• Liefste Quizletters!

    Ik ben momenteel enorm excited voor morgen. Morgen gaan mijn vriend en ik namelijk naar Schotland! Daar gaan we de West Highland Way wandelen, een aantal keer off road gaan om unieke plaatsen te bezoeken zoals Finnich Glen, Ben Lomond, Glencoemountain,… Na het einde van de West Highland Way, Fort William, gaan we proberen Nessie te spotten in Loch Ness. Indien dat niet moest lukken, gaan we daar een whisky distilleerderij zoeken om ons verdriet te verdrinken. (Leuk weetje: whisky is de Schotse (ook Canadese) term voor deze drank en whiskey is de Ierse (ook Amerikaanse) term voor dit drankje). Na Loch Ness staat nog Edinburgh en Glasgow op het programma.

    Ik ga jullie nu even heel jaloers maken: jullie mogen deze week gaan puffen in een hittegolf en wij zitten dan met heerlijke temperaturen rond de 25-26 graden in een supermooie omgeving!

    Ik vrees wel voor mijn voetjes. De West Highland Way is alleen al 154km, dan gaan we ook nog eens off-road en verder door naar andere steden. Dat gaan een heleboel kilometers zijn!

    Een ander leuk weetje: we vertrekken om 12.45 in Schiphol en komen om 13.20 aan. Maar toch doen we er geen 35 minuten, maar 95 minuten over. De eerste die het raadseltje weet op te lossen, krijgt een virtueel koekje. ^^

    Ik heb er ontzettend veel goesting in en hier volgen enkele sfeerbeelden van wat we gaan bezoeken:







    Krijgen jullie, net als ik, ook zin om naar Schotland te gaan? :Y)
    Is dat iets voor jullie, zo met de trekrugzak op pad gaan?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het ziet er echt heel mooi uit! Ik wil Schotland ook eens bezoeken, staat zeker op mijn lijstje! Met de rugzak op pad gaan daar lijkt me echt leuk. Jullie hebben trouwens wel het juiste weer ervoor uitgekozen, lijkt me niet fijn om daar rond te lopen in de eeuwige regen, haha. Wat de tijd betreft, tijdzones!
    Veel plezier in ieder geval en maak veel foto's!


    Your make-up is terrible

    Ik ben in de mei vakantie nog naar Schotland geweest. Het was toen kouder, maar dat werd gelukkig goed gemaakt door veel zon. (Je hoeft niet bang te zijn voor veel regen, want het is heel afwisselend en de regen is dan al na een paar minuutjes meestal weg)
    Loch ness is trouwens leuk! Maar ik zou ook zeker andere Loch's bezoeken.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Er is een tijdsverschil met Schotland, vandaar duurt het langer.:Y)

    Veel plezier, ik zou het ook wel eens willen doen!
    Dat kasteel ziet er nice uit!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik krijg heel veel zin om naar Schotland te gaan, ik mis het verschrikkelijk, ook al ben ik er pas een maand weg, het voelt nog steeds echt een beetje als mijn land. Dat kasteel boven aan (Eilean Donan als ik me niet vergis ) is echt geweldig en ik wens je superveel plezier!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ze hebben daar geen zomer tijd zeker?:'D
    ANYWAYS veel plezier, ziet er tof uit.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Aah, wat leuk! Veel plezier! ^^

    Rondtrekken is mijn ding niet echt, moet ik toegeven. Ik ben net terug van een semi-trektocht door Engeland (eigenlijk is het de titel semi-trektocht nog niet eens waard, want waar sommige klasgenoten werkelijk wandelden, heb ik demonstratief de bus genomen wanneer ik maar kon) en ik kan voorlopig echt geen tent of wandelschoen meer zien. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als ik dat allemaal zo lees, heb ik ook zo'n goesting om zoiets te gaan doen. Heel veel plezier en geniet ervan!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wauw, wat gaaf! Heel veel plezier in Schotland!
    Ik ben er nog nooit geweest, maar het staat zeker nog op mijn lijstje. Mijn vriend heeft familie wonen op de Orkney-eilanden. Wij zijn uitgenodigd om eens langs te komen, maar hebben daar tot nu toe nog een geld/gelegenheid voor gehad.
    Wat betreft dat wandelen, dat is niets voor mij, maar het lijkt me geweldig om in een camper rond te trekken en af en toe eens een wandeltochtje te maken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    O, zo stoer! Ik wil ook echt al een lange tijd eens naar Schotland! Heel veel plezier!

    En ja, tijdverschil haha. Anderen waren me al voor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou het meteen doen moest ik niet zo'n weakling zijn. Veel plezier Erica, ik ben echt jaloers op je!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Ik zou het meteen doen moest ik niet zo'n weakling zijn. Veel plezier Erica, ik ben echt jaloers op je!


    Dit, haha. Ik zou zo'n trektocht nooit volhouden. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben in Schotland geweest heel erg naar mijn zin gehad.
    Veel gezien en veel gedaan.
    Zal thuis wat foto's plaatsen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Astolat schreef:
    Ik krijg heel veel zin om naar Schotland te gaan, ik mis het verschrikkelijk, ook al ben ik er pas een maand weg, het voelt nog steeds echt een beetje als mijn land. Dat kasteel boven aan (Eilean Donan als ik me niet vergis ) is echt geweldig en ik wens je superveel plezier!

    Het stond in de beschrijving, maar ik ben de naam vergeten. Kan goed zijn dat het die naam heeft. =P

    Wat was je in Schotland gaan doen? =)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 18:51 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Itsuki schreef:
    Ik ben in Schotland geweest heel erg naar mijn zin gehad.
    Veel gezien en veel gedaan.
    Zal thuis wat foto's plaatsen.

    Zou ik leuk vinden. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Het stond in de beschrijving, maar ik ben de naam vergeten. Kan goed zijn dat het die naam heeft. =P

    Wat was je in Schotland gaan doen? =)


    Ik studeerde een halfjaar in Aberdeen, maar heb vanuit daar tripjes ondernomen naar onder andere Glasgow, Edinburgh, Shetland Islands, Isle of Skye, Highlands, Stonehaven, Inverness en Loch Ness en Balmoral Castle, dus ik weet ondertussen wel redelijk veel over Schotland haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.