• ALL TIME LOW •
    Kennelijk bestaat er dus ook nog geen All Time Low fantopic – wow.. Dus hierbij maak ik er maar eentje aan!


    • Hustlers/Luisteraars •
    Gaskarths – Yu
    Rikiah – Anne
    Dormiveglia – Naomi
    Littlefinger – Noa
    Complexes – Britt
    Gunnulfsen – Dore
    Kishimoto – Sarita
    serein – ?
    Solemnly – Linde
    Constellation – Aria

    Meld het even als je op de lijst wilt/-je naam hebt veranderd (:

    • Albums&EPs&Others •
    • The Party Scene – Album.
    • So Wrong, It's Right – Album.
    • Nothing Personal – Album.
    • Dirty Work – Album.
    • Don't Panic – Album.
    • Don't Panic: It's Longer Now!* – Album.
    • Future Hearts – Album.

    • The Three Words to Remember in Dealing with the End – EP.
    • Put Up or Shut Up – EP.
    • MTV Unplugged – EP.

    • Straight To DVD – Live Album.

    *het album is eigenlijk hetzelfde als "Don't Panic", alleen heeft het een paar extra nummers – (akoestische versies van liedjes op het "gewone" album.)


    • All Time Low •
    All Time Low is een poppunkband uit Baltimore. Maryland.

    op de tweede foto van links naar rechts.
    • Jack Barakat – gitarist en vocalist.
    • Alex Gaskarth – gitarist en lead vocalist.
    • Zack Merrick – bassist en vocalist.
    • Rian Dawson – drummer.


    • Upcoming •
    Laatste tickets voor Pukkelpop Festival in België

    • Other links •
    All Time Low on the Internet.
    All Time Low on Youtube.
    All Time Low on Twitter.
    All Time Low on Facebook.

    • Facts •
    • De naam "All Time Low" is afkomstig uit de tekst van het liedje "Head On Collision."

    Feel free to submit things!

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 21:47 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Complexes schreef:
    Haaaallloooooo


    Wajoww wij hebben dezelfde fandoms of zo :'). But heyaaa wil je op de lijst?


    I just caught the wave in your eyes

    Hahaha wauw. (':

    Jaaaaa c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Complexes schreef:
    Hahaha wauw. (':

    Jaaaaa c:


    :').

    Yayyy c:


    I just caught the wave in your eyes

    c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Wat vinden jullie by the way van Future Hearts? Ik hoor er namelijk veel negatieve reviews over maar ik vind het eigenlijk nog best een heel leuk album c:


    I just caught the wave in your eyes

    Yasss, Yu, zet me ook maar op deze lijst, al begin ik mijn fan-heid een beetje te verliezen geloof ik. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Yasss, Yu, zet me ook maar op deze lijst, al begin ik mijn fan-heid een beetje te verliezen geloof ik. :')


    Haha ik spam wel met fan topics eh. (cat) Komt het door het nieuwe album op gewoon muah te lang fan geweest :')?


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Haha ik spam wel met fan topics eh. (cat) Komt het door het nieuwe album op gewoon muah te lang fan geweest :')?


    Kweenie, ik begin de fandom gewoon vervelend(er) te vinden en ik vind hun nieuwe muziek steeds meer pop, terwijl mijn muzieksmaak juist de andere kant opgaat.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Kweenie, ik begin de fandom gewoon vervelend(er) te vinden en ik vind hun nieuwe muziek steeds meer pop, terwijl mijn muzieksmaak juist de andere kant opgaat.


    De tumblr chicks (ik ga ze nu gewoon ff zo noemen)? Hmm ja ik snap wel wat je bedoelt, ik hoop dat ze weer snel een album produceren die wat meer punk is I guess. ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    De tumblr chicks (ik ga ze nu gewoon ff zo noemen)? Hmm ja ik snap wel wat je bedoelt, ik hoop dat ze weer snel een album produceren die wat meer punk is I guess. ^^.


    Niet eens echt, lol, maar meer dat ze nu ook in de Hitkrant en zo staan, dus er allemaal meisjes van 9, 10 en 11 op af komen, waardoor de band minder vrij kan zijn in wat voor muziek ze maken en wat ze doen op het podium.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Niet eens echt, lol, maar meer dat ze nu ook in de Hitkrant en zo staan, dus er allemaal meisjes van 9, 10 en 11 op af komen, waardoor de band minder vrij kan zijn in wat voor muziek ze maken en wat ze doen op het podium.


    Nee echt? Oh ja ik zag ze laatst ook op de cover van de Tina ofzo geloof ik. Shizzle xd.


    I just caught the wave in your eyes

    OEH OEH MT!
    Liefde voor All time low. Zet mij maar op de lijst


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gaskarths schreef:
    (...)

    De tumblr chicks (ik ga ze nu gewoon ff zo noemen)? Hmm ja ik snap wel wat je bedoelt, ik hoop dat ze weer snel een album produceren die wat meer punk is I guess. ^^.


    Ik luister naar tonight alive en tpr en dat soort zooi en ik breng mn halve leven door op tumblr >:

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Niet eens echt, lol, maar meer dat ze nu ook in de Hitkrant en zo staan, dus er allemaal meisjes van 9, 10 en 11 op af komen, waardoor de band minder vrij kan zijn in wat voor muziek ze maken en wat ze doen op het podium.


    ^dat, basically.


    Spinning around, I'm weightless.

    Met Tumblr-chicks bedoelen we geloof ik van die meisjes die constant foto's maken van hun Starbucks. Typische Tumblrmeisjes zijn die in het publiek van The 1975 met blousejes om hun middel geknoopt, dokter martens, ripped jeans, chokers etcetera. (En ja, ik betrap mezelf op het bezitten van drie van die dingen maar toch kwalificeer ik mezelf niet als zo'n meisje. Ik geloof dat iedereen wel begrijpt wat ik bedoel, haha.) Van die 13 in een dozijn "kijk is hoe alternatief ik ben" meisjes.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hahahah, ik wilde net zeggen, die dingen heb ik ook, maar ik snap je, van die mensen die dan ook hun best doen daarvoor.


    Spinning around, I'm weightless.