• Ik maak dit topic maar aan aangezien ik deze nog nergens gezien had hier.

    Zijn er nog mensen zoals ik die hun kans willen wagen met het toelatingsexamen geneeskunde in juli/augustus in België? Zo ja, dan kunnen we elkaar wat steun/tips/hulp geven c;

    Of misschien zelfs mensen die een van de vorige jaren geslaagd zijn en nu al dan niet geneeskunde/tandheelkunde volgen.

    Ik ben nog niet meteen iemand tegengekomen op Quizlet die dit gaat doen, dus ik ben benieuwd ;p

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 20:49 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ik hoop desondanks dat jullie er beiden door zijn! Wanneer weet je de uitslag? :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik hoop desondanks dat jullie er beiden door zijn! Wanneer weet je de uitslag? :3


    Wat ik me afvraag: Heeft burgerlijk ingenieur dan geen toegangsexamen meer? Aangezien je zei dat je nooit in de vakantie zou willen leren, maar van mijn pa had ik gehoord dat hij er één had (da's ondertussen ook al 30 jaar geleden, natuurlijk).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    (...)

    Wat ik me afvraag: Heeft burgerlijk ingenieur dan geen toegangsexamen meer? Aangezien je zei dat je nooit in de vakantie zou willen leren, maar van mijn pa had ik gehoord dat hij er één had (da's ondertussen ook al 30 jaar geleden, natuurlijk).


    Niet meer. ^^ Er is enkel nog een ijkingstoets om te zien hoever je staat, maar die is niet verplicht of bindend. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik hoop desondanks dat jullie er beiden door zijn! Wanneer weet je de uitslag? :3


    1 september, al denk ik niet dat ik geslaagd ga zijn (enkele van de vragen die ik juist had gaan vermoedelijk wegvallen :/)
    Ik ga sowieso volgend jaar biomedische doen en dan nog eens proberen. Ik ben sinds juli al een heel stuk gestegen, dus zou het een derde keer waarschijnlijk wel moeten lukken :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    (...)

    1 september, al denk ik niet dat ik geslaagd ga zijn (enkele van de vragen die ik juist had gaan vermoedelijk wegvallen :/)
    Ik ga sowieso volgend jaar biomedische doen en dan nog eens proberen. Ik ben sinds juli al een heel stuk gestegen, dus zou het een derde keer waarschijnlijk wel moeten lukken :')


    Dat is echt jammer. :c Ik ken nog mensen die dat gedaan hebben en er na een jaar biomedische wel door waren. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb al een jaar biomedische gedaan, maar bij mij heeft het echt niet veel geholpen... Het is zeker geen garantie, dus let er alsjeblieft een beetje mee op. Ga liever iets doen dat je echt leuk vindt en oefen tussendoor op het toegangsexamen dan dat je een jaar iets gaat doen dat je echt vreselijk vindt, om dan toch niet te kunnen slagen op het toegangsexamen, want dan ben je -grof gezegd- een jaar kwijt.

    In mijn jaar zaten 70% van de studenten er eigenlijk om toch geneeskunde te kunnen gaan doen in de hoop dat het wat zou helpen met hun voorbereiding.

    Ik weet niet hoe jij over de vakken van biomedische staat natuurlijk en het kan goed zijn dat je het allemaal wel erg interessant zal vinden, maar ik geef je toch liever wat raad aangezien ik zelf de ervaring al gehad heb (:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    En, wat is de uitslag? :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Niet geslaagd, jammer genoeg ;(


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    ah jammer :(


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben benieuwd wie er allemaal ook geneeskunde gaat studeren :Y) Gaat er iemand naar Leiden?


    quidquid excusatio prandium pro

    RabidKiller schreef:
    Niet geslaagd, jammer genoeg ;(


    Scheelt het veel? :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Net niet, 21,3/40 :/


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Awh Faelain, dat is echt zo stom! :c

    Ik had 18,6/40 , al wel het meeste dat ik al gehaald heb, maar tja, nog niet genoeg...

    Misschien gaan ze nog vragen schrappen na de inzage want er was tot nu toe nog niets geschrapt van het KIW gedeelte, wat ik erg vreemd vond...


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?