• Liefste Quizletters!

    Ik ben momenteel enorm excited voor morgen. Morgen gaan mijn vriend en ik namelijk naar Schotland! Daar gaan we de West Highland Way wandelen, een aantal keer off road gaan om unieke plaatsen te bezoeken zoals Finnich Glen, Ben Lomond, Glencoemountain,… Na het einde van de West Highland Way, Fort William, gaan we proberen Nessie te spotten in Loch Ness. Indien dat niet moest lukken, gaan we daar een whisky distilleerderij zoeken om ons verdriet te verdrinken. (Leuk weetje: whisky is de Schotse (ook Canadese) term voor deze drank en whiskey is de Ierse (ook Amerikaanse) term voor dit drankje). Na Loch Ness staat nog Edinburgh en Glasgow op het programma.

    Ik ga jullie nu even heel jaloers maken: jullie mogen deze week gaan puffen in een hittegolf en wij zitten dan met heerlijke temperaturen rond de 25-26 graden in een supermooie omgeving!

    Ik vrees wel voor mijn voetjes. De West Highland Way is alleen al 154km, dan gaan we ook nog eens off-road en verder door naar andere steden. Dat gaan een heleboel kilometers zijn!

    Een ander leuk weetje: we vertrekken om 12.45 in Schiphol en komen om 13.20 aan. Maar toch doen we er geen 35 minuten, maar 95 minuten over. De eerste die het raadseltje weet op te lossen, krijgt een virtueel koekje. ^^

    Ik heb er ontzettend veel goesting in en hier volgen enkele sfeerbeelden van wat we gaan bezoeken:







    Krijgen jullie, net als ik, ook zin om naar Schotland te gaan? :Y)
    Is dat iets voor jullie, zo met de trekrugzak op pad gaan?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Astolat schreef:
    (...)

    Ik studeerde een halfjaar in Aberdeen, maar heb vanuit daar tripjes ondernomen naar onder andere Glasgow, Edinburgh, Shetland Islands, Isle of Skye, Highlands, Stonehaven, Inverness en Loch Ness en Balmoral Castle, dus ik weet ondertussen wel redelijk veel over Schotland haha.

    Ik ga meer dan de helft van die dingen bewandelen. Hopelijk wordt het leuk!
    We hebben net een change of plans en gaan Isle of Skye ook doen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik ga meer dan de helft van die dingen bewandelen. Hopelijk wordt het leuk!
    We hebben net een change of plans en gaan Isle of Skye ook doen. =P


    moet je ook zeker doen, echt een van de prachtigste plekken die ik ooit heb gezien


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Take me with you!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn vader heeft laatst de Highland trail 550 gereden (ook in Schotland), van 930 km. Hij vond de tocht vreselijk, omdat het non-stop regende en alleen maar bergopwaarts ging met enorme keien, maar het landschap was prachtig. :')
    Veel succes!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''










    Toch wat foto's gevonden ook van skye.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 20:21 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Avandra schreef:
    Ik zou het meteen doen moest ik niet zo'n weakling zijn. Veel plezier Erica, ik ben echt jaloers op je!


    26 - 02 - '16

    Itsuki schreef:










    Toch wat foto's gevonden ook van skye.


    mooie foto´s!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Het landschap ziet er echt prachtig uit op die foto's, daarvan krijg ik ook zin om een keer naar Schotland te gaan! (:
    Hoewel het me best leuk lijkt, weet ik niet of mijn voeten zo'n trektocht zouden volhouden. Ik vind het best stoer dat je zoiets gaat doen! Veel plezier (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik ben zo jaloers! D:
    Ik wil ook graag naar Schotland gaan. Het is zelfs een beetje schandalig dat ik er nog nooit ben geweest aangezien ik wel in een Schotse Pipe band zit. Shame on me.

    In ieder geval; Heeeel veeeel plezier! Wees voorzichtig en trek veel foto's haha.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Itsuki schreef:



    Toch wat foto's gevonden ook van skye.



    Aah de laatste van Dunottar Castle. Zo'n mooie plek en zo dicht bij Aberdeen. Ik heb ook nog wel wat foto's voor je:


    (Brug Balmoral Castle)

    (Zonsondergang Edinburgh)

    (Coral Beach op Skye)

    (Old Man of Storr, Skye)

    (Fairy Pools van veraf, Skye)

    (Balmoral Castle, tussen Ballater en Braemar)

    (Fairy Pools, Skye)

    Cliffs of Eshaness (Shetland Islands)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 22:46 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh! Ik ga echt terug moeten gaan. Op die 15 (waarvan 2 op het vliegveld) dagen krijgen we nooit alles gezien!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oké mannen, wees lief voor mijn collega's op Q. Ik ben zo weg! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wil nog even vermelden dat ik sinds gisterennamiddag terug ben. En ondertussen al best weer wat tijd gespendeerd heb op Q tussen gisteren en nu. =P
    De reis was echt geweldig en ik wil dat zeker nog een staartje geven met foto's enzo. =)
    Om 12u ga ik me klaar maken voor de nieuwe trektocht waarop ik ga vertrekken deze namiddag. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ooh nou ;(

    ik wil zo graag dat soort dingen doen... alleen No money.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ben benieuwd naar je foto's Erica!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.