• Hallo mensen! We zijn alweer aangekomen bij topic nummer 36 ;D Volgens MAL staat deze anime op nummer 36 samen met deze manga.
    Ik persoonlijk ken ze geen van beide :')

    Uitslag Poll Met dank aan Tesla ;D
    Zoals ik al zei heb ik zelf niet gestemd en ik vond niet leuk om op een random iemand te stemmen ;d.
    Maar de uitslag! *tromgeroffel*
    De poodle prijs gaat naar: Guren Ichinose met 0 stemmen! Geweldige prestatie Guren!
    Met een gedeelte vierde plek met wel geteld 1 stem: Krul Tepes & Yoichi Saotome
    De persoon die met brons naar huis gaat met 3 stemmen is: Shiona Hiiragi!
    En met op nummer twee die 1 punt te kort kwam om eerste te worden is: Yuuichirou Hyakuya
    en dat betekent dat met de gouden prijs met 6 punten gaat naar: Mikaela Hyakuya!
    Gefeliciteerd Mika! Ik heb.. Eigenlijk.. Niet.. Echt.. Een prijs... Sorry...
    Misschien als je de Owari fans lief aankijk dat je lieve plaatjes gestuurd krijg.

    Okay, kleine mededeling: Iedereen die zichzelf mist in de beginpost, of is veranderd van naam etc, zou je alsjeblieft nog één keer kunnen reageren? Dan kunnen we hem even repareren. ^^
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Ook als je je drama series bij houd op bijv. Mydramalist.com, geef ze door!
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - xLenox (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Sugawara (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Hunt (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 14 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 14
    48 - Okumura (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Morticia (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 19 - MAL
    2- Taka (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 16 MAL
    9- Itsuka (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 20 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 21 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - MAL - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 18 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace
    Chaos Dragon: Sekiryuu Senyaku
    Akagami no Shirayuki-hime

    Dinsdag:
    Overlord
    Million Doll

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Ore Monogatari!
    Gangsta
    Okusama ga Seito Kaichou!
    Ranpo Kidan: Game of Laplace

    Vrijdag:
    Shokugeki no Soma
    Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri
    Aoharu x Kikanjuu
    Wakaba*Girl

    Zaterdag:
    Fairy Tail
    Denpa Kyoushi
    Rokka no Yuusha
    Shimoneta to Iu Gainen ga Sonzai Shinai Taikutsu na Sekai
    Durarara!! X2 Ten
    Ushio to Tora (TV)
    Charlotte

    Zondag:
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Baby Steps
    Kekkai Sensen


    Alrighty right. Time for some gifs!
    Helaas heb ik het afgelopen anime seizoen echt totaal geen anime gekeken.. Dus ik kan geen gifs plaatsen van de nieuwste anime :')
    Misschien dat er toch 1 of 2 plaats.. Maar die ben ik echt random tegen gekomen op Tumblr :')
    Have some of my crushes




    Rechtsboven: Kekkai Sensen (If I rememberd right) (Guess why I wanna see the anime :'D)
    Linksboven: Free! (Haruka)
    Rechtsonder: Sword Art Online 2 (Kirito)
    Linksonder: Kuroko no Basket (Kuroko to Kagami)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 15:16 ]

    Wie heeft Kuroshitsuji: Book of Circus gezien? Want daar gaat de vraag stiekem over. Ik ben heel origineel dus ik vraag naar jullie favoriete Circus Personage. Ik heb Peter & Wendy weggelaten.. Ik mag ze toch niet.

    26.7% (4 stemmen)
     
    Joker

    6.7% (1 stem)
     
    Beast

    33.3% (5 stemmen)
     
    Snake

    0.0% (0 stemmen)
     
    Jumbo

    26.7% (4 stemmen)
     
    Dagger

    6.7% (1 stem)
     
    Doll


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tragically schreef:
    Ik vond de vraag van de Poll best wel moeilijk, omdat ik "Joker, Doll en Snake" Allemaal wel mocht :w -ik heb uiteindelijk toch voor Joker gekozen. ^^

    Oh ja:
    n0. 23 - Karin; mijn MAL mag je ook toevoegen als je wilt. ^^

    Als iemand nog een leuke anime weet, (liefst geen Yuri/ milde versie hiervan waarvan ik de naam al weer kwijt ben), share :3 Ik weet dat ik nog een hoop te kijken heb, maar ik heb graag wat om te kiezen. ^^
    Oh ik ben ook niet zo voor horror.


    Waarom geen Yuri D:
    Kom op zeg xd hehe

    Angel Beats! is great btw :D


    One of my favorites! :)

    Heb je trouwens toegevoegd op MAL ^^


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    @Karin, aangepast!
    Haha ik zie yaoi in je lijst! ;p Oh de mildere vorm van Yuri is trouwens Shoujo-ai ;d.
    Maar ik raad aan... Even denken.... Sukitte Ii na yo
    Ik raad je ook Chihayafuru aan ;d. (al moet ik seizoen 2 nog steeds afkijken)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    ^^ Heb beide namen aangepast

    Thanks.

    Akari schreef:


    NANA, fuckyesh.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga de eerste episode van deze nieuwe anime kijken (ik schrijf niet steeds de volledige namen op):
    - Chaos Dragon
    - Ranpo Kitan
    - Aoharu x Kikanjuu
    - Classroom Crisis
    - Charlotte
    - Rokka no Yuusha
    - God Eater
    - Akagami no Shirayuki-hime
    - Overlord
    - Kuusen Madoushi

    Ik weet niet of het aan mij ligt, maar er zijn echt heel veel komend seizoen die een enorme epic-heid en een interessant verhaal kans hebben. XD


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    @Kevin : Sorry D:

    Ik hou er niet van, het maakt me ongemakkelijk. :x - vat het niet verkeerd op hoor, als een meisje van een ander meisje houdt dan moet ze dat vooral doen en ik zal die persoon ook niet anders gaan behandelen dan of wat dan ook, maar ik hoef niet te zien wat er allemaal gebeurd :"D -

    Ik heb hem in mijn lijstje gezet ^^ Lijkt hij een beetje op Clannad of valt dat wel mee?

    & ik heb je geaccepteerd ^^


    @Syll: Thank you!
    Haha, I like Yaoi, valt het op? haha :3 Thank you, ik vergeet sommige termen steeds. Ik moet het echt eens ergens gaan opschrijven denk ik. Oe ja die eerste spreekt me al erg aan. ^^ Die heb ik op mijn lijstje gezet :3 De tweede heb ik nog niet van gehoord, maar ik ga hem zeker eens bekijken. ^^ Bedankt voor de adviezen! ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik vond de vraag van de Poll best wel moeilijk, omdat ik "Joker, Doll en Snake" Allemaal wel mocht :w -ik heb uiteindelijk toch voor Joker gekozen. ^^

    Oh ja:
    n0. 23 - Karin; mijn MAL mag je ook toevoegen als je wilt. ^^

    Als iemand nog een leuke anime weet, (liefst geen Yuri/ milde versie hiervan waarvan ik de naam al weer kwijt ben), share :3 Ik weet dat ik nog een hoop te kijken heb, maar ik heb graag wat om te kiezen. ^^
    Oh ik ben ook niet zo voor horror.


    Ik weet niet in wat voor 'genre' je nu zin hebt ^^ Maar ik zal wel even per genre een grote aanrader voor je neerzetten :3 Ik weet ook niet wat je allemaal al gezien hebt.

    Shounen: Hunter x Hunter (2011), waarom moet je deze gezien hebben? Mijn absolute favoriete anime, geen fillers, geweldige character development, geweldig verhaal. Vaak wordt ie als beste shounen serie gezien en van wat ik aan shounen gezien heb, steekt hij er met kop en schouders bovenuit. De enige imperfectie die ik kan bedenken, is de lengte van de enalaatste arc, het is gewoon nèt te lang en ik had het idee liever ietsjes anders gezien, maar het blijft gewoon geweldig goed. Er zitten ook een paar hele erge feels in.
    Oké, het is wel duidelijk waarom ik deze aanraad XD.
    Shoujo: Gakuen Alice. Waarom? Het is zo cute en lief en schattig en leuk en je houdt er een fijn gevoel aan over. Er zitten een paar mindere afleveringen tussen, maar over het algemeen is het gewoon super super leuk. De comedy is ook goed in deze anime. Het is echt een stiekeme favoriete shoujo van me :3 Gewoon een lieve en leuke vriendschapsanime!
    Sport: Haikyuu. Het is zo mega leuk en echt je gaat helemaal mee leven met de personages en de personages zijn ook echt állemaal leuk! :3
    Actie/supernatural/fantasy: Ao no exorcist. Het is echt heeeeel erg leuk! Er zitten ook wat mindere afleveringen tussen, maar het is gewoon heel erg leuk XD Wat kan ik er nog meer over zeggen :')
    Comedy: Gekkan Shoujo Nozaki-kun. Gewoon kijken en je kapot lachen zou ik zeggen!

    Hopelijk zit er iets voor je bij!

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


    Syll, die gifs *.* Yay voor het zijn van een mede-Kirito fan.
    Rechtsboven is inderdaad van Kekkai Sensen. Die anime is leuk om te zien! Zeker als je zin hebt in een soort unieke setting en verhaallijn! Volgens mij heet dat personage Blackie ofzo :'D idk for sure.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 1:22 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Tragically schreef:
    @Kevin : Sorry D:
    Ik hou er niet van, het maakt me ongemakkelijk. :x - vat het niet verkeerd op hoor, als een meisje van een ander meisje houdt dan moet ze dat vooral doen en ik zal die persoon ook niet anders gaan behandelen dan of wat dan ook, maar ik hoef niet te zien wat er allemaal gebeurd :"D -

    Ik heb hem in mijn lijstje gezet ^^ Lijkt hij een beetje op Clannad of valt dat wel mee?

    & ik heb je geaccepteerd ^^


    @Syll: Thank you!
    Haha, I like Yaoi, valt het op? haha :3 Thank you, ik vergeet sommige termen steeds. Ik moet het echt eens ergens gaan opschrijven denk ik. Oe ja die eerste spreekt me al erg aan. ^^ Die heb ik op mijn lijstje gezet :3 De tweede heb ik nog niet van gehoord, maar ik ga hem zeker eens bekijken. ^^ Bedankt voor de adviezen! ^^


    nawh, hij lijkt niet echt op Clannad vind ik.
    Hier zit wel een stuk meer actie in en het overkoepelende thema is ook veel groter dan Clannad.
    Het is naar mijn mening zo mooie anime en echt een enorme eyeopener vind ik.
    Persoonlijk ook een van mijn favorieten ^^ Hij heeft trouwens ook maar 13 epi's, dus is ook echt ontzettend goed te doen :)
    Ook de art en de muziek vind ik hierin echt zo geweldig gedaan :)
    En dit project is geheel geschreven dor Jun Maeda zelf :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    @@karin als je nog manga zoekt dan heb ik er een hoop voor je. Ook anime.
    Zal zo lijst maken.


    Vampire + Servant = Servamp

    @Tragically: Mag ik vragen waarom je yuri niets vindt en yaoi juist leuk? Want het is allebei natuurlijk hetzelfde geslacht met elkaar. Gewoon uit nieuwsgierigheid gesteld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sugawara schreef:
    (...)

    Ik weet niet in wat voor 'genre' je nu zin hebt ^^ Maar ik zal wel even per genre een grote aanrader voor je neerzetten :3 Ik weet ook niet wat je allemaal al gezien hebt.

    Shounen: Hunter x Hunter (2011), waarom moet je deze gezien hebben? Mijn absolute favoriete anime, geen fillers, geweldige character development, geweldig verhaal. Vaak wordt ie als beste shounen serie gezien en van wat ik aan shounen gezien heb, steekt hij er met kop en schouders bovenuit. De enige imperfectie die ik kan bedenken, is de lengte van de enalaatste arc, het is gewoon nèt te lang en ik had het idee liever ietsjes anders gezien, maar het blijft gewoon geweldig goed. Er zitten ook een paar hele erge feels in.
    Oké, het is wel duidelijk waarom ik deze aanraad XD.
    Shoujo: Gakuen Alice. Waarom? Het is zo cute en lief en schattig en leuk en je houdt er een fijn gevoel aan over. Er zitten een paar mindere afleveringen tussen, maar over het algemeen is het gewoon super super leuk. De comedy is ook goed in deze anime. Het is echt een stiekeme favoriete shoujo van me :3 Gewoon een lieve en leuke vriendschapsanime!
    Sport: Haikyuu. Het is zo mega leuk en echt je gaat helemaal mee leven met de personages en de personages zijn ook echt állemaal leuk! :3
    Actie/supernatural/fantasy: Ao no exorcist. Het is echt heeeeel erg leuk! Er zitten ook wat mindere afleveringen tussen, maar het is gewoon heel erg leuk XD Wat kan ik er nog meer over zeggen :')
    Comedy: Gekkan Shoujo Nozaki-kun. Gewoon kijken en je kapot lachen zou ik zeggen!

    Hopelijk zit er iets voor je bij!

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


    Syll, die gifs *.* Yay voor het zijn van een mede-Kirito fan.
    Rechtsboven is inderdaad van Kekkai Sensen. Die anime is leuk om te zien! Zeker als je zin hebt in een soort unieke setting en verhaallijn! Volgens mij heet dat personage Blackie ofzo :'D idk for sure.


    Ontzettend bedankt voor je lijst met suggesties. ^^ Hunter x Hunter had ik volgens mij al op één van mijn lijsten staan, ik was in ieder geval toch al van plan om die te gaan kijken :3 Ik weet niet meer zeker of ik de eerste aflevering al gezien heb of niet. :x

    Ik ga ze zeker vanavond allemaal eens opzoeken :3 -behalve de sport anime, want daar ben ik zelf ook niet zo voor, sorry -. :x

    @ Kevin; De "summermary" klonk wel erg goed ja. Ik ben eigenlijk wel benieuwd, dus ik denk dat ik hem vanavond ga kijken ^^ Bedankt voor de uitleg :3

    @Ellen; als je tijd hebt, graag. ^^ Manga's moet niet per see, omdat ik altijd moeilijk doe en ze het liefst in boekvorm wil hebben en dan wil ik ze weer zelf hebben, en op het moment geef ik eigenlijk al te veel uit aan mijn hobby, dus liefst alleen anime. :3

    @Morticia: Natuurlijk mag dat. Ik had deze vraag eigenlijk al verwacht en om heel eerlijk met je te zijn, ik ben altijd een beetje bang dat mensen me anders gaan bekijken als ik zeg dat ik Yaoi leuk vind en Yuri niet, want meestal trekken mensen snel conclusies en krijg je de stempel "Hater/Homofoob" dan al snel. Ik ben zelf eigenlijk meer van 'Iedereen is het zelfde vanbinnen, dus waarom zou ik je anders behandelen, enkel omdat je huid donkerder is of omdat je op hetzelfde geslacht valt?' of zoals Eminem het ooit eens zei: "I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that." Maar als het op anime of tvseries aankomt, dan kijk ik liever niet naar Yuri. Om het even heel grof te zeggen; het maakt me ongemakkelijk. Ik weet eigenlijk niet goed waarom. Misschien omdat dit dichter bij mij staat omdat ik zelf ook een meisje ben? Ik weet het echt niet. Vroeger was er ook een serie op tv, genaamd "Kinderen van de Windt" -dat kwam op de Belgische zender-. en daarin speelde ook een meisje/vrouw lesbisch en in de serie kreeg zij ook een vriendin, maar telkens als zij elkaar een kus gaven dan ja, vond ik het zo gespeeld. Terwijl bij Yaoi vind ik het gewoon ontzettend schattig en ik merk ook dat ik snel twee jongens met elkaar koppel en ship en dat heb eigenlijk nooit bij twee meisjes. Terwijl het me in het echt ook helemaal niets uitmaakt of iemand nou gay, lesbisch of bi is, ik zal mensen het zelfde behandelen, ik hoef alleen niet alles te zien.
    Ik weet niet of je überhaupt iets aan mijn antwoord hebt, maar ik heb het toch proberen uitleggen en ik hoop nu ook dat ik geen haat berichtjes krijg puur omdat ik dit nu gezegd heb. :x

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 11:33 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @Kevin: ja Anohana live action awesome en Nana is ook zo awesome. Ben persoonlijk meeste fan van de manga van Nana als je die nog niet leest raad ik hem aan!

    @Syll: oh Nice waar gaan Cello en we broke up over ?? Ik zag we broke up bij nieuwe staan op mydramalist. Is hij aan te raden? Ik volg nu Orange Marmalade Airing en Boy and Girl ben ik ook nog mee bezig moet nog 4 episodes word echt steeds meer drama achting en dat maak het nou juist Intresant! Ook moet ik nog steeds Tokyo bandwagon afkijken. En er staat mog genoeg op mijn drama ptw lijst.

    @Karin wat aanraders (Zal wel vooral Shoujo/Romance/comedy zijn mijn favoriete genres xD):
    Special A
    Little busters !
    Nagi no Asukara
    Kokoro connect
    Kimi ni todoke
    Lovely complex
    Gekkan Shoujo nozaki-kun
    Gosick
    Kuragehime
    Your lie in april
    Nana
    Suzumiya Haruhi no yuuutsu
    Toradora
    Hopelijk zit er wat tussen !

    Gifs:






    Anime :

    Lovely Complex
    Gosick
    Nagi no Asukara
    Kokoro Connect

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 11:42 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Tragically schreef:
    (...)

    Ontzettend bedankt voor je lijst met suggesties. ^^ Hunter x Hunter had ik volgens mij al op één van mijn lijsten staan, ik was in ieder geval toch al van plan om die te gaan kijken :3 Ik weet niet meer zeker of ik de eerste aflevering al gezien heb of niet. :x

    Ik ga ze zeker vanavond allemaal eens opzoeken :3 -behalve de sport anime, want daar ben ik zelf ook niet zo voor, sorry -. :x

    @ Kevin; De "summermary" klonk wel erg goed ja. Ik ben eigenlijk wel benieuwd, dus ik denk dat ik hem vanavond ga kijken ^^ Bedankt voor de uitleg :3

    @Ellen; als je tijd hebt, graag. ^^ Manga's moet niet per see, omdat ik altijd moeilijk doe en ze het liefst in boekvorm wil hebben en dan wil ik ze weer zelf hebben, en op het moment geef ik eigenlijk al te veel uit aan mijn hobby, dus liefst alleen anime. :3

    @Morticia: Natuurlijk mag dat. Ik had deze vraag eigenlijk al verwacht en om heel eerlijk met je te zijn, ik ben altijd een beetje bang dat mensen me anders gaan bekijken als ik zeg dat ik Yaoi leuk vind en Yuri niet, want meestal trekken mensen snel conclusies en krijg je de stempel "Hater/Homofoob" dan al snel. Ik ben zelf eigenlijk meer van 'Iedereen is het zelfde vanbinnen, dus waarom zou ik je anders behandelen, enkel omdat je huid donkerder is of omdat je op hetzelfde geslacht valt?' of zoals Eminem het ooit eens zei: "I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that." Maar als het op anime of tvseries aankomt, dan kijk ik liever niet naar Yuri. Om het even heel grof te zeggen; het maakt me ongemakkelijk. Ik weet eigenlijk niet goed waarom. Misschien omdat dit dichter bij mij staat omdat ik zelf ook een meisje ben? Ik weet het echt niet. Vroeger was er ook een serie op tv, genaamd "Kinderen van de Windt" -dat kwam op de Belgische zender-. en daarin speelde ook een meisje/vrouw lesbisch en in de serie kreeg zij ook een vriendin, maar telkens als zij elkaar een kus gaven dan ja, vond ik het zo gespeeld. Terwijl bij Yaoi vind ik het gewoon ontzettend schattig en ik merk ook dat ik snel twee jongens met elkaar koppel en ship en dat heb eigenlijk nooit bij twee meisjes. Terwijl het me in het echt ook helemaal niets uitmaakt of iemand nou gay, lesbisch of bi is, ik zal mensen het zelfde behandelen, ik hoef alleen niet alles te zien.
    Ik weet niet of je überhaupt iets aan mijn antwoord hebt, maar ik heb het toch proberen uitleggen en ik hoop nu ook dat ik geen haat berichtjes krijg puur omdat ik dit nu gezegd heb. :x


    Oke leuk! En geen probleem ^^ .

    Super dat HxH al op je lijst staat! Het is zo zo leuk mwahaha :'3 Als je een van die anime kijkt die ik heb genoemd, laat me weten wat je er van vond! Vind ik altijd leuk om te horen (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    @Karin, kan ik begrijpen hoor met manga. Ik zet ze er gewoon tussen voor de mensen die ze ook leuk lijken.

    Manga:

    Wildcard - deze loopt nog maar is echt een awsome manga.
    Oinarisama no Honey Bunny - Yaoi/Shounen ai. Het is echt grappig.
    Livingstone - ben hiermee nog niet heel ver, maar is echt de moeite waard
    Crepsucule
    Rule of the dark Region - mini manga
    Torikago Syndrome
    Bloody Mary
    Strange dragon - 1 chapter
    Nekoka Kareshi no ayashikata - Yaoi
    Blood Soul
    kamui
    Setsuna Graffiti
    Douluo Dalo novel
    Dice: The cube changed everything
    Tsuyokute New Saga
    Servamp
    1001 Knight
    Absorb; Ability


    Anime:
    Neppuu Kairiku Bushi Road - Movie
    Uta no prince sama
    Rental Magica
    Black Cat
    Saint seiya lost canvas
    Garo
    Tales of the east sea - Movie
    Devil Survivor 2
    Sakasama no Patema - Movie (Als je de film Upside down kent is deze van gemaakt.)
    new Prince of tennis
    Seikoku no Dragonar
    Seikon no Qwaser - Boobs alert!
    D gray men
    Shakugan no Shana
    Hakkenden touhou hakken ibun - Twee seizoenen
    Kill la kill - (nee geintje)
    Toaru Kagaku no Railgun
    Toaru Majutsu no Index (hoort bij Railgun)
    Kyou kara mahou
    Nurarihyon no Mago

    Okey dit is wat ik ongeveer kan vinden wat ik zelf gekeken of ken.
    Waarschijnlijk zitten er aantal tussen die je al gezien hebt maar dit is een selectie.


    Vampire + Servant = Servamp

    @Karin, no problem! En ja het valt op ;p (ook alleen omdat ik die ook gezien heb xd)
    Maar ik zie dat andere ook een boel leuke aan hebben geraden ;d. Ik zag bij Tesla Ao no Exorcist staan, ik stem voor ;d
    Maar bij Ellen staan ook een boel leuke ;o Zo wel manga als anime ;o
    Shirley raadde ook een boel leuke aan zie ik net ;o. Jij bent voorlopig nog wel even zoet ;o

    @Tesla, wacht wacht wacht WACHT.. JE BENT KIRITO-FAN? Waarom heb ik dit niet eerder gehoord o-o.. Ik lees alleen maar van mensen die sao en kirito en zo afkraken en jij bent gewoon fan van Kirito? :O Trouw met me o-o. Ik krijg steeds meer awesome dingen van je te weten, waarom wist ik dit niet o-o..
    Mja, Blackie is gewoon dus nu al mijn crush zonder de anime gezien te hebben (ik ga hem nog wel zien tho)


    @Shirley, We Broke Up gaat over een jongen en een meisje die uit elkaar zijn gegaan :').. Ehm in de eerste episode zie je wel beetje samengevat hoe ze samen zijn gekomen en zo.. en dat ze in het zelfde appartement gebouw zijn wonen en tegen over elkaar wonen. Alleen nu ze dus uit elkaar zijn willen ze verhuizen, en dat kan niet :') (niet helemaal begrepen waarom het niet gaat..)

    Cello is best een mindfck.. Dus ik probeer beetje uit te leggen zonder te spoilen..
    De film gaat over een vrouw en die vrouw woont met 2 kindjes, een vader en een.. zus van de vader? Zus van de vrouw? Ik weet niet precies, maar ze woont daar.. Oh en de hond.
    In begin word ze bedreigd door een student (de vrouw is een leraar) en daar begint de ellende. Rare dingen gebeuren. De vrouw krijgt hallucinaties en haar ene dochter wilt ineens cello spelen, haar zus is in verdriet doordat het uitging met haar verloofde. Ook is er een huishoudster die zich vreemd gedraag.
    Oh, had ik je al verteld dat ze een vriendin had die overleed en haar geest waarschijnlijk ronddwaalt?

    Daarnaast ben ik nu Monstar aan het kijken. De hoofdpersoon meisje is pretty ;o.
    Gaat over een meisje en een jongen en nog een jongen. Ik weet niet precies over wie het nu gaat.. Er is in iedergeval een Idol die beetje slecht in de media komt te staan en nu naar school moet.
    Het meisje is ook een student die net bij die school komt. En er is een President van die klas, waarvan ik nu niet weet of hij leuk is of een kwal. (Zelfde geld voor die Idol) maar er is ook een persoon die gespest word, en hij is cute ;o... Wacht ik zet hier het liedje neer wat in de eerste episode voor kwam:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 17:04 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Akari schreef:
    @Kevin: ja Anohana live action awesome en Nana is ook zo awesome. Ben persoonlijk meeste fan van de manga van Nana als je die nog niet leest raad ik hem aan!

    @Syll: oh Nice waar gaan Cello en we broke up over ?? Ik zag we broke up bij nieuwe staan op mydramalist. Is hij aan te raden? Ik volg nu Orange Marmalade Airing en Boy and Girl ben ik ook nog mee bezig moet nog 4 episodes word echt steeds meer drama achting en dat maak het nou juist Intresant! Ook moet ik nog steeds Tokyo bandwagon afkijken. En er staat mog genoeg op mijn drama ptw lijst.

    @Karin wat aanraders (Zal wel vooral Shoujo/Romance/comedy zijn mijn favoriete genres xD):
    Special A
    Little busters !
    Nagi no Asukara
    Kokoro connect
    Kimi ni todoke
    Lovely complex
    Gekkan Shoujo nozaki-kun
    Gosick
    Kuragehime
    Your lie in april
    Nana
    Suzumiya Haruhi no yuuutsu
    Toradora
    Hopelijk zit er wat tussen !

    Gifs:






    Anime :

    Lovely Complex
    Gosick
    Nagi no Asukara
    Kokoro Connect


    Anohana live action die moet ik zien :O
    Ik was al echt fan van die serie hehe xd

    Je volgt NANA ook o.
    I didnt know that xd or I did and just forgot hehe xd
    Maar awesome! :o NANA vind ik echt en awesome serie
    en ik moet eigenlijk nog steeds verder met de manga xd
    Heb die wel geprobeerd te lezen, but yeah not really a manga reader xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.