• Okay ik geef toe het zou een prima quize kunnen zijn :Y)

    Een tijdje geleden vroeg ik me af wat ik zou doen als ik in de arena was. Wat voor strategie ik zou gebruiken en als ik het zou overleven.
    Het antwoord op de laatste is waarschijnlijk nee. Op de eerste moest ik lang nadenken. Daarom heb ik een lijstje ingevuld met alles wat handig is voor in de arena. (ik heb zelf een lijstje gemaakt)

    En er was niet echt een passende strategie erbij, maar ik heb er een gevonden, die helaas niet erg goed is:

    Ik zou me een beetje als Foxface gedragen, stil en onopgemerkt en stelen, maar ik kan niet zo heel goed verstoppen. Wel kan ik goed rennen, dus heb ik

    bedacht dat ik bij onbewapende tributen ga stelen en dan als een speer van door te gaan. Ik zou voortdurend op de vlucht gaan en geen vaste plek hebben, zodat niemand weet waar ik precies zit. En als ik het tot de laatste 8 haal zou ik naar de Cornupia gaan en snel weg rennen, zoals Foxface het deed.
    Als ik bij de laatste 2 zit zou ik de vijand uitputten en als hij een werpwapen heeft, proberen alles te ontwijken.


    En dan even mijn vraag: Wat voor strategie ga jij gebruiken?

    Hulpmiddel:
    Neem even dit lijstje (of vul hem aan):

    Naam:

    Leeftijd:

    Wapen:

    Kracht:

    Snelheid (rennen):

    Conditie (rennen):

    Plantenkennis:

    Snelheid (reactie):

    Vuur maken:

    Doorzettingsvermogen:

    Kan goed tegen honger:

    Kan goed tegen dorst:

    Kan goed wandelen:

    Zwemmen:

    Verstoppen:

    Is bereid om te moorden:

    Is alert:

    Vertrouwt mensen snel:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 16:53 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Spotgaai schreef:
    Als het een arena met veel water is verzuip ik iedereen gewoon of zwem door tot ze uitgeput zijn en verdrinken :]

    Naam: Marlies
    Leeftijd: 17
    Wapen: Wat de fuck voorhanden kan krijgen zal ik gebruiken. Maar ik kan boogschieten en ben getraind in vechten met zwaard en mes.
    Kracht: Ik ben vrij sterk, stevig gebouwd
    Snelheid (rennen): Weet niet, was op de 400 meter wel het snelste meisje en de een-na-snelste van de klas.
    Conditie (rennen): Met genoeg adrenaline heb ik een prima ren-conditie
    Plantenkennis: Redelijk. Voor genezende werkingen
    Snelheid (reactie): Vrij vlot
    Vuur maken: Ik ben de dochter van een brandweerman, ik weet honderde manieren om een vuur te maken Echt, brandweermannen zijn de grootste "pyromanen" die ik ken
    Doorzettingsvermogen: Ik heb een goed doorzettingsvermogen :]
    Kan goed tegen honger: Ja
    Kan goed tegen dorst: Ja
    Kan goed wandelen: Ik ga alleen vet snel door m'n enkel
    Zwemmen: Fuck yeah, ik zwem de hele Hongerspelen gewoon. Behoorde tot de top 5 van heel provincie Utrecht op de meeste wedstrijdslagen en afstanden
    Verstoppen: Redelijk, weet niet of mijn blonde haar me hierbij dwars gaat zitten
    Is bereid om te moorden: Als het mijn eigen leven kan redden; probably
    Is alert: Ik hoor álles Blame it on my ADD, baby
    Vertrouwt mensen snel: Ai, helaas wel (In dit geval)



    Intressant, en vis vangen als eten?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Overkill schreef:
    Naam: Macaroni
    Leeftijd: 18
    Wapen: mag ik een machinegeweer please
    Kracht: ik heb echt zieke beenspieren dus ik zou iemand eventueel wel in de houdgreep kunnen nemen met mijn benen. De rest van mijn lichaam laat me een beetje in de steek op dit vlak.
    Snelheid (rennen): normaal
    Conditie (rennen): normaal
    Plantenkennis: vroeger dacht ik dat ik een goede heks was die met planten kon communiceren so i guess that's something
    Snelheid (reactie): normaal
    Vuur maken: nog nooit gedaan, maar ik heb aanleg om dingen in vlammen op te laten gaan dus dat wordt vast mijn grootste probleem niet
    Doorzettingsvermogen: meh, ik denk dat ik vrij gevoelig zou zijn voor een mental breakdown
    Kan goed tegen honger: ik denk niet dat ik honger zou hebben in deze situatie
    Kan goed tegen dorst: ik heb niet snel dorst
    Kan goed wandelen: normaal
    Zwemmen: ik heb mijn a en b diploma?
    Verstoppen: als een PROFESSIONAL serieus dat wordt echt mijn ding
    Is bereid om te moorden: never would i ever, misschien per ongeluk
    Is alert: normaal
    Vertrouwt mensen snel: ligt eraan of het leuke mensen zijn


    Je hebt geen honger nodig, je kan jezelf eten.
    Macaroni, u get me. HAHA, nee?


    wat was dit ookalweer