• [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 15:47 ]


    Danmarks Dynamite.

    Nara schreef:
    oh my god lust or love is weer in de top


    Ffs. Ik irriteer me iedere dag aan die mensen die stories een kudo geven waar al maanden niet aan geschreven is, of die afgelopen zijn. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    "Volgens mij ben je niet naar mij op zoek, want ik sta voor je neus", zegt Eloise, die inderdaad voor m'n neus staat.
    "Eh, nee", zeg ik terwijl ik nog steeds druk om me heen kijk.
    "En? Heb je je beste vriendinnetje al ingeruild?", zegt ze dramatisch.
    "Nee, gekkie, maar je wilt niet weten wat ik net tegen kwam", zeg ik. Eloise kijkt me met grote ogen aan.
    "WAT?", vraagt ze nieuwsgierig.
    "God", ze ik. Hij was echt goddelijk.
    "Heb je net levensbeschouwing gehad en heeft die vent je gehersenspoeld of zo?", vraagt Eloise die me ongelovig aankijkt.


    HAHAHAHAHAHAHA MIJN LACH HIEROM JFC.

    Oh. Ik vind het wel leuk want nu lees ik het weer. Voor de vijfde keer ofzo. Maar het is niet eens zo goed geschreven en de smut is al helemaal slecht, maar dit is een van de eerste fics die ik ooit heb gelezen. Ja ik ben echt fucking nostalgisch.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    hahaha ik heb mn laptop op mn tits gezet maar het is niet zo prettig dus ze gaan weer naar beneden. op mn vagina.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    O IK WEET DE TEKST WEER.

    ''meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you was beyond my control''


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    volgens internet ben ik in de overgang


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    DAMNIT ISTG DIE NIEUWE EPISODE VAN TEEN WOLF. NIET NORMAAL OHMYGOOOOOOOD.
    en nu ga ik die twee filmpjes kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    jfc die filmpjes maken me zo sad en blij tegelijk maar omfg ik zit hier gewoon zo hard te janken en alfkjsdlkfjsdjlkf larry blijft altijd nummer 1 otp <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lashyton schreef:
    jfc die filmpjes maken me zo sad en blij tegelijk maar omfg ik zit hier gewoon zo hard te janken en alfkjsdlkfjsdjlkf larry blijft altijd nummer 1 otp <3

    jaaaaaaaaaa same. en otp 2 is cash ffs.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik lees nu lust or love en eigenlijk ga ik nu dood van de slechtheid en straight en ze zijn zo embarrassing en alles gaat veel te snel maar het is nog steeds geweldig


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ze zoenen al bij hoofdstuk 8 en hebben seks in hoofdstuk 11 hoe onrealistisch smh. maar goed. niet elke fic heeft 200 woorden waarin ze pas zoenen in het laatste hoofdstuk. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nara schreef:
    (...)
    jaaaaaaaaaa same. en otp 2 is cash ffs.


    idk cash.
    maar ik kijk nu meer filmpjes en ik maak mezelf alleen maar sad hiermee :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IK KAN HIER NIET TEGEN EN IK MOET ZO HARD HUILEN FLKJFALKJFALKFJ


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lashyton schreef:
    (...)

    idk cash.
    maar ik kijk nu meer filmpjes en ik maak mezelf alleen maar sad hiermee :c

    aawh, stop dan. :')

    ja cash is nash en cameron en ik keek een video van hun, iets over wat ze in een meisje zochten, en ik werd chagrijnig daarvan en ik was boos op nash en alles HAHAHA en toen stond er in mijn gerelateerde/aanbevolen video's een video over cash en ik ging dood en ik keek meer en meer en een half uur later waren ze mijn otp en ik dacht shit.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lashyton schreef:
    IK KAN HIER NIET TEGEN EN IK MOET ZO HARD HUILEN FLKJFALKJFALKFJ

    WELKE KIJK JE


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nara schreef:
    (...)
    aawh, stop dan. :')

    ja cash is nash en cameron en ik keek een video van hun, iets over wat ze in een meisje zochten, en ik werd chagrijnig daarvan en ik was boos op nash en alles HAHAHA en toen stond er in mijn gerelateerde/aanbevolen video's een video over cash en ik ging dood en ik keek meer en meer en een half uur later waren ze mijn otp en ik dacht shit.[/i]


    HAHAHAHAHAHA EVA VERDOMMEN WAT EEN KLOJO BEN JE OOK :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you