• De laatste tijd kom ik met meer ideeën dan ooit. Alleen de uitwerking gaat bij mij niet zo goed.
    Ik heb dit:

    Een meisje heeft een beste vriend die een stuk ouder dan zij is, omdat ze beter met ouderen dan met jongeren kan opschieten.
    Maar ze weet niet dat het eigenlijk haar vader is. Haar 'ouders' vertellen het haar nooit en ze komt er op een gegeven moment of zelf achter, of de beste vriend vertelt het.

    Ik weet dus niet zo goed wat ik hiervan kan maken. Zouden jullie me hiermee kunnen helpen?


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Het klopt niet helemaal. Aan wat voor leeftijden zat je dan wel niet te denken? Als je een meisje van 17 neemt, moet de man al minimaal ver in de dertig zijn, of zelfs begin veertig.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Het klopt niet helemaal. Aan wat voor leeftijden zat je dan wel niet te denken? Als je een meisje van 17 neemt, moet de man al minimaal ver in de dertig zijn, of zelfs begin veertig.


    16&pregnant is dr ook. Dus die pa van dr kan dan best 33 zijn. En dat haar ouders dan dat meisje van die man hebben geadopteerd of zoiets en dat zij dat nooit wist? (:


    In principe kun je dr veel van maken. Schrijf anders de ideeën die je met de verhaallijn hebt op, en bekijk dan wat jij zelf het leukst vindt. Want het gaat erom dat jij het zelf ook leuk vindt om te schrijven en niet dingen doet puur omdat een ander dat wil. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is een beetje puzzelen met de leeftijden, want ik zou zeggen dat hij dan minstens 16 jaar ouder moet zijn, en dat is dan een minimum. Dus of ze moet niet weten hoe oud hij is, of beste vrienden zijn met iemand die in de 30 is?
    Maar het zou kunnen dat hij haar misschien heeft afgestaan ter adoptie, maar daarna dichter naar haar is verhuisd om haar te kunnen zien. Misschien ging hij bij de sportclub waar zij zat en werden ze daar beste vrienden terwijl hij eigenlijk alleen maar zijn dochter wilde ontmoeten? Adoptie lijkt me wel het meest logische als ze andere ouders heeft en dan hem weer tegen komt.
    Of hij wist niet dat zijn vriendin toen zwanger was en weet eerst niet dat het zijn dochter is. Of het raakte juist net uit toen zijn vriendin 16 en pregnant was maar hij krijgt spijt en zoekt het meisje op als ze ouder is en dan worden ze beste vrienden. Hoop dat het iets helpt!


    “Love is a contradiction.”

    Misschien dat het haar donorvader kan zijn? Dat haar moeder zwanger wilde worden, maar dit niet kon en toen naar de spermabank ging(dus vandaar dat ze een donorvader heeft)? Of dat haar "ouders" een kind wilden, maar de man was onvruchtbaar en dat ze daarom naar de spermabank gingen? Het is maar een idee.


    Physics is awesome

    Scribe schreef:
    Het klopt niet helemaal. Aan wat voor leeftijden zat je dan wel niet te denken? Als je een meisje van 17 neemt, moet de man al minimaal ver in de dertig zijn, of zelfs begin veertig.


    16 - 09 - '17

    Arsyn schreef:
    Het is een beetje puzzelen met de leeftijden, want ik zou zeggen dat hij dan minstens 16 jaar ouder moet zijn, en dat is dan een minimum. Dus of ze moet niet weten hoe oud hij is, of beste vrienden zijn met iemand die in de 30 is?
    Maar het zou kunnen dat hij haar misschien heeft afgestaan ter adoptie, maar daarna dichter naar haar is verhuisd om haar te kunnen zien. Misschien ging hij bij de sportclub waar zij zat en werden ze daar beste vrienden terwijl hij eigenlijk alleen maar zijn dochter wilde ontmoeten? Adoptie lijkt me wel het meest logische als ze andere ouders heeft en dan hem weer tegen komt.
    Of hij wist niet dat zijn vriendin toen zwanger was en weet eerst niet dat het zijn dochter is. Of het raakte juist net uit toen zijn vriendin 16 en pregnant was maar hij krijgt spijt en zoekt het meisje op als ze ouder is en dan worden ze beste vrienden. Hoop dat het iets helpt!


    Hier kan ik denk ik wel iets mee, dankjewel!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician