• Sharon (SamWinchester) en ik zijn eigenlijk een secret tweeling, allebei geboren op dezelfde dag. Helaas zijn wij de twintig nu gepasseerd en mogen we er een één achter zetten. 21 Forever misschien? Haha!








    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd!!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Thanks!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd!! Jullie zijn nu ook legaal om te drinken in Amerika x)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Gefeliciteeeerrrddd *O**O**O**O*(banana)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik was gisteren ook jarig, maar ik werd heel ziek... :c Niet een al te leuke manier om je zestiende levensjaar in te stappen, maar ik ben nu wel mooi 15 *O*
    En, ook al ben ik nu een dag te laat: GEFELICITEERD!!! (of gefelicitaart, of gefelicihavermoutkoekjes!)
    (hoera)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    NONONONONO!!!!! KUT EXAMENS! Ik ben dit vergeten.D':

    HAPPY BIRTHDAY SYLSTAR EN SHARON!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    BEDANKT IEDEREEN!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Neminis schreef:
    Ik was gisteren ook jarig, maar ik werd heel ziek... :c Niet een al te leuke manier om je zestiende levensjaar in te stappen, maar ik ben nu wel mooi 15 *O*
    En, ook al ben ik nu een dag te laat: GEFELICITEERD!!! (of gefelicitaart, of gefelicihavermoutkoekjes!)
    (hoera)



    jij ook nog proficiat!!! Ik hoop dat je nu wat beter voelt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Neminis schreef:
    Ik was gisteren ook jarig, maar ik werd heel ziek... :c Niet een al te leuke manier om je zestiende levensjaar in te stappen, maar ik ben nu wel mooi 15 *O*
    En, ook al ben ik nu een dag te laat: GEFELICITEERD!!! (of gefelicitaart, of gefelicihavermoutkoekjes!)
    (hoera)


    Gefeliciteerd nog! Ik was ook ziek op mijn verjaardag.

    Bedankt iedereen!


    16 - 09 - '17