• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?


    Beauregard
    Daggers
    AwkwardTurtle
    Sociopaths
    Complexes
    Starlord
    Onism
    Necessity
    VladiFerr
    Patriots
    Lizor
    Raccoon
    Somiador
    Curia
    phoeni
    Ikigai
    Cosnett
    TumbIr
    Solemnly
    Saffierblauw
    Constellation
    Skyeward
    Xemerius

    Ilona
    Noa
    Wendy
    Marie
    Britt
    Anna
    Celine
    Noëlle
    Mirte
    Lisa
    Saar
    Femke
    Kellie
    Floor
    Leonie
    -
    Sterre
    -
    Femke 2
    -
    Megan
    Ana(nas)

    Thalia/Ryan
    Cleopatra/Veronica/Zacharias
    Daniël/Anastasia/-
    -
    Dylan/Bambi/Jenna
    Grachelle/Aron
    Blake/Sterling/Kaela
    Kaij
    Luca/Juniper/Ivory
    Nova/Acis
    Diana/Than
    Augustus/Nathaniel/Esmeralda
    Avery
    -/Eris
    Jacob
    Victoria
    -
    -/-
    -
    Valene
    -
    Julianne
    Xzavier/Myah


    • Skip datums & activiteiten •
    zat 15 juli - aankomst dag - geen vaste activiteiten.
    zon 16 juli - tweede dag - geen vast activiteiten.
    vrij 21 juli - avond - capture the flag.
    zat 22 juli - vrije dag - geen vaste activiteiten.
    zon 23 juli - vrije dag - geen vaste activiteiten.

    We skippen continue alle weekdagen, omdat dat moeilijk is om te RPGen, en doen alleen Capture the Flag en de vrije dagen, waarop alles gedaan mag worden met iedereen. Dit is zodat iedereen zo vrij mogelijk kan RPG'en.


    • Vakanties •
    Beauregard - nog niet zeker.
    Ikigai - 2 juli tot ? - wifi.
    Lizor - 13 juli tot 23 juli - wifi onzeker/evt. phone posts.
    Xemerius - 10 juli tot 24 juli - wifi maar geen laptop/evt. phone posts.
    Complexes - 11 juli tot 25 juli - wifi onzeker.
    Starlord - 8 augustus tot 22 augustus - wifi in lobby.
    Onism - 16 juli tot 1 augustus - wifi onzeker.
    AwkwardTurtle - 7 augustus tot 16 augustus - wifi.
    Curia & Saffierblauw - 9 augustus tot 24 augustus - wifi onzeker/evt. iPad posts.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 13:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:52 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    (...)
    Dat ziet Thalia meer als een soort uitdaging denk ik, en zolang Nathaniel haar wel echt leuk vindt... *wbw*


    Nu twijfel ik wel enorm :') He's a son of Hermes and loves to steal girl hearts c': Mhmhmhhh :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Nu twijfel ik wel enorm :') He's a son of Hermes and loves to steal girl hearts c': Mhmhmhhh :x

    Tjaaa, haha. Desnoods zijn ze gewoon optie 2 en flirten ze af en toe wel eens met elkaar, maar houden ze gewoon veel van elkaar als vrienden :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    (...)
    Tjaaa, haha. Desnoods zijn ze gewoon optie 2 en flirten ze af en toe wel eens met elkaar, maar houden ze gewoon veel van elkaar als vrienden :')


    Ik denk dat optie twee beter past voor Nate ^^' Gezien Thalia ook erg dominant is en hij erg gehecht is aan zijn vrijheid denk ik dat die relatie echt gedoemd zou worden te mislukken, maar de rest van hun karakter passen dan weer erg goed for besties c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik denk dat optie twee beter past voor Nate ^^' Gezien Thalia ook erg dominant is en hij erg gehecht is aan zijn vrijheid denk ik dat die relatie echt gedoemd zou worden te mislukken, maar de rest van hun karakter passen dan weer erg goed for besties c:

    Daarom :') Nja, die dominantheid verbergt ze wel een beetje hoor, haha. Maar let's do option 2 if Ana's in :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    (...)
    Ik heb een beter idee, what if Vic het vriendinnetje van Ryan (mijn Hecate gast) is? Dat past denk ik beter bij elkaar ^^


    Darling... That can't. Check your facts Iloon
    But they could be close friends which are sometimes misstaken for gf/bf?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 20:02 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zoek nog wat relaties voor Jake. Hij is niet zo verlegen en heeft waarschijnlijk iedereen wel een keer gesproken, dusja :x


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zoek nog relaties voor Kaij eigenlijk.

    @floor, ik zou Kaij wel willen voorstellen maar mijn mobiel doet nogal moeilijk met alles waardoor ik het niet aandurf rollen te bekijken (want al die plaatjes zijn toch zoooo moeilijk :') ) dus ik zou niet weten wat voor match het zou zijn


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Relaties voor Jen en /of dyl?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga morgen denk beginnen aan mn Hermes meid.
    Wordt een nogal energiek persoon dat altijd wel in is voor een wedstrijdje en een goeie grap.
    Als er al mensen zijn die dat wel aanspreekt.. ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Relaties van Eris tot nu toe, de rest zal ik komende dagen even toevoegen c:

    Jenna † Jenna is eigenlijk precies het tegenovergestelde van Eris. Ze is vrolijk, flirterig en heeft een positieve mindset. Dit zorgt ervoor dat Eris het moeilijk vindt om bij haar in de buurt te zijn omdat ze stiekem jaloers is op haar zorgeloosheid (zo komt het voor Eris over dan). Dit uit zich in afstandelijk en bot gedrag richting Jenna.

    Juniper † de relatie tussen Juni en Eris is een beetje ingewikkeld te noemen. Eris weet dat Than en Juni gezoend hebben, maar ze weet ook hoe afstandelijk Than is, en dat hij - net als haar - moeite heeft met het toelaten van mensen. Door deze situatie weet Eris niet goed wat ze van Juni moet vinden, maar aangezien ze ontzettend sarcastisch is en snel op haar teentjes getrapt is zal hun band niet om over naar huis te schrijven zijn, vanuit Eris kant zelfs lichtelijk vijandig. Than is haar maatje duh.

    Nathaniel † Nathan is iemand met wie Eris weinig te maken heeft omdat hij haar - net als velen - het liefst mijdt. Eris vindt het niet erg, Nathan is een flirt en Eris zit er niet op te wachten dat iemand háár probeert te versieren. maar wie durft dat ook Eris heeft het niet zo op flirten, ziet het nut er niet van in en je kwetst er alleen maar mensen mee.

    Kaij † Kaij is iemand waar Eris niet zo'n grote hekel aan heeft als aan de rest. Het is iets natuurlijks waardoor Eris het niet vervelend vind om in zijn gezelschap te zijn. Maar dat is het dan ook, en Eris wilt afstand bewaren, niet te veel gehecht raken aan iemand. Kaij lijkt zich daarentegen niets van aan te trekken, hij is zo koppig als een ezel en zet steeds een voet tussen de deur als ze hem buiten wil sluiten. Hierdoor probeert Eris zo sarcastisch en zo min mogelijk op hem te reageren. Verder speelt hij gitaar waardoor hij Eris wel goed van pas kan komen. Kortom, hij is nogal opdringerig terwijl Eris zich probeert terug te trekken, afstand probeert te houden.

    Myah † Myah en Eris hebben nogal een slechte relatie. Vroeger was het lang zo erg niet tussen die twee, ze gingen zelfs wel redelijk oké met elkaar om. Eris heeft haar nooit voor 100% toegelaten maar Myah deelde wel haar persoonlijke geheimen met haar. Uiteindelijk ging het goed fout tussen die twee, en Eris is zo'n haatdragend persoon dat ze Myah maar niet kan vergeven (haar ongelijk kan ze ook niet toegeven). Sindsdien maakt Eris stekende opmerkingen over Myah's verleden en is ze nog botter dan normaal.

    Zacharias † De band tussen Zach en Eris is ronduit vijandelijk te noemen. Gedurende een quest onder leiding van (...) ging het mis, de Demigod die naast Zach en Eris meeging heeft dit niet overleefd. Volgens Eris komt dat doordat Zach de verkeerde informatie had verstrekt maar volgens Zach komt het doordat Eris te veel op zoek was naar avontuur en daardoor de andere Demigod in gevaar heeft gebracht. Kortom, ze geven elkaar de schuld van dit incident en er heerst tussen hun dan ook een erg vijandelijke spanning.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 10:03 ]


    I am not as think as you drunk I am

    AwkwardTurtle schreef:
    Ik ga morgen denk beginnen aan mn Hermes meid.
    Wordt een nogal energiek persoon dat altijd wel in is voor een wedstrijdje en een goeie grap.
    Als er al mensen zijn die dat wel aanspreekt.. ^^


    Als je een beste vriendin zoekt, heb ik Jen wel voor je en ik denk dat Dyl ook wel met r overweg kan? c: Klinkt wel als iets voor mijn char hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zoek nog relaties voor Kaela (pagina 11, Athene)
    Blake (pagina 9, Hades)
    Sterling (pagina 13, Hypnos)


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Onism schreef:
    Ik zoek nog relaties voor Kaela (pagina 11, Athene)
    Blake (pagina 9, Hades)
    Sterling (pagina 13, Hypnos)


    Ik heb mijn personages c; al heb ik al wat met Kay voor mijn jongens en Nathaniel en Jake konden het ook goed vinden c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Complexes schreef:
    Relaties voor Jen en /of dyl?

    We hadden Vince en Jenna toch als best friends?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    phoeni schreef:
    (...)
    We hadden Vince en Jenna toch als best friends?


    Kan wel? Sorry ik ben echt loaded met schoolwerk dus ik ben er niet helemaal bij hehe.

    Waar staat vince?


    Spinning around, I'm weightless.