie vond hij dat nog best leuk - tot ik vertelde dat zijn schoonbroer zijn haar vaak zo heeft :'D
    En gezien Thomas ALTIJD dezelfde mening deelt als z'n vader, gaat er gelukkig voor mij toch geen mohawk komen ^_^
    Het maakt niet uit hoe, maar ik krijg toch wel m'n zin moewhahaha *evil laugh*

    Aphelion: Het allerliefste zie ik zo'n zalige krullenbos :3 Maar goed, Thomas heeft nu eenmaal van dat vlassig stijl haar, dus dat valt gewoon niet mooi als het langer is, helaas. dan is het sjuust een klein onverzorgd zwervertje :'D
    En thnx als moeder is dat altijd fijn om van anderen te horen dat je kind er leuk uitziet (flower)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 0:53 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Voor de eventueel nieuwsgierigen, ik heb dus Thomas' haar geknipt. Ik zie nog wel een aantal verbeterpuntjes, maar voor een allereerste keer - en dan nog bij een 6jarige die het woord 'stilzitten' totaal niet in z'n woordenboek heeft - is het zo slecht nog niet, vind ikzelf :'D



    Zo was z'n haar dus toen ik begon :'D En ja, let niet op de vuiligheid want dat was dus vorig weekend gezellig BBQ'en en ja, van spelen in de tuin wordt je nu eenmaal vuil :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Voor de eventueel nieuwsgierigen, ik heb dus Thomas' haar geknipt. Ik zie nog wel een aantal verbeterpuntjes, maar voor een allereerste keer - en dan nog bij een 6jarige die het woord 'stilzitten' totaal niet in z'n woordenboek heeft - is het zo slecht nog niet, vind ikzelf :'D



    Zo was z'n haar dus toen ik begon :'D En ja, let niet op de vuiligheid want dat was dus vorig weekend gezellig BBQ'en en ja, van spelen in de tuin wordt je nu eenmaal vuil :'D



    Ahw, hoe meer foto's ik van hem zie hoe schattiger ik hem vind haha.
    Het staat hem echt heel goed!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ziet er goed uit!


    26 - 02 - '16

    Thnx (flower)

    Lupton, dan moet je eens foto's zien van hem met z'n zusje, dat is helemaal om te smelten (A)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 21:46 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Thnx (flower)

    Lupton, dan moet je eens foto's zien van hem met z'n zusje, dat is helemaal om te smelten (A)


    Tonen! (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Tonen! (krul)


    Hier was ze een week oud, en natuurlijk moest hij als de grote broer die hij is de fles geven.



    Deze is exact een maand geleden gemaakt, 18 mei



    En dit is dus Demi alleen, 14 mei



    Hier is ze 10 dagen oud, samen met mij, 's morgens om 7 uur :'D



    En ja, ik kan dus blijven smijten met foto's, maar zal het voorlopig hierbij laten, voor ik helemaal overdrijf :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oh wat ontzettend lief!


    Spinning around, I'm weightless.

    Wat een leuke foto's. ^^ Ik vind dat je zijn haar erg leuk geknipt hebt hoor. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Valkyries schreef:
    (...)

    Hier was ze een week oud, en natuurlijk moest hij als de grote broer die hij is de fles geven.



    Deze is exact een maand geleden gemaakt, 18 mei



    En dit is dus Demi alleen, 14 mei



    Hier is ze 10 dagen oud, samen met mij, 's morgens om 7 uur :'D



    En ja, ik kan dus blijven smijten met foto's, maar zal het voorlopig hierbij laten, voor ik helemaal overdrijf :'D



    Omg. It's so cute, I'm gonna die *_*


    26 - 02 - '16

    Oh Justine! Je hebt prachten van kindjes *-*
    Even random omdat er gesproken wordt in het sekstopic xd hoe ging de bevalling? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Awh, wat een koddigaard. *-*


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried