• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Dumbledore | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | ? | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • ? | ? | ? | Jukebox | ?
    • ? | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | ?




    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | ? | Complexes | 1.01
    • ? | ? | ? | Balloo | ?
    • ? | Willa Holland | Newbie | Mignon | ?
    • ? | ? | ? | Mirin | ?
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader | Gaskarths | 1.03
    • ? | ? | ? | Vydas | ?
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04


    RELATIES
    Het is de bedoeling dat iedereen met iedere karakter een bepaald soort relatie heeft, om buitensluiten te voorkomen. Dit kun je het beste invullen als de karakters (zo goed als) af zijn. Het lijstje hieronder kun je daarvoor gebruiken!

    • Finn Lesley Montgomery:
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cristiano Ignazio Barone:
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford:
    • Jacelyn Viona Kennedy:
    • Benjamin George O'Donnel:
    • Abby Monroe:
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes:
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Ryder Lincoln Barnes:
    • Kyros Haith:
    • Ethan Hunt:
    • Vanx Royce Barnes:
    • Jason Ryan Grimes:
    • Cassandra 'Cass' Jordan West:
    • Charlotte Kate Green:


    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1


    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:34 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT ~


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Maar goed, aangezien Lachlan nieuw is op de school en hij nog niemand kent, hoe ga ik de relaties invullen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    Maar goed, aangezien Lachlan nieuw is op de school en hij nog niemand kent, hoe ga ik de relaties invullen?


    Als ik jou was, zou ik dan invullen hoe hij over die mensen zou denken. Dan kunnen de andere karakters hetzelfde doen met Lachlan. Dus bijvoorbeeld: "Lachlan zou Jantje wel mogen als hij hem beter zou leren kennen, maar houdt voor nu zijn afstand". Zoiets? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Als ik jou was, zou ik dan invullen hoe hij over die mensen zou denken. Dan kunnen de andere karakters hetzelfde doen met Lachlan. Dus bijvoorbeeld: "Lachlan zou Jantje wel mogen als hij hem beter zou leren kennen, maar houdt voor nu zijn afstand". Zoiets? c:


    Okay, thanks c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry voor mijn enorme spam in het rollentopic, haha. Ik haalde tot twee keer toe de quoteknop en die van het wijzigen door elkaar. :')

    Larkin, ik lees hier nu pas dat jij ook een newbie hebt. Ik dacht dat hij een buitenbeentje was dat er al langer was. Vind je het erg als ik ook een newbie heb? Anders verzin ik namelijk een andere status, geen probleem. :)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Sorry voor mijn enorme spam in het rollentopic, haha. Ik haalde tot twee keer toe de quoteknop en die van het wijzigen door elkaar. :')

    Larkin, ik lees hier nu pas dat jij ook een newbie hebt. Ik dacht dat hij een buitenbeentje was dat er al langer was. Vind je het erg als ik ook een newbie heb? Anders verzin ik namelijk een andere status, geen probleem. :)


    Mij maakt het niets uit c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dan is het goed haha, ik wil namelijk niemand voor het hoofd stoten. Ik had alleen de lijst met personages in het topic gecheckt. :')


    She's imperfect but she tries

    MT :Y).


    I just caught the wave in your eyes

    In het hoeveelste jaar zit je eigenlijk ook al weer wanneer je 17 bent? Laatste, een-na-laatste? [/struggles]


    She's imperfect but she tries

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mt c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben op zoek naar een vriendin voor Finn. Het liefste een cheerleader. Ik heb hem namelijk in mijn hoofd als een jongen die al heel lang een relatie heeft, die enigszins stuk aan het lopen is. Dus als iemand zich geroepen voelt, Finn staat op pagina 1. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik ben op zoek naar een vriendin voor Finn. Het liefste een cheerleader. Ik heb hem namelijk in mijn hoofd als een jongen die al heel lang een relatie heeft, die enigszins stuk aan het lopen is. Dus als iemand zich geroepen voelt, Finn staat op pagina 1. c:


    Maybe mijn cheerleader? Ik ga haar zo maken ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Maybe mijn cheerleader? Ik ga haar zo maken ^^


    Als je een stukje van haar maakt, zal ik even kijken of het past. Finn is geen lieverdje tho haha. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking