• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Dumbledore | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | ? | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • ? | ? | ? | Jukebox | ?
    • ? | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | ?




    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | ? | Complexes | 1.01
    • ? | ? | ? | Balloo | ?
    • ? | Willa Holland | Newbie | Mignon | ?
    • ? | ? | ? | Mirin | ?
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader | Gaskarths | 1.03
    • ? | ? | ? | Vydas | ?
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04


    RELATIES
    Het is de bedoeling dat iedereen met iedere karakter een bepaald soort relatie heeft, om buitensluiten te voorkomen. Dit kun je het beste invullen als de karakters (zo goed als) af zijn. Het lijstje hieronder kun je daarvoor gebruiken!

    • Finn Lesley Montgomery:
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cristiano Ignazio Barone:
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford:
    • Jacelyn Viona Kennedy:
    • Benjamin George O'Donnel:
    • Abby Monroe:
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes:
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Ryder Lincoln Barnes:
    • Kyros Haith:
    • Ethan Hunt:
    • Vanx Royce Barnes:
    • Jason Ryan Grimes:
    • Cassandra 'Cass' Jordan West:
    • Charlotte Kate Green:


    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1


    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:34 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore, zou jij je licht misschien even op mijn vraag een paar posts hierboven willen laten schijnen? Dan weet ik zeker dat ik in mijn stukje geen quatsch verkoop. :)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    In het hoeveelste jaar zit je eigenlijk ook al weer wanneer je 17 bent? Laatste, een-na-laatste? [/struggles]


    Sorry, ik had je vraag niet gelezen. Ik heb deze informatie allemaal van internet, omdat ik geen expert ben op het gebied van het Amerikaanse schoolsysteem. Dus laten we even van deze jaren uitgaan:
    9th grade: 14 jaar
    10th grade: 15 jaar
    11th grade: 16 jaar
    12th grade: 17 jaar
    Bron: Wikipedia

    Als dit niet klopt, verbeter me maar hoor haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iemand die misschien de crush (wederzijds of niet)/boyfriend van mijn cheerleader wilt zijn? Ze wordt een beetje arrogant, zelfverzekerd, behulpzaam, flower power, sociaal, party-animal en misschien ook een beetje slutty. Zoiets :'), misschien ook totaal anders.


    I just caught the wave in your eyes

    Is er ook nog een eis in welk jaar iedereen zit? Of is iedereen senior (laatste jaar)?


    I just caught the wave in your eyes

    Zou iemand me kunnen helpen met 'n FC? Ik heb zo'n beeld in mijn hoofd maar ik vind niet de juiste afbeelding. :'D Ik wil zo'n bruinharig meisje, rebels, tattoo's/piercings mogen eventueel maar niet teveel. Short story: ze is eigenlijk een soort van tomboy. Kan iemand me helpen? c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Dankjewel, dan houd ik dat lijstje ook gewoon aan!

    @ Vydas: ik ben zelf niet geheel thuis in de wereld van faceclaims, maar wellicht kan je op tumblr zoeken naar een lijst met faceclaims? Vaak zijn die gesorteerd op haar, leeftijd enzovoort, of op welk soort rol bij hen zou passen. Vind ik zelf wel handig als ik niet weet wie ik wil. :)


    She's imperfect but she tries

    Gaskarths schreef:
    Is er ook nog een eis in welk jaar iedereen zit? Of is iedereen senior (laatste jaar)?


    Je mag het in principe zelf weten, maar ik denk dat de meeste seniors zullen zijn!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als er iemand open staat voor een relatie met Finn (alle soorten zijn mogelijk) dan hoor ik het graag! c: Ik zoek iig nog vrienden en sowieso vijanden want die heeft hij genoeg haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Moeten de personages nog goed gekeurd worden of mag je meteen relaties zoeken? Ik aas voor mijn newbie namelijk ook nog op toekomstige relaties, dus als je Abby oké vindt. (A)


    She's imperfect but she tries

    Dumbledore schreef:
    Als er iemand open staat voor een relatie met Finn (alle soorten zijn mogelijk) dan hoor ik het graag! c: Ik zoek iig nog vrienden en sowieso vijanden want die heeft hij genoeg haha.


    Oeh. Finn is toch een football player, right? Misschien kunnen hij en Vanx vroegere vrienden zijn aangezien het zo'n leuk contrast is tussen dé football player en de rebelious one? Misschien kunnen we dan zeggen dat ze naast elkaar wonen en vroeger erg goed bevriend waren, maar dat ze uiteindelijk gewoon beide andere wegen hebben genomen toen ze naar het middelbare gingen? c:

    Ik heb Vanx trouwens allesbehalve af, maar ik gok dat ik vanavond wel genoeg tijd heb om haar volledig uit te werken. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Mignon schreef:
    Moeten de personages nog goed gekeurd worden of mag je meteen relaties zoeken? Ik aas voor mijn newbie namelijk ook nog op toekomstige relaties, dus als je Abby oké vindt. (A)


    Abby is oké! c: Je mag op zoek naar relaties!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vydas schreef:
    (...)

    Oeh. Finn is toch een football player, right? Misschien kunnen hij en Vanx vroegere vrienden zijn aangezien het zo'n leuk contrast is tussen dé football player en de rebelious one? Misschien kunnen we dan zeggen dat ze naast elkaar wonen en vroeger erg goed bevriend waren, maar dat ze uiteindelijk gewoon beide andere wegen hebben genomen toen ze naar het middelbare gingen? c:

    Ik heb Vanx trouwens allesbehalve af, maar ik gok dat ik vanavond wel genoeg tijd heb om haar volledig uit te werken. :Y)


    Klinkt goed! Finn is zo'n type die nu dus doet alsof hij Vanx heel erg haat, terwijl dat eigenlijk wel meevalt. Het is dan aan Vanx of hij dat begrijpt of niet haha. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wie oh wie? :) Abby is in principe heel makkelijk, dus ze zou bij iedereen passen.


    She's imperfect but she tries

    Ik heb Jessica ook open voor alles, ik wil haar eigenlijk een beetje sletterig maken, of laat ik het zo zeggen: ze is makkelijk als het aankomt op jongens.


    I just caught the wave in your eyes

    Mignon schreef:
    Wie oh wie? :) Abby is in principe heel makkelijk, dus ze zou bij iedereen passen.


    Finn zou niet echt naar haar omkijken, gewoonweg omdat hij het niet heeft op newbies haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking