• ALL TIME LOW •
    Kennelijk bestaat er dus ook nog geen All Time Low fantopic – wow.. Dus hierbij maak ik er maar eentje aan!


    • Hustlers/Luisteraars •
    Gaskarths – Yu
    Rikiah – Anne
    Dormiveglia – Naomi
    Littlefinger – Noa
    Complexes – Britt
    Gunnulfsen – Dore
    Kishimoto – Sarita
    serein – ?
    Solemnly – Linde
    Constellation – Aria

    Meld het even als je op de lijst wilt/-je naam hebt veranderd (:

    • Albums&EPs&Others •
    • The Party Scene – Album.
    • So Wrong, It's Right – Album.
    • Nothing Personal – Album.
    • Dirty Work – Album.
    • Don't Panic – Album.
    • Don't Panic: It's Longer Now!* – Album.
    • Future Hearts – Album.

    • The Three Words to Remember in Dealing with the End – EP.
    • Put Up or Shut Up – EP.
    • MTV Unplugged – EP.

    • Straight To DVD – Live Album.

    *het album is eigenlijk hetzelfde als "Don't Panic", alleen heeft het een paar extra nummers – (akoestische versies van liedjes op het "gewone" album.)


    • All Time Low •
    All Time Low is een poppunkband uit Baltimore. Maryland.

    op de tweede foto van links naar rechts.
    • Jack Barakat – gitarist en vocalist.
    • Alex Gaskarth – gitarist en lead vocalist.
    • Zack Merrick – bassist en vocalist.
    • Rian Dawson – drummer.


    • Upcoming •
    Laatste tickets voor Pukkelpop Festival in België

    • Other links •
    All Time Low on the Internet.
    All Time Low on Youtube.
    All Time Low on Twitter.
    All Time Low on Facebook.

    • Facts •
    • De naam "All Time Low" is afkomstig uit de tekst van het liedje "Head On Collision."

    Feel free to submit things!

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 21:47 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Hahaha ik lees alles, zelf als iets onder een spoiler staat en het een spoiler is van een serie of iets, heel handig :').
    Oké zet ik het erbij ^^.

    Erg herkenbaar haha (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Complexes schreef:
    (...)

    ^dat, basically.


    Hahaha ik zit ik ook op Tumblr hoor, maar die beschrijving van Dore inderdaad :'). Ik heb ook van die blouzen voor om mijn heupen en het is dat Dr. Martens mij niet staan maar inderdaad, mensen die meedoen aan het hele hipster gebeuren wat nu veel te mainstream is om nog hipster te kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 18:00 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kishimoto schreef:
    OEH OEH MT!
    Liefde voor All time low. Zet mij maar op de lijst


    Hahaha wat is je naam :3?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 18:01 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mijn naam is trouwens Naomi c:
    Ik wil terug naar het concert en de persconferentie. Ze waren echt super aardig en namen ook echt de tijd om ons aan te horen, foto's en vragen :c

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 19:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dormiveglia schreef:
    Mijn naam is trouwens Naomi c:
    Ik wil terug naar het concert en de persconferentie. Ze waren echt super aardig en namen ook echt de tijd om ons aan te horen, foto's en vragen :c

    ah nu ben ik jaloers (voor de persconferentie) supergaaf!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hallo, mag ik ook alsjeblieft op de lijst? ^^


    You save everyone, but who saves you?

    playmaker schreef:
    (...)
    ah nu ben ik jaloers (voor de persconferentie) supergaaf!



    Jaa daar mocht ik heen door mijn opleiding en het was echt geweldig. Je ziet ineens een hele andere kant en hebt ook de kans om te vragen wat je wilt weten en eens een persoonlijk gesprek aan te knopen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dormiveglia schreef:
    (...)


    Jaa daar mocht ik heen door mijn opleiding en het was echt geweldig. Je ziet ineens een hele andere kant en hebt ook de kans om te vragen wat je wilt weten en eens een persoonlijk gesprek aan te knopen


    Voor je ópleiding? Welke opleiding doe je dan? Echt super cool tho, wel een beetje jaloers maar omfg.


    I just caught the wave in your eyes

    serein schreef:
    Hallo, mag ik ook alsjeblieft op de lijst? ^^


    Jaa of course c: je naam?


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Voor je ópleiding? Welke opleiding doe je dan? Echt super cool tho, wel een beetje jaloers maar omfg.


    Ik doe journalistiek. Althans dat deed ik, want ben een tijdje geleden gestopt, omdat het niet de richting is die ik moest hebben.
    En het is ook echt super als je zoiets kunt :Y) Ik wil hier zeker ook verder in.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dormiveglia schreef:
    (...)

    Ik doe journalistiek. Althans dat deed ik, want ben een tijdje geleden gestopt, omdat het niet de richting is die ik moest hebben.
    En het is ook echt super als je zoiets kunt :Y) Ik wil hier zeker ook verder in.


    Oh ja dan snap ik het ^^!
    Inderdaad echt super omfg.


    I just caught the wave in your eyes

    Dormiveglia schreef:
    (...)


    Jaa daar mocht ik heen door mijn opleiding en het was echt geweldig. Je ziet ineens een hele andere kant en hebt ook de kans om te vragen wat je wilt weten en eens een persoonlijk gesprek aan te knopen

    Wat?? Dat is supercool! Dta zou ik ook wle willen (:
    Ik snap dat ej die ander ekant dan ziet, lijkt me altijd al interesant/leuk om mee te maken. Waren ze aardig? (vast wel)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    playmaker schreef:
    (...)
    Wat?? Dat is supercool! Dta zou ik ook wle willen (:
    Ik snap dat ej die ander ekant dan ziet, lijkt me altijd al interesant/leuk om mee te maken. Waren ze aardig? (vast wel)


    De kans is wel heel klein dat het lukt. Ik ben meerdere keren afgewezen en dit was dan wel een management/organisator die mij een kans gaf. Het is trouwens ook nog steeds de enige, want vaak zijn ze zelfs nog zo vriendelijk om geen antwoord te geven.
    Het is heel apart en het leek wel of ze doodleuk in je huiskamer zaten en gewoon op bezoek waren. Haha ja, ze waren heel aardig. Ze hadden op een gegeven moment wel dat ze over de deadline waren en moesten repeteren, maar toen bleven ze ook nog hier en daar staan voor foto's of kwamen ze terug gerend. Het duurde ruim een kwartier voor ze echt weg waren nadat het gezegd was. Maar ze zijn vrij 'normaal' gebleven en je merkt dat ze ook heel erg hun best doen om hun fans tevreden te stellen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dormiveglia schreef:
    (...)

    De kans is wel heel klein dat het lukt. Ik ben meerdere keren afgewezen en dit was dan wel een management/organisator die mij een kans gaf. Het is trouwens ook nog steeds de enige, want vaak zijn ze zelfs nog zo vriendelijk om geen antwoord te geven.
    Het is heel apart en het leek wel of ze doodleuk in je huiskamer zaten en gewoon op bezoek waren. Haha ja, ze waren heel aardig. Ze hadden op een gegeven moment wel dat ze over de deadline waren en moesten repeteren, maar toen bleven ze ook nog hier en daar staan voor foto's of kwamen ze terug gerend. Het duurde ruim een kwartier voor ze echt weg waren nadat het gezegd was. Maar ze zijn vrij 'normaal' gebleven en je merkt dat ze ook heel erg hun best doen om hun fans tevreden te stellen.


    Ah dat klinkt echt geweldig. Wel echt geluk dat die ene management je een kans gunde. Dit was waarschijnlijk een dit-overkomt-je-een-keer-in-je-leven-gebeurtenis.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb wel wat liedjes van hen op m'n telefoon staan (een stuk of 12) maar ik ben geen fan haha.

    Ze hebben wel echt goede muziek hoor!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly