• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?


    Beauregard
    Daggers
    AwkwardTurtle
    Sociopaths
    Complexes
    Starlord
    Onism
    Necessity
    VladiFerr
    Patriots
    Lizor
    Raccoon
    Somiador
    Curia
    phoeni
    Ikigai
    Cosnett
    TumbIr
    Solemnly
    Saffierblauw
    Constellation
    Skyeward
    Xemerius

    Ilona
    Noa
    Wendy
    Marie
    Britt
    Anna
    Celine
    Noëlle
    Mirte
    Lisa
    Saar
    Femke
    Kellie
    Floor
    Leonie
    -
    Sterre
    -
    Femke 2
    -
    Megan
    Ana(nas)

    Thalia/Ryan
    Cleopatra/Veronica/Zacharias
    Daniël/Anastasia/-
    -
    Dylan/Bambi/Jenna
    Grachelle/Aron
    Blake/Sterling/Kaela
    Kaij
    Luca/Juniper/Ivory
    Nova/Acis
    Diana/Than
    Augustus/Nathaniel/Esmeralda
    Avery
    -/Eris
    Jacob
    Victoria
    -
    -/-
    -
    Valene
    -
    Julianne
    Xzavier/Myah


    • Skip datums & activiteiten •
    zat 15 juli - aankomst dag - geen vaste activiteiten.
    zon 16 juli - tweede dag - geen vast activiteiten.
    vrij 21 juli - avond - capture the flag.
    zat 22 juli - vrije dag - geen vaste activiteiten.
    zon 23 juli - vrije dag - geen vaste activiteiten.

    We skippen continue alle weekdagen, omdat dat moeilijk is om te RPGen, en doen alleen Capture the Flag en de vrije dagen, waarop alles gedaan mag worden met iedereen. Dit is zodat iedereen zo vrij mogelijk kan RPG'en.


    • Vakanties •
    Beauregard - nog niet zeker.
    Ikigai - 2 juli tot ? - wifi.
    Lizor - 13 juli tot 23 juli - wifi onzeker/evt. phone posts.
    Xemerius - 10 juli tot 24 juli - wifi maar geen laptop/evt. phone posts.
    Complexes - 11 juli tot 25 juli - wifi onzeker.
    Starlord - 8 augustus tot 22 augustus - wifi in lobby.
    Onism - 16 juli tot 1 augustus - wifi onzeker.
    AwkwardTurtle - 7 augustus tot 16 augustus - wifi.
    Curia & Saffierblauw - 9 augustus tot 24 augustus - wifi onzeker/evt. iPad posts.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 13:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:52 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mirte de story is echt awesome gedaan *o* !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Mirte de story is echt awesome gedaan *o* !


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Raccoon schreef:
    Mirte de story is echt awesome gedaan *o* !


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sloane schreef:
    KLIK.

    Ik heb alvast een begin gemaakt aan de rollenstory. De Goden staan er in en onder iedere God/Godin zal ik de kinderen plaatsen. Hierbij neem ik aan dat de Demigods die af zijn een nummer achter zich hebben staan?

    Misschien een idee: uiteindelijk bij je eigen rol een reactie plaatsen met je relaties?

    Wow, Mirte, dankjewel! (: wil je mij ook eventjes co-auteur maken dan ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Het zijn dan wel niet de Goden/Godinnen die ze spelen in de films — maar ik vond de collage's ontzettend awesome.

    Zou iedereen aan mij door willen geven als hun rol hélemaal af is? Dus als er níéts meer aan veranderd gaat worden.
    Dat kan via PB en GB, dan spammen we hier niet alles onder.


    Sloane schreef:
    Het zijn dan wel niet de Goden/Godinnen die ze spelen in de films — maar ik vond de collage's ontzettend awesome.

    Zou iedereen aan mij door willen geven als hun rol hélemaal af is? Dus als er níéts meer aan veranderd gaat worden.
    Dat kan via PB en GB, dan spammen we hier niet alles onder.


    Praattopic maakt me niet uit, dat mag je zo erg onderspammen als je wilt. En ik heb de films express niet eens gezien, omdat ik weet dat ze zo slecht zijn en liever mijn eigen beeld er dan maar bij houd :')

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 14:42 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    (...)

    Praattopic maakt me niet uit, dat mag je zo erg onderspammen als je wilt. En ik heb de films express niet eens gezien, omdat ik weet dat ze zo slecht zijn en liever mijn eigen beeld er dan maar bij houd :')


    Well, de films zijn like, heel erg andere verhaallijn :') And they left some damn awesome things out :( Dus ja, je hebt er opzich wel goed aan gedaan, al heb ik er geen spijt van ze gezien te hebben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De films zijn poep


    Spinning around, I'm weightless.

    Beauregard schreef:
    (...)

    Praattopic maakt me niet uit, dat mag je zo erg onderspammen als je wilt. En ik heb de films express niet eens gezien, omdat ik weet dat ze zo slecht zijn en liever mijn eigen beeld er dan maar bij houd :')



    Als ik ze nog ga kijken is het enkel voor Jake Abel :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    (...)


    Als ik ze nog ga kijken is het enkel voor Jake Abel :3


    En Logan en Alexandra.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:
    (...)

    En Logan en Alexandra.


    En bij SoM Leven Rambin


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Augustus en Nathaniel zijn af op relaties na ! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Voor nu heb ik de volgende personages in het rollenverhaal staan:
    • Dylan James Jackson — Complexes
    • Augustus Nikolaj Josephs — Raccoon
    • HC • Jenna Cara Wilkinson — Complexes
    • Nathaniel Scot Parrish Maverick — Raccoon
    • Avery Gladwyn — Somiador

    Mocht je personage af zijn: laat het me dan via PB / GB weten <3


    Daniël is wat mij betreft ook af (op relaties na) maar ik wacht nog op goedkeuring x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nathaniels lijstje :3 Als iemand het hier niet mee eens is maat me het weten :3 -ik werd na het einde wat moe :x - Er moeten er dus nog enkele bijkomen + de nieuwe ^^

    Diana s
    Cleopatra s Nate an Cleo kunnen het erg goed met elkaar vinden en zijn dan ook erg goede vrienden. Toen Cleo nog maar net op het kamp toekwam heeft Nathan haar geholpen en sindsdien zijn ze twee handen op één buik. Nathan gedraagt zich een beetje als haar grote broer en is erg berschermend tegenover haar.
    Kaij s Dit is een nogal vage relatie. Hoewel Nate de jongen wel mag botsen hun karakters nogal met elkaar waardoor ze eerder rivalen lijken dan wat anders.
    Aron s Nathan kent Aron nog niet zo goed, maar de twee zouden vast goede vrienden kunnen worden tot irritatie toe van andere mensen. Beiden zijn ze erg actief en houden ze wel van lachen dus het zou best nog wat kunnen worden.
    Grachelle s Hij weet niet echt wat hij van haar moet vinden gezien hij haar nog niet echt kent. Ze ziet er wel lief uit maar hij moet haar eerst wat beter leren kennen
    Avery s Avary lijkt hem een erg vriendelijke meid en was best verrast toen hij doorhad dat ze een dochter van Hades is. De twee zouden best vrienden kunnen worden al kan hij haar misschien eerder irriteren dan amuseren.
    Zacharias s Hoewel de twee broers zijn, hebben ze niet zo’n hechte band. Af en toe kunnen ze het goed met elkaar vinden de andere keer dan weer minder. Het is een relatie waar ze nog aan kunnen werken.
    Than s Daar blijft hij liever wat van weg, zijn uitstraling schuwt hem wat af.
    Jacob s De twee zouden best goede vrienden kunnen zijn, beiden zijn ze actief en spontaan al zouden ze elkaar misschien irriteren gezien ze beiden liever praten over vanalles en nogwat dan echt naar elkaar te luisteren.
    Eris s Net zoals haar broer zal Nathan haar eerder mijden, hoewel ze een mooie verschijning is. Hij meid liever negativiteit en problemen.
    Blake s
    Daniël s Nathaniel mag de jongen waarschijnlijk wel en zal waarschijnlijk de jongen proberen vrolijk te krijgen zodra het kan. Weml vind hij het een beetje vaag hoe de jongen zo gehecht kan zijn aan een stukje elektronica
    Ivory s Hij mag haar wel en zal stiekem eens flirten al zal dat zijn zodra haar vriendje uit de buurt is.
    Dylan s Hun karakter lijkt best op elkaar en Nathaniel vind hem wel een coole gast. Ze zouden vrienden kunnen worden.
    Acis s Hij weet niet echt wat hij met de jongen moet dus Nate zal wel vriendelijk doen.
    Juniper s Door hun koppigheid kunnen ze vast wel botsen, maar verder mag hij haar wel. Hier en daar flirten ze eens en beiden zijn ze goed met boogschieten.
    Jenna s Nathaniel mag Jenna wel, beiden houden ze van flirten en ondeugendheid en ze vinden het zeker geen probleem van elkaar. Toch kunnen ze door hun koppigheid het oneens zijn met elkaar maar hij mag haar wel.
    Kaela s Nathaniel vind haar best wel leuk, ze zijn beiden erg sociaal en hij bewonder haar creativiteit wel.
    Augustus s Hij mijd hem liever

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 16:31 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH