• Ik zat dus net op Tumblr, en toen kwam ik opeens een kleurentest tegen.
    Ik was nieuwsgierig dus ik klikte het aan en toen kwamen er allemaal vakjes met kleuren, en je moest de afwijkende kleur aanklikken.

    Ik kwam uit op een score van 32 ~ oftewel: ik heb een kleurenvisie van een robot (volgens dat ding).

    Er zijn verschillende niveau's van kleuren zien,
    0 tot 4 goed = vleermuis
    5 tot 9 goed = mol
    10 tot 14 goed = hond
    15 tot 19 goed = kat
    20 tot 24 goed = tijger
    25 tot 29 goed = roofvogel

    Je krijgt 15 seconden per vraag, maak je een fout dan gaan er 3 seconden van je tijd af.
    Is je tijd op, dan stopt de test.

    Wat is jullie score? Hier kun je de test vinden.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    20, tijger ^^ ik denk dat ik misschien nog wel beter zou kunnen als ik het nog eens zou proberen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Woe, gisteren had ik kat, vandaag heb ik roofvogel. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De roofvogel. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    36 (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    25, en dat is al een klein wonder want ik ben nog nooit zo moe geweest. Volgende week eens opnieuw doen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    37 yay. Ik ben een supersonische kleurenscanner

    edit: nog een keer geprobeerd, nu 41 haha

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 16:25 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nadat ik de eerste keer een mol was, was ik de tweede keer toch goed voor een roofvogel met 28 punten. Over een transformatie gesproken haha. Zijn er meer mensen die moeite hebben met één bepaalde kleur en de volgende paletten wel weer moeiteloos in kunnen vullen? :) De paarse kon ik namelijk echt nauwelijks zien, terwijl andere kleuren minder problematisch waren.


    She's imperfect but she tries

    29, roofvogel dus.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Mignon schreef:
    Nadat ik de eerste keer een mol was, was ik de tweede keer toch goed voor een roofvogel met 28 punten. Over een transformatie gesproken haha. Zijn er meer mensen die moeite hebben met één bepaalde kleur en de volgende paletten wel weer moeiteloos in kunnen vullen? :) De paarse kon ik namelijk echt nauwelijks zien, terwijl andere kleuren minder problematisch waren.


    Dat heb ik met blauw! Kom inmiddels wel bij 34 hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    En nu 35, robot in ta house!(cool)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik had robot. (;


    Caution first, always.

    Roofvogel =)


    There is the great lesson of 'Beauty and the Beast,' that a thing must be loved before it is lovable.

    Tijger!


    Hurry up, We're dreaming!

    Ik had eerst een mol. Tweede keer een tijger.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    8 -,- Een mol dus
    Tweede poging gelukkig beter een Tijger en een score van 24 :-)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 14:01 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."