• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Dumbledore | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • ? | ? | ? | Balloo | ?

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | ? | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • ? | ? | ? | Mirin | ?
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader/Head Bitch | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | ?
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • Kendall Florènce Richele | ? | ? | Dumbledore | 1.09


    RELATIES
    Het is de bedoeling dat iedereen met iedere karakter een bepaald soort relatie heeft, om buitensluiten te voorkomen. Dit kun je het beste invullen als de karakters (zo goed als) af zijn. Het lijstje hieronder kun je daarvoor gebruiken!

    • Finn Lesley Montgomery:
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cristiano Ignazio Barone:
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford:
    • Jacelyn Viona Kennedy:
    • Benjamin George O'Donnel:
    • Abby Monroe:
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes:
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Ryder Lincoln Barnes:
    • Kyros Haith:
    • Ethan Hunt:
    • Vanx Royce Barnes:
    • Jason Ryan Grimes:
    • Cassandra 'Cass' Jordan West:
    • Charlotte Kate Green:
    • Kendall Florènce Richele
    • Tobias "Toby" Cameron Hades
    • Ira Keano Venson
    • Syden Ara Emerson
    • Owen Damien Devine


    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1

    • AFWEZIGHEDEN •
          JULI
    Timlin/Demi • 25 –– 8             wifi onbekend
    Collier/Saar • 11 –– 26             wifi beschikbaar, maar niet actief
    Gaskarths/Yu • 5 –– 25             beperkt wifi beschikbaar

          AUGUSTUS
    Sociopaths/Marie • 6 –– 1       wifi/data beschikbaar, maar niet actief
    Collier/Saar • 1 –– 9             wifi beschikbaar

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 14:40 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Raccoon schreef:
    Mt
    C; nog iemand relaties met mij. Perso's? :3


    Luke, Jess en Charlie :'), ik zeg het maar gewoon zo.


    I just caught the wave in your eyes

    Boschetto schreef:
    (...)

    Is goed, ideeën? ^^
    Jace kan denk ik wel een (goede) vriendin van haar zijn, Jess denk ik ook wel een vriendin.
    Voor Luke en Charlie heb ik niet heel snel een idee.


    Misschien hebben Lucas en Cass ooit iets gehad een soort fling of iets? Toen hij nog wat minder aan de drugs was en shizzle? Charlie en Cass op zich, vriendinnen? Niet echt bijzonder goede maar ze mogen elkaar wel? En Jess en Cass zijn allebei populair dus is goed ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Misschien hebben Lucas en Cass ooit iets gehad een soort fling of iets? Toen hij nog wat minder aan de drugs was en shizzle? Charlie en Cass op zich, vriendinnen? Niet echt bijzonder goede maar ze mogen elkaar wel? En Jess en Cass zijn allebei populair dus is goed ^^.


    Klinkt goed! Hoe is de band tussen Lucas en Cass dan nu? Redelijk of niet? Charlie en Cass kan ook wel, al zou Cass dan meer buiten school met haar omgaan en voor de rest meer een praatje op de gang hier en daar.


    El Diablo.

    Boschetto schreef:
    (...)

    Klinkt goed! Hoe is de band tussen Lucas en Cass dan nu? Redelijk of niet? Charlie en Cass kan ook wel, al zou Cass dan meer buiten school met haar omgaan en voor de rest meer een praatje op de gang hier en daar.


    Charlie en Cass is prima ^^. Ik denk gewoon normaal gezien het nooit serieus is geweest? Sowieso hebben z nog maar weinig met elkaar te maken maar doen ze gewoon vriendelijk tegen elkaar, in de lessen en op de gangen?

    Btw Chris en Charlie, zouden die op zich vrienden kunnen zijn?


    I just caught the wave in your eyes

    All right! Dan zal ik het er zo bij zetten ^^
    Aan Chris en Charlie zat ik ook al te denken, ik denk dat ze op zich wel goede vrienden kunnen zijn?


    El Diablo.

    Boschetto schreef:
    All right! Dan zal ik het er zo bij zetten ^^
    Aan Chris en Charlie zat ik ook al te denken, ik denk dat ze op zich wel goede vrienden kunnen zijn?


    Ik denk het ook wel ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Voor de makers van Owen, Syden, Ira, Cassandra, Charlotte en Tobias. Hoe zouden jullie karakters om gaan met Finn? Dan kan ik een relatie bedenken!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 12:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Voor de makers van Owen, Syden, Ira, Cassandra, Charlotte en Tobias. Hoe zouden jullie karakters om gaan met Finn? Dan kan ik een relatie bedenken!


    Ik denk dat Charlotte hem wel grappig zou vinden, hoe hij zich voelt als de koning van de school. En andersom?


    I just caught the wave in your eyes

    Dumbledore schreef:
    Voor de makers van Owen, Syden, Ira, Cassandra, Charlotte en Tobias. Hoe zouden jullie karakters om gaan met Finn? Dan kan ik een relatie bedenken!



    Syden zou Finn niet zo mogen, vanwege hoe hij zich gedraagt. Hehe. Syden zal denk ook niet de moeite doen om dat voor zich te houden. Hoe denkt Finn over Syden? ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Dumbledore schreef:
    Voor de makers van Owen, Syden, Ira, Cassandra, Charlotte en Tobias. Hoe zouden jullie karakters om gaan met Finn? Dan kan ik een relatie bedenken!


    Ik denk dat Cassandra wel goed met hem kan opschieten. Ze komen op sommige punten wel overeen en zitten beide in het populaire groepje. (Evt. goede) Vrienden denk ik dan?


    El Diablo.

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Ook voor jou geldt, Jess, Lucas of Charlie :').



    Ik moet toegeven, ik vind alle drie je personages leuk (cat)


    That is a perfect copy of reality.

    Relaties Chris.
    • Finn Lesley Montgomery: Chris mag deze jongen niet. Finn geeft teveel om zijn status en het is dus echt niet Chris' type. Finn wil ook niet met hem omgaan, dus ze ontwijken elkaar vooral.
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford: Het is eigenlijk niet heel serieus tussen de twee. Als het weer is uit is met Benjamin flirten de twee met elkaar, maar daar houdt het ook weer op. Ach, Chris vind het soms wel leuk. Hij trekt zich er niet heel veel van aan.
    • Jacelyn Viona Kennedy: In het dagelijks leven zijn ze zo goed als onzichtbaar voor elkaar. Na wat glaasjes alcohol spreken ze elkaar wel aan en is er soms ook nog wat geflirt tussen de twee.
    • Benjamin George O'Donnel: De twee zijn op zich wel goed bevriend met elkaar, Chris kan het zeker met hem vinden. Toch hangt er soms een soort spanning tussen de twee, omdat Chris met Jessica flirt wanneer het weer eens uit is.
    • Abby Monroe: Chris heeft besloten om deze newbie een beetje onder zijn hoede te nemen. Hij mag haar ook wel dus zo erg vind hij het allemaal niet.
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes: De twee zijn goede vrienden en Chris mag hem ook wel erg graag. Ze worden ook beschreven als partners in crime, doelend op het feit dat hun reputaties wel goed bij elkaar passen.
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Ryder Lincoln Barnes:
    • Kyros Haith:
    • Ethan Hunt:
    • Vanx Royce Barnes: Chris en Vanx zijn nu zeker al een aantal jaar goede vrienden. Ze zijn elkaar een aantal jaar geleden tegengekomen op straat en hadden sindsdien een goede band. Dit bleef ook zo, in tegenstelling met andere relaties, omdat Vanx af en toe op bezoek kwam toen hij vast zat. Ondanks dat hij een goede vriend van haar is, heeft hij ook een erg slechte invloed. Zo hielp hij bij haar eerste drugsopdracht en geeft hij haar soms tips en tricks. Wanneer ze samen op stap gaan trekt hij haar nog wat mee in de 'slechte, boze wereld'.
    • Jason Ryan Grimes:
    • Charlotte Kate Green: Chris vind haar een leuk gezelschap en gaat dus ook graag met haar om. Ze hebben een vrij sterke band en zijn zeker goede vrienden te noemen.
    • Kendall Florènce Richele
    • Tobias "Toby" Cameron Hades
    • Ira Keano Venson
    • Syden Ara Emerson Chris kan het wel goed met haar vinden, vrienden kan je ze dus zeker noemen. Haar gedrag vind hij meestal ook wel leuk. Verder flirten ze soms met elkaar, al is het eigenlijk niks bijzonders.
    • Owen Damien Devine De twee waren vroeger vrienden, maar het contact tussen de twee werd langzaamaan steeds slechter. Toen Chris de gevangenis in moest is het eigenlijk compleet verwaterd.

    Relaties Cass.
    • Finn Lesley Montgomery: Ze zijn goede vrienden, Cass kan goed met hem opschieten. Dit komt vooral omdat ze op sommige punten met elkaar overeen komen en omdat ze natuurlijk beide bij het populaire groepje zitten.
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford: Cass kan het goed met haar vinden en vind haar ook wel fijn gezelschap. Je kan ze dus zeker vriendinnen noemen.
    • Jacelyn Viona Kennedy: Jace is een goede vriendin van Cass. Ze zitten in dezelfde groep, dus dat helpt ook wel.
    • Benjamin George O'Donnel: Cass mag de jongen op zich wel. Soms doet ze mee met zijn geflirt, maar niet altijd.
    • Abby Monroe:
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes: De twee hebben ooit een fling gehad, maar eigenlijk was het niks serieus. Tegenwoordig hebben ze weinig met elkaar te maken, maar ze doet nog wel vriendelijk tegen hem in de gangen en in de les.
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Ryder Lincoln Barnes:
    • Kyros Haith: Hij is haar ex en Cass is nu meer van 'been there, done that'. De twee praten nu amper met elkaar, alleen als het echt moet zullen ze wat woorden uitwisselen.
    • Ethan Hunt:
    • Vanx Royce Barnes:
    • Jason Ryan Grimes: Jason is een erg belangrijk persoon in haar leven, hij is al jaren een van haar beste vrienden. De laatste tijd flirten de twee een hoop met elkaar en dat is ook een stuk serieuzer geworden.
    • Charlotte Kate Green: De twee zijn vriendinnen. Ze zijn niet heel close, maar zo mogen elkaar wel. Cass gaat echter meer buiten school met haar om, op de gangen en in de klas houdt ze het op een simpel praatje.
    • Kendall Florènce Richele
    • Tobias "Toby" Cameron Hades
    • Ira Keano Venson Ira is haar ex. Ze hadden een keer op een feest gezoend en wilden beide wel meer. Heel lang duurde het niet tussen de twee, een paar weekjes maar eigenlijk. Ze zijn namelijk beide erg realistisch ingesteld en zagen ook wel dat het eigenlijk niet zou werken.
    • Syden Ara Emerson De twee zijn niet de beste vriendinnen, integendeel. Cass vind haar maar een rare en gaat liever niet met haar om. Ze weet namelijk heel goed dat dat haar imago zal aantasten en dat kan ze er nu niet bij hebben.
    • Owen Damien Devine Owen is lucht voor Cass. Ze heeft de jongen nooit echt opgemerkt en als iemand zijn naam zou zeggen zou ze waarschijnlijk niet eens weten wie het is.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 20:09 ]


    El Diablo.

    Boschetto schreef:
    (...)

    Ik heb Chris en Cass? :3


    Chris is een badboy, misschien dat Owen vroeger vrienden met hem was maar nu hun contact verwaterd is de jongen toch lichtjes opkijkt naar hem omdat hij zo stoer geworden is en zo zelfzeker lijkt? En bij Cass denk ik dat ze hem nooit opgemerkt heeft, gezien Owen een nerd is en gewoon lucht lijkt voor haar?

    Met Benjamin zal hij waarschijnlijk wel met Cass flirten en ik weet niet wat er tussen hem en Chris zou kunnen :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Luke, Jess en Charlie :'), ik zeg het maar gewoon zo.


    Op zich denk ik dat Benjamin en Luke elkaar wel mogen, misschien vrienden of zoiets? :3 Bij Owen gaat dat moeilijker liggen, misschien dat ze samen zitten voor een vak en elkaar oppervlakkig kennen en best mogen? Hoewel Owen niet zo is voor zijn luie houding en het feit dat hij meestal stoned in de les zit? :3

    Benji en Jess hebben dus at maar Owen en Jess word het niet denk ik :') Hij is te verlegen en daarbij is ze een enorme bitch dus houd hij liever wat afstand denk ik :3

    En Charlie, Benji mag haar wel en Owen als hij haar eenmaal leert kennen ook wel, maar he's to shy :')

    Dumbledore schreef:
    Voor de makers van Owen, Syden, Ira, Cassandra, Charlotte en Tobias. Hoe zouden jullie karakters om gaan met Finn? Dan kan ik een relatie bedenken!


    Op zich denk ik dat Owen niets heeft tegen Finn, hoewel zijn arrogante houding hem niet zo aanstaat. Maar langs de andere kant vind Owen hem een geweldige Footballer en bewondert hij ook wel zijn zelfzekere uitstraling. Maar Owen is een doetje en zal waarschijnlijk niet zomaar op de populaire mensen afstappen. :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja, klinkt goed :Y)
    Chris en Benjamin... Ik denk dat ze op zich wel goed bevriend kunnen zijn met misschien soms een klein beetje spanning omdat Chris natuurlijk wel eens met Jessica flirt enzo?


    El Diablo.