• ... Of eigengrau, de kleur die je 's nachts in het donker ziet en waarvoor veel kinderen bang zijn. :'D




    Hipster zoals ik ben, was ik op Tumblr op jacht gegaan naar mooie woorden, maar aangezien de helft onuitspreekbaar was en me gegarandeerd typefouten zou opleveren, had ik het al bijna opgegeven, totdat ik Eigengrau tegenkwam. Ik vind Duits met momenten een erg mooie (maar veel te ingewikkelde) taal en dit woord vond ik toch wel leuk klinken. :3

    Dus, wie is er hier bang in het donker? Hebben jullie vreemde angsten? Nog iemand die leuke om-dit-topic-interessant-te-maken-vragen weet? :'D

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 14:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat een toffe username! Ik vind de Duitse taal toch eigenlijk best wel mooi.
    En oh, ja ik was vreselijk bang in het donker. Dat heeft denk ik tot een half jaar geleden geduurd, maar toen ging het psychisch ook niet helemaal lekker met mij :^) Maar gelukkig is dat bijna helemaal voorbij!

    Wat een mooie naam Lotta!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vind van die Tumblr-woorden altijd zo leuk. Aan de ene kant hebben ze geweldige betekenissen, maar aan de andere kant worden ze volgens mij vooral op Tumblr, Instagram en als usernames gebruikt, want in ieder geval de Duitse woorden heb ik doorgaans nog nooit in mijn leven gehoord. Eigengrijs, dat klinkt haast als iets uit Lord of the Rings. :3

    Het is wel inderdaad een erg mooi woord. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dankjewel, mensen. ^-^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Leuk! Vind het wel iets hebben eigenlijk.

    Ik ben doodsbang in het donker, haha. Ik weet niet eens waarvoor, misschien wel omdat ik soms dingen zie of hoor. Ik weet niet of dit komt door psychische wanen en door mijn gehoorproblemen, of andere dingen. Toen ik medicijnen slikte was dit dan ook totaal weg en ik was niet meer bang, maar dat kwam omdat die medicijnen tegen angsten hielpen, haha. Hierna is het wel iets minder geworden, ik ben niet meer zó bang als vroeger.


    Your make-up is terrible