• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Dumbledore | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | ? | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • ? | ? | ? | Jukebox | ?
    • ? | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | ?




    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | ? | Complexes | 1.01
    • ? | ? | ? | Balloo | ?
    • ? | Willa Holland | Newbie | Mignon | ?
    • ? | ? | ? | Mirin | ?
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader | Gaskarths | 1.03
    • ? | ? | ? | Vydas | ?
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04


    RELATIES
    Het is de bedoeling dat iedereen met iedere karakter een bepaald soort relatie heeft, om buitensluiten te voorkomen. Dit kun je het beste invullen als de karakters (zo goed als) af zijn. Het lijstje hieronder kun je daarvoor gebruiken!

    • Finn Lesley Montgomery:
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cristiano Ignazio Barone:
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford:
    • Jacelyn Viona Kennedy:
    • Benjamin George O'Donnel:
    • Abby Monroe:
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes:
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Ryder Lincoln Barnes:
    • Kyros Haith:
    • Ethan Hunt:
    • Vanx Royce Barnes:
    • Jason Ryan Grimes:
    • Cassandra 'Cass' Jordan West:
    • Charlotte Kate Green:


    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1


    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:34 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Xemerius schreef:
    (...)

    Hale kent haar alleen als zo'n Regina de 2e. Maybe komt daar oooooooooooooiiiiiiit verandering in? :Y)


    En toch zitten ze in dezelfde vriendengroep, soort van :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    • Finn Lesley Montgomery
          Finn en Jace hebben een relatie sinds hun dertiende, wat een behoorlijke tijd is. Alleen is de relatie de laatste tijd een beetje naar de haaien gegaan sinds Finn steeds zijn woede op haar afreageert. Hierdoor wordt ze een beetje wanhopig door de gedachte dat niemand meer echt van haar houdt, dus ze gaat met andere jongens flirten, maar ze zal het nooit over haar hart krijgen om met iemand anders het bed in het stappen.
    • Lachlan Hudson Gregory
    • Cristiano Ignazio Barone
          Zelf vindt Jace hem een vrij 'eng' persoon en zal niet erg snel op hem afgaan. Na een paar glaasjes alcohol zal ze hem wel aanspreken en misschien wel wat geflirt in het spel.
    • Cara Jessica Smith
    • Jessica Mia Crawford
          De twee zijn beste vrienden en gezien als de 'duo' van de school. Aan de ene kant houdt ze zielsveel van haar, maar aan de andere kant kan ze zich irriteren om de kleinste dingen van Jess.
    • Benjamin George O'Donnel
          De twee zijn enkel flirts als ze weer wanhopig is voor aandacht van een jongen, niets meer en niets minder.
    • Abby Monroe
          Abby is de newbie, dus ze kennen elkaar nog niet erg goed. Zelf moet ze nog een beeld van de meid krijgen en later zal ze oordelen.
    • Hadley Ayden Galloway
          Doordat de twee haast in dezelfde vriendengroep zitten, wordt ze gedwongen om met haar om te gaan. Iets wat ze eigenlijk liever niet doet omdat ze net iets teveel verschillen van elkaar.
    • Lucas Isaac Hughes
          Lucas en Jace zijn óók flirts, maar ze gebruikt hem alleen voor zijn uiterlijk –– alleen omdat hij zo ongelofelijk knap is en hij ziet toch waarschijnlijk niets in haar.
    • Michella Jaci L'Amour
          Eén woord, vreselijk. Een wannabe volgens Jace en zal ook niet verder met haar praten dan een 'hi'.
    • Juliet Marie Maverick
          Jace heeft niet erg veel met Juliet, al zal ze wel af en toe 'hi' zeggen in de gangen.
    • Ryder Lincoln Barnes
    nvt
    • Kyros Haith
    nvt.
    • Ethan Hunt
          De zoveelste flirt van Jace. Ze kennen elkaar net iets beter dan de andere flirts aangezien hij ook in het footballteam zit en Finn ook vrij goed kent. Af en toe flirten de twee wel, en ze vindt hem een aantrekkelijke jongen.
    • Vanx Royce Barnes
          Doordat Vanx zoveel chaos veroorzaakt, blijft ze liever op een afstandje kijken wat ze veroorzaakt.


    Thoughts/ideeën, zeg maar als je iets liever anders wilt ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zla vandaag aan Keano beginnen. ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sociopaths schreef:
    • Finn Lesley Montgomery
          Finn en Jace hebben een relatie sinds hun dertiende, wat een behoorlijke tijd is. Alleen is de relatie de laatste tijd een beetje naar de haaien gegaan sinds Finn steeds zijn woede op haar afreageert. Hierdoor wordt ze een beetje wanhopig door de gedachte dat niemand meer echt van haar houdt, dus ze gaat met andere jongens flirten, maar ze zal het nooit over haar hart krijgen om met iemand anders het bed in het stappen.
    • Lachlan Hudson Gregory
    • Cristiano Ignazio Barone
          Zelf vindt Jace hem een vrij 'eng' persoon en zal niet erg snel op hem afgaan. Na een paar glaasjes alcohol zal ze hem wel aanspreken en misschien wel wat geflirt in het spel.
    • Cara Jessica Smith
    • Jessica Mia Crawford
          De twee zijn beste vrienden en gezien als de 'duo' van de school. Aan de ene kant houdt ze zielsveel van haar, maar aan de andere kant kan ze zich irriteren om de kleinste dingen van Jess.
    • Benjamin George O'Donnel
          De twee zijn enkel flirts als ze weer wanhopig is voor aandacht van een jongen, niets meer en niets minder.
    • Abby Monroe
          Abby is de newbie, dus ze kennen elkaar nog niet erg goed. Zelf moet ze nog een beeld van de meid krijgen en later zal ze oordelen.
    • Hadley Ayden Galloway
          Doordat de twee haast in dezelfde vriendengroep zitten, wordt ze gedwongen om met haar om te gaan. Iets wat ze eigenlijk liever niet doet omdat ze net iets teveel verschillen van elkaar.
    • Lucas Isaac Hughes
          Lucas en Jace zijn óók flirts, maar ze gebruikt hem alleen voor zijn uiterlijk –– alleen omdat hij zo ongelofelijk knap is en hij ziet toch waarschijnlijk niets in haar.
    • Michella Jaci L'Amour
          Eén woord, vreselijk. Een wannabe volgens Jace en zal ook niet verder met haar praten dan een 'hi'.
    • Juliet Marie Maverick
          Jace heeft niet erg veel met Juliet, al zal ze wel af en toe 'hi' zeggen in de gangen.
    • Ryder Lincoln Barnes
    nvt
    • Kyros Haith
    nvt.
    • Ethan Hunt
          De zoveelste flirt van Jace. Ze kennen elkaar net iets beter dan de andere flirts aangezien hij ook in het footballteam zit en Finn ook vrij goed kent. Af en toe flirten de twee wel, en ze vindt hem een aantrekkelijke jongen.
    • Vanx Royce Barnes
          Doordat Vanx zoveel chaos veroorzaakt, blijft ze liever op een afstandje kijken wat ze veroorzaakt.


    Thoughts/ideeën, zeg maar als je iets liever anders wilt ^^


    Die twee (Hale en Jace) zijn dus niet voor eens en altijd de mensen die hekel aan elkaar hebben, Marietje? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Xemerius schreef:
    (...)

    Die twee (Hale en Jace) zijn dus niet voor eens en altijd de mensen die hekel aan elkaar hebben, Marietje? :Y)


    We zullen zien Ana, we zullen zien :Y)
    Ze zitten in dezelfde vriendengroep, dus het moet wel ooit goed komen tho


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Meeh ik twijfel echt zo hard of ik nog een jongen bij ga nemen :C


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sociopaths schreef:
    (...)

    We zullen zien Ana, we zullen zien :Y)
    Ze zitten in dezelfde vriendengroep, dus het moet wel ooit goed komen tho


    Ooit zal de haat bij Hadley zakken voor zulke mensen, en zal ze friendly tegen Jace doen. :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hi.


    That is a perfect copy of reality.

    Raccoon schreef:
    Meeh ik twijfel echt zo hard of ik nog een jongen bij ga nemen :C


    Doe, hihi. :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Xemerius schreef:
    (...)

    Ooit zal de haat bij Hadley zakken voor zulke mensen, en zal ze friendly tegen Jace doen. :Y)


    En dan zal ze ook vriendelijk tegen haar zijn :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Xemerius schreef:
    (...)

    Doe, hihi. :3



    Meeh :/ Ik kan geen leuke fc vinden ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben vanavond niet thuis, dus ik heb geen tijd om van alles bij te werken. Mocht dit topic nou vol raken, wie zou er voor mij dan een nieuwe willen openen? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik ben vanavond niet thuis, dus ik heb geen tijd om van alles bij te werken. Mocht dit topic nou vol raken, wie zou er voor mij dan een nieuwe willen openen? c:


    Ik zit denk ik toch nog wel een tijdje op mijn laptop, dus ik misschien? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Ik zit denk ik toch nog wel een tijdje op mijn laptop, dus ik misschien? ^^


    Is goed. Thanks, sweetheart! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Raccoon schreef:
    (...)


    Meeh :/ Ik kan geen leuke fc vinden ...


    Jensen Ackles.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."