• [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 13:41 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Het Internet.

    Mensen zeggen op het internet vaak heel andere dingen dan die ze in het echt zouden zeggen. Al zijn er uitzonderingen. Vaak is het wel persoonlijk, maar gezien ze je niet kennen weer niet. Gewoon niets van aantrekken. (:

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 21:01 ]

    Mensen die in bet echt niets durven en zich dan dus stoer willen voelen op het internet. Dat is de enige verklaring die ik kan bedenken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Welkom op het internet (cat)

    Sommige mensen willen stoer doen op het internet door gemene (of rare) opmerkingen te maken. Lekker laten gaan. Ik zou er niet te veel aandacht aan besteden.


    Seasons will change, but I shall remain

    Opende je laatst ook al niet een topic, over dat je ruzie had op YouTube? :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BigBellyBurger schreef:
    Opende je laatst ook al niet een topic, over dat je ruzie had op YouTube? :')


    Jup, dat was zij.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    BigBellyBurger schreef:
    Opende je laatst ook al niet een topic, over dat je ruzie had op YouTube? :')


    Al meerdere keren denk ik.

    OT: Soms verdienen mensen dat je gemeen tegen ze doet zodat ze op hun plaats worden gezet. In de situatie die jij hierboven schetst is het gewoon een enorm overdreven reactie van die twee users en moet je je er vooral niets van aantrekken!


    The soul needs autumn.

    Internet... de plaats waar iedereen zich groter voordoet...


    16 - 09 - '17

    Scribe schreef:
    (...)

    Jup, dat was zij.

    Ok, zou dan niet het geval zijn dat ze eens moet na denken dat het misschien ook een beetje aan haar kan liggen. Niet dat die reacties dan nog normaal zijn. Maar ik plaats bijvoorbeeld heel vaak comments op YouTube en heb eigenlijk nooit ruzie, en hou er meestal leuke gesprekken aan over :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BigBellyBurger schreef:
    (...)
    Ok, zou dan niet het geval zijn dat ze eens moet na denken dat het misschien ook een beetje aan haar kan liggen. Niet dat die reacties dan nog normaal zijn. Maar ik plaats bijvoorbeeld heel vaak comments op YouTube en heb eigenlijk nooit ruzie, en hou er meestal leuke gesprekken aan over :')


    Sorry, maar hier ben ik het zo oneens mee. (;
    Dat is zo'n verkeerde en gevaarlijke denkwijze voor zowel jezelf als om tegen een ander te zeggen. Dat is victim - blaming en dat is heel beschadigend voor het slachtoffer. Waarschijnlijk ben je gewoon een goed en gezond persoon, die nooit boos of gemeen wordt zonder daar echt een reden toe is, maar echt niet alle mensen zijn zo goed als dat. Veel mensen zijn gemeen omdat ze zich onzeker voelen, omdat ze gefrustreerd zijn, omdat ze zich machtig voelen en belangrijker dan de persoon die ze aanvallen op die manier. Als je dan zegt dat het allemaal jouw schuld is, kan je niet eens door hebben dat je eigenlijk respectloos wordt behandeld. Zo kan je zeggen dat een man die zijn vrouw slaat omdat ze meneer zijn toast heeft laten aanbranden, het ook ergens die vrouw haar schuld is. Sorry maar... Zo'n mensen zijn zo en staan al op springen en zoeken gewoon om een excuus om aan te vallen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Sorry, maar hier ben ik het zo oneens mee. (;
    Dat is zo'n verkeerde en gevaarlijke denkwijze voor zowel jezelf als om tegen een ander te zeggen. Dat is victim - blaming en dat is heel beschadigend voor het slachtoffer. Waarschijnlijk ben je gewoon een goed en gezond persoon, die nooit boos of gemeen wordt zonder daar echt een reden toe is, maar echt niet alle mensen zijn zo goed als dat. Veel mensen zijn gemeen omdat ze zich onzeker voelen, omdat ze gefrustreerd zijn, omdat ze zich machtig voelen en belangrijker dan de persoon die ze aanvallen op die manier. Als je dan zegt dat het allemaal jouw schuld is, kan je niet eens door hebben dat je eigenlijk respectloos wordt behandeld. Zo kan je zeggen dat een man die zijn vrouw slaat omdat ze meneer zijn toast heeft laten aanbranden, het ook ergens die vrouw haar schuld is. Sorry maar... Zo'n mensen zijn zo en staan al op springen en zoeken gewoon om een excuus om aan te vallen.

    Ik zei ook, dan zijn die reacties als nog niet normaal.
    Maar deze persoon heeft al zo vaak topics hierover aangemaakt (ook via andere accounts) waarbij ze zelf ook niet al te respectvol is. Maar in dit geval kan ze er inderdaad niks aan doen. Helaas zit YouTube vol met dit soort mensen die denken dat ze slim zijn en iemand hiermee dissen terwijl dat niet zo is:')

    [ bericht aangepast op 8 okt 2016 - 11:44 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BigBellyBurger schreef:
    (...)
    Ik zei ook, dan zijn die reacties als nog niet normaal.
    Maar deze persoon heeft al zo vaak topics hierover aangemaakt (ook via andere accounts) waarbij ze zelf ook niet al te respectvol is. Maar in dit geval kan ze er inderdaad niks aan doen. Helaas zit YouTube vol met dit soort mensen die denken dat ze slim zijn en iemand hiermee dissen terwijl dat niet zo is:')


    Welke andere accounts?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Welke andere accounts?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2016 - 12:36 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ^ ^


    Probeer jij mij nu voor schut te zetten door het aan iedereen te laten zien? Zie jij mij nu als een slecht persoon?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    ^ ^


    Probeer jij mij nu voor schut te zetten door het aan iedereen te laten zien? Zie jij mij nu als een slecht persoon?

    Dat haal jij er nu zelf uit :') jij vraagt zelf welke andere accounts terwijl jij donders goed weet welke dat zijn. Daarbij heb ik niet de woorden slechte persoon gebruikt.
    Dit is dus wat ik bedoel, jij vraagt om andermans hun mening, die krijg je en als je het er niet mee eens bent wordt je boos.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt