• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Dumbledore | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | ? | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • ? | ? | ? | Jukebox | ?
    • ? | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | ?




    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | ? | Complexes | 1.01
    • ? | ? | ? | Balloo | ?
    • ? | Willa Holland | Newbie | Mignon | ?
    • ? | ? | ? | Mirin | ?
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader | Gaskarths | 1.03
    • ? | ? | ? | Vydas | ?
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04


    RELATIES
    Het is de bedoeling dat iedereen met iedere karakter een bepaald soort relatie heeft, om buitensluiten te voorkomen. Dit kun je het beste invullen als de karakters (zo goed als) af zijn. Het lijstje hieronder kun je daarvoor gebruiken!

    • Finn Lesley Montgomery:
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cristiano Ignazio Barone:
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford:
    • Jacelyn Viona Kennedy:
    • Benjamin George O'Donnel:
    • Abby Monroe:
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes:
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Ryder Lincoln Barnes:
    • Kyros Haith:
    • Ethan Hunt:
    • Vanx Royce Barnes:
    • Jason Ryan Grimes:
    • Cassandra 'Cass' Jordan West:
    • Charlotte Kate Green:


    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1


    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:34 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mij maakt het niet zoveel uit wanneer het topic geopend wordt (: en dat groepje bestaat dan uit Finn, Ethan, Kyros en wie nog meer? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Als je een goed idee hebt, hoor ik het graag! c:
    Ik doelde op mijn quote op pagina 12, maar iets anders is ook oké hoor. Ik reageerde alleen op je oproepje. :)


    She's imperfect but she tries

    Weet iemand nog een leuk typetje dat ik kan maken als meisje? c: Ik had me voorgenomen om één karakter te nemen, maar ik kan het niet laten haha. Het lijkt me leuk om een ex vriendin van iemand te maken dus als iemand een jongen in de aanbieding heeft?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Weet iemand nog een leuk typetje dat ik kan maken als meisje? c: Ik had me voorgenomen om één karakter te nemen, maar ik kan het niet laten haha. Het lijkt me leuk om een ex vriendin van iemand te maken dus als iemand een jongen in de aanbieding heeft?

    Misschien Kyros? c; en een typetje ehh... kunstenaar?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dumbledore schreef:
    Weet iemand nog een leuk typetje dat ik kan maken als meisje? c: Ik had me voorgenomen om één karakter te nemen, maar ik kan het niet laten haha. Het lijkt me leuk om een ex vriendin van iemand te maken dus als iemand een jongen in de aanbieding heeft?


    Ik heb Chris?


    El Diablo.

    Dumbledore schreef:
    Weet iemand nog een leuk typetje dat ik kan maken als meisje? c: Ik had me voorgenomen om één karakter te nemen, maar ik kan het niet laten haha. Het lijkt me leuk om een ex vriendin van iemand te maken dus als iemand een jongen in de aanbieding heeft?


    Lucas :')?


    I just caught the wave in your eyes


    Dit had ik dus serieus niet verwacht van hem :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:


    Dit had ik dus serieus niet verwacht van hem :')


    :').


    I just caught the wave in your eyes

    Haha opties genoeg in ieder geval. Ik denk dat Lucas er het beste bijpast, zoals ik het zie haha. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zal mezelf nogmaals quoten. :'D

    ---

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Als je een goed idee hebt, hoor ik het graag! c:
    Ik doelde op mijn quote op pagina 12, maar iets anders is ook oké hoor. Ik reageerde alleen op je oproepje. :)


    She's imperfect but she tries

    JACELYN KENNEDY

    • Finn Lesley Montgomery
          Finn en Jace hebben een relatie sinds hun dertiende, wat een behoorlijke tijd is. Alleen is de relatie de laatste tijd een beetje naar de haaien gegaan sinds Finn steeds zijn woede op haar afreageert. Hierdoor wordt ze een beetje wanhopig door de gedachte dat niemand meer echt van haar houdt, dus ze gaat met andere jongens flirten, maar ze zal het nooit over haar hart krijgen om met iemand anders het bed in het stappen.
    • Lachlan Hudson Gregory
    • Cristiano Ignazio Barone
          Zelf vindt Jace hem een vrij 'eng' persoon en zal niet erg snel op hem afgaan. Na een paar glaasjes alcohol zal ze hem wel aanspreken en misschien wel wat geflirt in het spel.
    • Cara Jessica Smith
    • Jessica Mia Crawford
          De twee zijn beste vrienden en gezien als de 'duo' van de school. Aan de ene kant houdt ze zielsveel van haar, maar aan de andere kant kan ze zich irriteren om de kleinste dingen van Jess.
    • Benjamin George O'Donnel
          De twee zijn enkel flirts als ze weer wanhopig is voor aandacht van een jongen, niets meer en niets minder.
    • Abby Monroe
          Abby is de newbie, dus ze kennen elkaar nog niet erg goed. Zelf moet ze nog een beeld van de meid krijgen en later zal ze oordelen.
    • Hadley Ayden Galloway
    • Lucas Isaac Hughes
          Lucas en Jace zijn óók flirts, maar ze gebruikt hem alleen voor zijn uiterlijk –– alleen omdat hij zo ongelofelijk knap is en hij ziet toch waarschijnlijk niets in haar.
    • Michella Jaci L'Amour
    • Juliet Marie Maverick
    • Ryder Lincoln Barnes
    • Kyros Haith
    • Ethan Hunt
          De zoveelste flirt van Jace. Ze kennen elkaar net iets beter dan de andere flirts aangezien hij ook in het footballteam zit en Finn ook vrij goed kent. Af en toe flirten de twee wel, en ze vindt hem een aantrekkelijke jongen.
    • Vanx Royce Barnes

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 20:52 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mignon schreef:
    Ik zal mezelf nogmaals quoten. :'D

    ---

    (...)Ik doelde op mijn quote op pagina 12, maar iets anders is ook oké hoor. Ik reageerde alleen op je oproepje. :)


    Hmm ik durf nog niet te zeggen hoe Finn over een tijdje tegen haar aan zou kijken, dus misschien moeten we het maar gewoon laten lopen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sociopaths schreef:
    JACELYN KENNEDY

    • Finn Lesley Montgomery
          Finn en Jace hebben een relatie sinds hun dertiende, wat een behoorlijke tijd is. Alleen is de relatie de laatste tijd een beetje naar de haaien gegaan sinds Finn steeds zijn woede op haar afreageert. Hierdoor wordt ze een beetje wanhopig door de gedachte dat niemand meer echt van haar houdt, dus ze gaat met andere jongens flirten, maar ze zal het nooit over haar hart krijgen om met iemand anders het bed in het stappen.
    • Lachlan Hudson Gregory
    • Cristiano Ignazio Barone
          Zelf vindt Jace hem een vrij 'eng' persoon en zal niet erg snel op hem afgaan. Na een paar glaasjes alcohol zal ze hem wel aanspreken en misschien wel wat geflirt in het spel.
    • Cara Jessica Smith
    • Jessica Mia Crawford
          De twee zijn beste vrienden en gezien als de 'duo' van de school. Aan de ene kant houdt ze zielsveel van haar, maar aan de andere kant kan ze zich irriteren om de kleinste dingen van Jess.
    • Benjamin George O'Donnel
          De twee zijn enkel flirts als ze weer wanhopig is voor aandacht van een jongen, niets meer en niets minder.
    • Abby Monroe
          Abby is de newbie, dus ze kennen elkaar nog niet erg goed. Zelf moet ze nog een beeld van de meid krijgen en later zal ze oordelen.
    • Hadley Ayden Galloway
    • Lucas Isaac Hughes
    • Michella Jaci L'Amour
    • Juliet Marie Maverick
    • Ryder Lincoln Barnes
    • Kyros Haith
    • Ethan Hunt
          De zoveelste flirt van Jace. Ze kennen elkaar net iets beter dan de andere flirts aangezien hij ook in het footballteam zit en Finn ook vrij goed kent. Af en toe flirten de twee wel, en ze vindt hem een aantrekkelijke jongen.
    • Vanx Royce Barnes


    pssst you forgot Lucas xd.


    I just caught the wave in your eyes

    Oké, prima, ik reageerde alleen op je oproepje. :Q Maar nu je antwoordt weet ik het tenminste en hoef ik mezelf niet meer te herhalen, want dat werd ook vervelend. :)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 20:51 ]


    She's imperfect but she tries

    Gaskarths schreef:
    (...)

    pssst you forgot Lucas xd.


    Erbij gedaan hehe


    I don't want you to die, I want you to suffer.