• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Dumbledore | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | ? | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • ? | ? | ? | Jukebox | ?
    • ? | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | ?




    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | ? | Complexes | 1.01
    • ? | ? | ? | Balloo | ?
    • ? | Willa Holland | Newbie | Mignon | ?
    • ? | ? | ? | Mirin | ?
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader | Gaskarths | 1.03
    • ? | ? | ? | Vydas | ?
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04


    RELATIES
    Het is de bedoeling dat iedereen met iedere karakter een bepaald soort relatie heeft, om buitensluiten te voorkomen. Dit kun je het beste invullen als de karakters (zo goed als) af zijn. Het lijstje hieronder kun je daarvoor gebruiken!

    • Finn Lesley Montgomery:
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cristiano Ignazio Barone:
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford:
    • Jacelyn Viona Kennedy:
    • Benjamin George O'Donnel:
    • Abby Monroe:
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes:
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Ryder Lincoln Barnes:
    • Kyros Haith:
    • Ethan Hunt:
    • Vanx Royce Barnes:
    • Jason Ryan Grimes:
    • Cassandra 'Cass' Jordan West:
    • Charlotte Kate Green:


    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1


    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:34 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mignon schreef:
    Wie oh wie? :) Abby is in principe heel makkelijk, dus ze zou bij iedereen passen.


    Ik ga Jessica iets vriendelijker maken dan ik in eerste instantie van plan was dus misschien zeggen ze soms "hi" in de gangen :')?


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    Ik heb Jessica ook open voor alles, ik wil haar eigenlijk een beetje sletterig maken, of laat ik het zo zeggen: ze is makkelijk als het aankomt op jongens.


    Wordt Jessica bevriend met Jacelyn (ook een cheerleader) want dat is de vriendin van Finn. Als dat zo is, zal hij sowieso wel aardig tegen haar moeten doen. Ik denk persoonlijk wel dat de cheerleaders en footballers een kliek zullen vormen. So, friends?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Klinkt goed! Finn is zo'n type die nu dus doet alsof hij Vanx heel erg haat, terwijl dat eigenlijk wel meevalt. Het is dan aan Vanx of hij dat begrijpt of niet haha. c:


    Meh. She probably wouldn't understand it at all, haha. Ze doet alsof het haar totaal niet boeit terwijl ze diep vanbinnen wel een beetje spijt heeft ofzo. Maar aangezien ze licht aangebrand is, denk ik dat ze zeker ook wel zou doen alsof ze hem haat. Ik ben alleen nog aan het twijfelen over haar naam. Maar dat beslis ik deze avond wel verder. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Nou ja, het is op een gegeven moment wel de bedoeling dat ze mensen leert kennen en haar plekje vindt. :)

    @ Gaskarths: het is iets. :') Goed hoor!

    Wat mij trouwens in die korte tijd op Quizlet opvalt is dat iedereen, maar dan ook iedereen dubbele namen heeft voor zijn of haar karakter. Is daar een diepere reden voor of vindt iedereen het gewoon fancy staan? (krul)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 13:43 ]


    She's imperfect but she tries

    Vydas schreef:
    (...)

    Meh. She probably wouldn't understand it at all, haha. Ze doet alsof het haar totaal niet boeit terwijl ze diep vanbinnen wel een beetje spijt heeft ofzo. Maar aangezien ze licht aangebrand is, denk ik dat ze zeker ook wel zou doen alsof ze hem haat. Ik ben alleen nog aan het twijfelen over haar naam. Maar dat beslis ik deze avond wel verder. ^^


    Sounds good! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mignon schreef:
    Nou ja, het is op een gegeven moment wel de bedoeling dat ze mensen leert kennen en haar plekje vindt. :)

    @ Gaskarths: het is iets. :') Goed hoor!

    Wat mij trouwens in die korte tijd op Quizlet opvalt is dat iedereen, maar dan ook iedereen dubbele namen heeft voor zijn of haar karakter. Is daar een diepere reden voor of vindt iedereen het gewoon fancy staan? (krul)


    Bij mij dat laatste haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga misschien nog een verlegen voetbaljongen maken die een jaar heeft overgeslagen. Beetje een allemansvriend die een hekel heeft aan alle populaire mensen, maar dat weet ik nog niet zeker.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Wordt Jessica bevriend met Jacelyn (ook een cheerleader) want dat is de vriendin van Finn. Als dat zo is, zal hij sowieso wel aardig tegen haar moeten doen. Ik denk persoonlijk wel dat de cheerleaders en footballers een kliek zullen vormen. So, friends?


    Friends is fine with me ^^.
    @Mignon hahaha jup het is iets :'). En vooral omdat het fancy staat ja, dat mensen twee namen hebben komt maar weinig voor eigenlijk :')... Hoewel ik heb er vier :').


    I just caught the wave in your eyes

    MT


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Trouwens, omdat usernames zo serieus klinken: iedereen mag me Yu noemen ^^ scheelt ook gelijk typewerk ;').


    I just caught the wave in your eyes

    MT ^^


    El Diablo.

    Dan mogen jullie mij Lotte noemen, haha. Toch weer een letter minder typwerk. (krul) Ik heb zelf ook een dubbele naam hoor, daar niet van, maar die is een stuk minder fancy dan alle tweede (of derde, of vierde) namen die personages hier krijgen. Ik was er gewoon nieuwsgierig naar. :'D


    She's imperfect but she tries

    Ik heb drie namen :'D


    El Diablo.

    Iemand die misschien vrienden/ vijanden wilt worden met mijn char? Hij word een sarcastische flirt ik weet nog niet of hij eerder populair of geek word ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Abby? :) Ik weet dat ze een newbie is, maar toekomstige relaties zijn welkom.


    She's imperfect but she tries