• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Dumbledore | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • ? | ? | ? | Balloo | ?

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | ? | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • ? | ? | ? | Mirin | ?
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader/Head Bitch | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | ?
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • Kendall Florènce Richele | ? | ? | Dumbledore | 1.09


    RELATIES
    Het is de bedoeling dat iedereen met iedere karakter een bepaald soort relatie heeft, om buitensluiten te voorkomen. Dit kun je het beste invullen als de karakters (zo goed als) af zijn. Het lijstje hieronder kun je daarvoor gebruiken!

    • Finn Lesley Montgomery:
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cristiano Ignazio Barone:
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford:
    • Jacelyn Viona Kennedy:
    • Benjamin George O'Donnel:
    • Abby Monroe:
    • Hadley Ayden Galloway:
    • Lucas Isaac Hughes:
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Ryder Lincoln Barnes:
    • Kyros Haith:
    • Ethan Hunt:
    • Vanx Royce Barnes:
    • Jason Ryan Grimes:
    • Cassandra 'Cass' Jordan West:
    • Charlotte Kate Green:
    • Kendall Florènce Richele
    • Tobias "Toby" Cameron Hades
    • Ira Keano Venson
    • Syden Ara Emerson
    • Owen Damien Devine


    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    • Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1

    • AFWEZIGHEDEN •
          JULI
    Timlin/Demi • 25 –– 8             wifi onbekend
    Collier/Saar • 11 –– 26             wifi beschikbaar, maar niet actief
    Gaskarths/Yu • 5 –– 25             beperkt wifi beschikbaar

          AUGUSTUS
    Sociopaths/Marie • 6 –– 1       wifi/data beschikbaar, maar niet actief
    Collier/Saar • 1 –– 9             wifi beschikbaar

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 14:40 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Hmm ja, of ze zijn wel vrienden en dat – dat juist voor (heel) wat spanning zorgt wat Finn betreft, if Sanne garens ofc.

    Is goed ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Boschetto schreef:
    (...)

    Ik heb Cass? :')

    Sure, exes en nog steeds vrienden of juist niet? Misschien meer iets van been there, done that en nu praat ik er niet meer mee?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Sure, exes en nog steeds vrienden of juist niet? Misschien meer iets van been there, done that en nu praat ik er niet meer mee?


    Ja, dit klinkt goed ^^ Dat ze eigenlijk alleen praten als het moet.
    Ik zal het erbij zetten.


    El Diablo.

    • Finn Lesley Montgomery: +
          Finn en Ira hebben beiden een plek in het football team van de school, een belangrijk iets wat zij gemeen hebben. Daarbij kunnen ze het goed met elkaar vinden en weet Ira hem wat meer in toom te houden en zorgt Finn ervoor dat Ira wat meer ballen toont. Ze zijn vrienden en compenseren elkaar, wat voor hen beide positief uitpakt.
    • Lachlan Hudson Gregory:
    • Cristiano Ignazio Barone:
    • Cara Jessica Smith:
    • Jessica Mia Crawford: +
          Ira kent Jess eigenlijk al van jongs af aan. Dit maakt haar, naast Hadley, de enige die bekend is met het feit dat zijn vader overleden is. Zij heeft dit namelijk met hem meegemaakt. Bovendien heeft Ira haar altijd gezelschap weten te houden, wanneer zij weer eens alleen thuis zou zijn. Dat niet alleen, Jess geeft hem, waar nodig, hulp met school. Ira heeft nogal zijn struggles met sommige vakken en al heeft het lang geduurd voordat hij eenmaal toegaf dat hij haar hulp nodig had, hij heeft er vrijwel altijd profijt van.
    • Jacelyn Viona Kennedy: -
          Het enige wat zij gemeen hebben is dat Jess tot hun beste vrienden behoort en daar houdt het eigenlijk op. Ira is ook niet geïnteresseerd in de dingen die zij wel gemeen zouden kunnen hebben, hij heeft het niet op haar en volgens hem is dat wederzijds. Het is algemeen bekend dat zij een grote flirt is, maar hij vindt niet dat het door de beugel kan dat zij met jan en alleman flirt, terwijl ze in een relatie zit met een goede vriend van hem. Daarbij weet ze ook met de vriend van Jess te flirten, wanneer het weer eens uit is.
    • Benjamin George O'Donnel: -
          Al zou iemand aan Ira vragen waarom hij het niet op Ben heeft, zou hij geen duidelijk antwoord kunnen geven, naast het feit dat hij zou zeggen dat Jess beter verdiend en hij een ontzettende flirt is dat het bijna niet gezond is. Nee, Ira en Ben gaan niet goed samen.
    • Abby Monroe:
    • Hadley Ayden Galloway: +
          Ira zijn moeder is hertrouwd met de oom van Hadley. Echter door de problemen bij haar thuis, hebben zijn moeder en stiefvader besloten om Hadley in huis te nemen. Ira kan het zeer goed vinden met zijn nicht en dat is over het algemeen wel bekend. Hetgeen wat niet bij iedereen bekend is, is dat ze een huis delen.
    • Lucas Isaac Hughes:
    • Michella Jaci L'Amour:
    • Juliet Marie Maverick:
    • Ryder Lincoln Barnes:
    • Kyros Haith:
    • Ethan Hunt:
    • Vanx Royce Barnes:
    • Jason Ryan Grimes:
    • Cassandra 'Cass' Jordan West:
    • Charlotte Kate Green: +
          Charlie, iemand die zijn ogen altijd weet te trekken al is het zelfs in een grote ruimte. Haar gestalte en uitstraling weten hem op de een of andere manier altijd aan het lachen te maken, wat voor vreemde blikken zorgt, gezien menig mens niet weet waarom hij opeens met een glimlach in de gang staat. Charlie en hij kennen elkaar amper, maar haar onhandigheid vindt hij hilarisch, in de positieve zin. Daarbij houdt hij van haar roekeloosheid en impulsiviteit, gezien hij net zo is.
    • Kendall Florènce Richele
    • Tobias "Toby" Cameron Hades
    • Syden Ara Emerson +
          Ira zijn kluisje bevindt zich naast dat van haar. Hij weet iedere keer wel een praatje met haar te maken, maar praat over het algemeen wat meer met haar wanneer zijn vrienden er niet bij zijn.
    • Owen Damien Devine


    Dit is wat ik tot nu toe heb, any volunteers?
    Een eventuele ex, of flow die hij heeft gehad?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 17:11 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boschetto schreef:
    (...)

    Ja, dit klinkt goed ^^ Dat ze eigenlijk alleen praten als het moet.
    Ik zal het erbij zetten.

    Yep, okay great haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha, misschien dat ze elkaar niet echt kennen aangezien ze nieuw is, maar verder niet echt iets behalve dat ze elkaars naam kennen en Kyros weet dat ze de "newbie" is
    Dat geldt denk ik voor elke relatie die ze heeft, aangezien ze nieuw is en ze naast de mensen die ze van elders kent (teller: 0), nog niemand kent. :) Ik doelde meer op een indicatie hoe hun relatie zou kunnen groeien in de loop van de RPG, sorry voor mijn onduidelijkheid.

    Maar tjeetje zeg, hoe houden jullie al die relaties in hemelsnaam goed op een rijtje (ja, dat lijstje weliswaar, maar dan nog haha). Het maakt me horendol. Wellicht moet ik wat Abby betreft maar gewoon spelen en zien waar het schip strandt. :')


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    (...)Dat geldt denk ik voor elke relatie die ze heeft, aangezien ze nieuw is en ze naast de mensen die ze van elders kent (teller: 0), nog niemand kent. :) Ik doelde meer op een indicatie hoe hun relatie zou kunnen groeien in de loop van de RPG, sorry voor mijn onduidelijkheid.

    Maar tjeetje zeg, hoe houden jullie al die relaties in hemelsnaam goed op een rijtje (ja, dat lijstje weliswaar, maar dan nog haha). Het maakt me horendol. Wellicht moet ik wat Abby betreft maar gewoon spelen en zien waar het schip strandt. :')

    Hahah ja ik vind het ook een beetje lastig, maar ehm misschien niet echt iets speciaals behalve dat ze af en toe een praatje maken?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Kyros?


    Yeah, any ideas why? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lizor schreef:
    (...)
    Hahah ja ik vind het ook een beetje lastig, maar ehm misschien niet echt iets speciaals behalve dat ze af en toe een praatje maken?
    Weet je wat ik doe, ik laat Abby gewoon relatievrij verder en zie wel hoe het zich gaandeweg vormt. Dat komt op hetzelfde neer als nagenoeg overal neerpennen dat er niets bijzonders is, dat men haar slechts van naam kent en er af en toe een praatje mee maakt. :'D Desondanks bedankt voor het meedenken. :)


    She's imperfect but she tries

    Sydens relaties tot nu toe:

    Finn Lesley Montgomery
    > negatief, mogen elkaar niet.
    Lachlan Hudson Gregory
    Cristiano Ignazio Barone
    >positief, zijn vrienden van elkaar en soms wordt er onschuldig geflirt.
    Ryder Lincoln Barnes
    Benjamin George O’Donnel
    > negatief, hij vind haar sowieso al vreemd maar hij wilde haar wat leren kennen door te flirten, echter wees Syd hem af, dus reageerde hij bot terug en nu negeert hij haar.
    Lucas Isaac Hughes
    > positief, zijn goede vrienden van elkaar. Syden is een van de weinige die hem rustig kan houden en hem goed kan laten voelen.
    Ira Keano Venson
    > positief, Ira en Syden hebben hun kluisje naast elkaar zitten en hebben wel eens gesprekken met elkaar. Het zijn gewoon vrienden, niets meer, niets minder. Al zal Ira wat meer tegen haar zeggen, wanneer zijn vrienden er niet bij zijn, maar hij zal haar evengoed begroeten wanneer ze er wel zijn.
    Kyros Raith
    > positief.
    Ethan Hunt
    Jason Ryan Grimes
    > negatief, Jason vindt haar maar een rare en kan niet tegen haar gedrag, daarom is Jason een "bitch" tegen haar.
    Owen Damien Devine
    > positief, Owen is haar male best friend.
    Tobias "Toby" Cameron Hades
    Nathan Cole Cooper
    >negatief/neutraal, het loopt een beetje ongemakkelijk tussen de twee, sinds Nathan en Syden voordat Nathan in het footballteam geraakte, een relatie hadden. Nathan maakte het toen uit omdat ze heel verschillend stonden op de sociale trap.
    Cara Jessica Smith
    Victoria Marie Juliet Maverick
    Abigail Monroe
    Jessica Mia Crawford'
    > positief, deze twee kunnen het goed vinden samen, al zitten ze in hele verschillende groepen. Daarom wil Jess ook niet samen gezien worden met Syden wanneer haar cheerleader vrienden erbij zijn.
    Vanx Royce Barnes
    Vanx is Syd's beste vriendin. Dit zou je op het eerste gezicht niet denken, aangezien Vanx en Syden complete tegenpolen zijn. Vanx is een "rebel" en Syden een "softie, dork." Tenminste, zo noemen Vanx en Syd elkaar. Vanx en Syden kennen elkaar vanaf dat ze naar de lagere school gingen. Syden en Vanx waren toen slechts zes jaar oud. Vanx en Syden zijn toen naar dezelfde klassen gegaan en natuurlijk ook naar dezelfde high school. Vanx en Syden zijn al vanaf jongs af aan beste vriendinnen en dit komt doordat de verschillende karakters van beiden elkaar heel goed aanvullen.
    Jacelyn Viona Kennedy
    Jace en Syd zijn buren van elkaar en ook vrienden. Gewoon vrienden. Ze wonen al heel wat jaren naast elkaar. Echter is Jace onderhand een van de populairste van de school geworden en is Syden achtergebleven, Sydens beste vriendin is dan ook Vanx, een badgirl die het niet zo met Jace heeft. Nu is het zo dat Jace wil dat Syden het "populaire" groepje joint, iets wat Syden - sinds er in ieder geval twee personen zitten die ze niet zo mag - niet zo'n fijn idee vindt. Vooral ook omdat ze Vanx niet kwijt wil.
    Hadley Ayden Galloway
    > positief, Hadley en Syden zijn gewoon vrienden.
    Michella Jaci L’Amour
    Cassandra “Cass” Jordan West
    > negatief, deze twee liggen elkaar niet zo. Cassandra vindt d'r maar een rare en vermijdt haar liever en Syden kan Cassandra gewoon niet uitstaan.
    Charlotte Kate Green
    > positief, deze twee komen samen heel goed overeen.
    Name
    Name

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 21:20 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Yeah, any ideas why? ^^

    Misschien dat ze beide een "geheim" van elkaar weten dat ze niet willen dat andere weten en dat ze daarom nogal on edge zijn... if that makes sense


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Timlin schreef:
    Sydens relaties tot nu toe:

    Finn Lesley Montgomery
    > negatief, mogen elkaar niet.
    Lachlan Hudson Gregory
    Cristiano Ignazio Barone
    >positief, zijn vrienden van elkaar en soms wordt er onschuldig geflirt.
    Ryder Lincoln Barnes
    Benjamin George O’Donnel
    > negatief.
    Lucas Isaac Hughes
    > positief, zijn goede vrienden van elkaar.
    Ira Keano Venson
    Kyros Raith
    Ethan Hunt
    Jason Ryan Grimes
    Owen Damien Devine
    > positief, Owen is haar male best friend.
    Tobias "Toby" Cameron Hades
    Cara Jessica Smith
    Victoria Marie Juliet Maverick
    Abigail Monroe
    Name
    Jessica Mia Crawford'
    > positief, deze twee kunnen het goed vinden samen, al zitten ze in hele verschillende groepen. Daarom wil Jess ook niet samen gezien worden met Syden wanneer haar cheerleader vrienden erbij zijn.
    Vanx Royce Barnes
    Vanx is Syd's beste vriendin. Dit zou je op het eerste gezicht niet denken, aangezien Vanx en Syden complete tegenpolen zijn. Vanx is een "rebel" en Syden een "softie, dork." Tenminste, zo noemen Vanx en Syd elkaar. Vanx en Syden kennen elkaar vanaf dat ze naar de lagere school gingen. Syden en Vanx waren toen slechts zes jaar oud. Vanx en Syden zijn toen naar dezelfde klassen gegaan en natuurlijk ook naar dezelfde high school. Vanx en Syden zijn al vanaf jongs af aan beste vriendinnen en dit komt doordat de verschillende karakters van beiden elkaar heel goed aanvullen.
    Jacelyn Viona Kennedy
    Jace en Syd zijn buren van elkaar en ook vrienden. Gewoon vrienden. Ze wonen al heel wat jaren naast elkaar. Echter is Jace onderhand een van de populairste van de school geworden en is Syden achtergebleven, Sydens beste vriendin is dan ook Vanx, een badgirl die het niet zo met Jace heeft. Nu is het zo dat Jace wil dat Syden het "populaire" groepje joint, iets wat Syden - sinds er in ieder geval twee personen zitten die ze niet zo mag - niet zo'n fijn idee vindt. Vooral ook omdat ze Vanx niet kwijt wil.
    Hadley Ayden Galloway
    > positief.
    Michella Jaci L’Amour
    Cassandra “Cass” Jordan West
    > negatief, deze twee liggen elkaar niet zo. Cassandra vindt d'r maar een rare en vermijdt haar liever en Syden kan Cassandra gewoon niet uitstaan.
    Charlotte Kate Green
    > positief, deze twee komen samen heel goed overeen.
    Kendall Florènce Richele


    What about a positive relationship with Ira?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lizor schreef:
    (...)
    Misschien dat ze beide een "geheim" van elkaar weten dat ze niet willen dat andere weten en dat ze daarom nogal on edge zijn... if that makes sense


    Misschien dat Jace weet dat hij biseksueel is en dat Kyros Jace helemaal bezopen heeft gezien en toen Finn heeft bedrogen om met iemand anders het bed mee te delen? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    • Finn Lesley Montgomery
          Finn en Jace hebben een relatie sinds hun dertiende, wat een behoorlijke tijd is. Alleen is de relatie de laatste tijd een beetje naar de haaien gegaan sinds Finn steeds zijn woede op haar afreageert. Hierdoor wordt ze een beetje wanhopig door de gedachte dat niemand meer echt van haar houdt, dus ze gaat met andere jongens flirten, maar ze zal het nooit over haar hart krijgen om met iemand anders het bed in het stappen.
    • Lachlan Hudson Gregory
    • Cristiano Ignazio Barone
          Zelf vindt Jace hem een vrij 'eng' persoon en zal niet erg snel op hem afgaan. Na een paar glaasjes alcohol zal ze hem wel aanspreken en misschien wel wat geflirt in het spel.
    • Cara Jessica Smith
    • Jessica Mia Crawford
          De twee zijn beste vrienden en gezien als de 'duo' van de school. Aan de ene kant houdt ze zielsveel van haar, maar aan de andere kant kan ze zich irriteren om de kleinste dingen van Jess.
    • Benjamin George O'Donnel
          De twee zijn enkel flirts als ze weer wanhopig is voor aandacht van een jongen, niets meer en niets minder.
    • Abby Monroe
          Abby is de newbie, dus ze kennen elkaar nog niet erg goed. Zelf moet ze nog een beeld van de meid krijgen en later zal ze oordelen.
    • Hadley Ayden Galloway
    • Lucas Isaac Hughes
          Lucas en Jace zijn óók flirts, maar ze gebruikt hem alleen voor zijn uiterlijk –– alleen omdat hij zo ongelofelijk knap is en hij ziet toch waarschijnlijk niets in haar.
    • Michella Jaci L'Amour
    • Juliet Marie Maverick
    • Ryder Lincoln Barnes
    • Kyros Haith
    • Ethan Hunt
          De zoveelste flirt van Jace. Ze kennen elkaar net iets beter dan de andere flirts aangezien hij ook in het footballteam zit en Finn ook vrij goed kent. Af en toe flirten de twee wel, en ze vindt hem een aantrekkelijke jongen.
    • Vanx Royce Barnes
    • Jason Ryan Grimes:
    • Cassandra 'Cass' Jordan West
          De twee zijn goede vrienden, kunnen wel met elkaar opschieten en zitten dan ook in dezelfde groep.
    • Charlotte Kate Green
          Jace mag haar absoluut niet, dus ze geeft haar elke keer als ze haar ziet een vuile blik.
    • Kendall Florènce Richele
    • Tobias "Toby" Cameron Hades
    • Ira Keano Venson
          Terwijl ze in dezelfde groep zitten, mag ze hem niet echt bepaald en het is ook wederzijds.
    • Syden Ara Emerson
          De twee waren vroeger buren, maar toen is Jace' vader succesvol geworden in het bedrijf en kreeg promotie. Hierdoor konden ze een ander huis kopen in een andere wijk. Syden en Jace zijn wel gewoon vrienden en het liefst wilt ze ook dat Syden bij het 'populaire groepje' gaat, maar dat wilt Syden niet echt.
    • Owen Damien Devine


    De relaties van Jace tot nu toe ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zal vanavond niet erg actief zijn, omdat ik me niet helemaal lekker voel en op tijd naar bed wil omdat ik morgen moet werken. Sorry voor mijn afwezigheid van gisteren en vandaag. ):
    Ik vind het wel heel leuk om te zien dat jullie zo actief bezig zijn met deze RPG, er zijn echte leuke personages gemaakt en ik kan niet wachten om te beginnen <3


    Big girls cry when their hearts are breaking