• We hebben nog ruim twee weken aan voorbereidingstijd, maar ik kon het niet laten om er alvast een topic voor te openen. Camp NaNoWriMo komt er weer aan, wat betekent dat er een hoop oude, half-afgemaakte verhalen worden afgestoft en andere ideeën het leven worden ingeblazen. Dit jaar ben ik in ieder geval (weer) van de partij en ik vraag me af of er meer enthousiastelingen zijn. ^^


    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters. c:

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal. c:

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Titel verhaal

    Wiarda | Wiarda | Ik haat titels
    Mulford | GreyWolfMoon | Battle Scars
    Phxntasia | Phxntasia | When Madness Rises
    Overkill | Chanice | The Barn
    OakenshieId | Elladan | When Daylight Dies
    Square | Squares | Yes homo
    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask || HP New Generation
    LadyDi | Primproductions | 365 days of Soof
    Backbiter | DeathValley | Time Will Come
    Complexes | Shefearsoblivion | For me, it's always been you
    Naoko | Lasaraline | Culaccino
    CharlesG | CharlesG | De Nachtwacht
    Madrugada | ElfCitadel | Iets met prinsessen
    Sublatti | [geen] | Playing with fire
    Anduin | Ruskow | Koningin van Vuur
    Nakama | xSunshineee | Mahigan - Teen Wolf
    Mignon | Soulmate | In Time
    Kishimoto | Sushita | veel liefs
    SadisticElz | SadisticElz | The falling angel
    Ethan | Constante | Mede Onmogelijk Gemaakt door Quizlet?
    Alpheratz | Antithese | De stilte van een eiland (werktitel)
    StephenFry | StephenFry | Undead desires
    Luckyblue | Sciathan | Inked
    serein | Ebullience | Birds on the line
    BIack | Lizor | I'm not Stupid! & Just say "yes"
    Wordgoal

    25K
    40K
    50K
    25K
    12K
    10K
    50K
    10K
    30K
    15K
    15K
    20K
    20K
    15K
    15K
    10K
    15K
    20K
    ?
    15K
    30K
    25K
    20K
    12K
    15K
    Word Wars:

    Word Wars zijn onderlinge wedstrijdjes tussen kandidaten om elkaar te motiveren zo veel mogelijk woorden te schrijven binnen een bepaalde tijd. Iedereen mag in het topic vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in een Word War, op dat moment of op een afgesproken tijd. Traditioneel gezien zijn deze Word Wars een uur lang, maar dat betekent niet dat je niet met jezelf af mag spreken om er bijvoorbeeld een halfuurtje van te maken.

    In het verleden stonden er hele lijsten met Word War tijden in de openingspost, maar in mijn ervaring werden er veel meer Word Wars op eigen initiatief georganiseerd dan dat mensen werkelijk uitgingen van dat schema. Als mensen dat schema terug willen hebben, zet ik hem er met plezier weer in, maar ik zag er zelf het nut niet bepaald van in.



    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 14:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    905 woorden en bijna weer een deel van mijn hoofdstuk af (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik zit nu in de helft van hoofdstuk 9 :)


    What would Emma do?

    Iemand zin in een WW om 19.30? Ik moet zo gaan eten, maar daarna ben ik zeker vrij om te schrijven (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 17:50 ]


    What would Emma do?

    Ik ben dus begonnen met een story, maar zit echt vast. En nu zou ik even die story aan de kant willen leggen en een nieuwe story beginnen, maar ik heb echt 0% aan inspiratie.


    You save everyone, but who saves you?

    @StephenFry Ikkee! Ook al moet ik me dan ook nog douchen, maar dan spring ik gewoon wat later in!

    @serein Aww, dat had ik ook! Gun het even rust, ik had binnen 2 dagen weer een idee. Maar als je verder wilt met de eerste story zou ik je aanraden je laatste stuk te verwijderen en het vanuit een ander punt proberen te bekijken of desnoods dingen anders te beschrijven, dat helpt bij mij soms ook al wel. Als ik je nog ergens mee kan helpen moet je het zeggen (;

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 18:02 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    @Phxntasia Dankje voor de tip, mijn probleem is gewoon dat ik nooit een verhaal afrond. Misschien komt dat omdat ik gewoon schrijf en niet eerst het plot uitschrijf. Maar dat lukt me echt niet.


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    @Phxntasia Dankje voor de tip, mijn probleem is gewoon dat ik nooit een verhaal afrond. Misschien komt dat omdat ik gewoon schrijf en niet eerst het plot uitschrijf. Maar dat lukt me echt niet.


    Haha, ik snap je helemaal, ik heb hetzelfde hoor. Je wilt niet weten aan hoeveel verhalen ik ben begonnen en waarbij ik na het 3e hoofdstuk ben gestopt x)
    Zelf denk ik dat het bij mij komt omdat ik wat dat betreft té perfectionistisch naar mijn werk kijk. Dan ben ik zo van: 'Nah, dit is toch niet hoe ik het wou.' En dan laat ik het hele verhaal liggen, wat ergens wel heel erg zonde is, maar toch doe ik het steeds weer :/


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Haha, ik snap je helemaal, ik heb hetzelfde hoor. Je wilt niet weten aan hoeveel verhalen ik ben begonnen en waarbij ik na het 3e hoofdstuk ben gestopt x)
    Zelf denk ik dat het bij mij komt omdat ik wat dat betreft té perfectionistisch naar mijn werk kijk. Dan ben ik zo van: 'Nah, dit is toch niet hoe ik het wou.' En dan laat ik het hele verhaal liggen, wat ergens wel heel erg zonde is, maar toch doe ik het steeds weer :/

    Ik heb precies hetzelfde probleem, ik ben wat té kritisch.


    You save everyone, but who saves you?

    @serein Ik ben vastbesloten om óoit een verhaal af te ronden (alleen wanneer is de vraag (x )


    Oh, en trouwens, ik ga het verhaal die ik nu schrijf voor NaNoWriMo op Quizlet posten! Als jullie een kijkje zou willen nemen zou ik dat heel erg appreciëren (:
    Je kunt hem HIER bekijken, ook al staan er nu nog geen hoofdstukken op, ik begin vrijdag met posten. (subtiele sponsoring #spon)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik zal er zo meteen eens een kijkje nemen. Ik vind het wel eens leuk om zo te zien waar iedereen aan werkt. Als er geïnteresseerden zijn, mijn verhaal staat hier.


    What would Emma do?

    Heeft iemand een leuk onderwerp om iets over te schrijven, misschien een kortverhaal om er gewoon weer in te komen? Je zou me zo hard helpen, want ik weet niet echt een leuk thema.


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    (...)
    Ik heb precies hetzelfde probleem, ik ben wat té kritisch.


    Ik ken het zelf ook. Bij mij helpt het om dat te verwijderen waar ik niet tevreden over ben. Dat heb ik ook met mijn huidig verhaal gedaan. Pas na de derde keer was ik tevreden :X
    Je kunt altijd even kijken bij de vorige thema's van SotM ;3 (op je laatste bericht, of iemand een thema over te schrijven weet)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Anduin schreef:
    (...)

    Ik ken het zelf ook. Bij mij helpt het om dat te verwijderen waar ik niet tevreden over ben. Dat heb ik ook met mijn huidig verhaal gedaan. Pas na de derde keer was ik tevreden :X
    Je kunt altijd even kijken bij de vorige thema's van SotM ;3 (op je laatste bericht, of iemand een thema over te schrijven weet)

    Dankje voor de tip!


    You save everyone, but who saves you?

    Wie deed er nu weer mee met de WW om 19.30?


    What would Emma do?

    serein schreef:
    Heeft iemand een leuk onderwerp om iets over te schrijven, misschien een kortverhaal om er gewoon weer in te komen? Je zou me zo hard helpen, want ik weet niet echt een leuk thema.


    Ik heb enorm veel gehad aan deze site, misschien dat die jou ook helpen kan. ^^

    Om 19.30 doe ik ook mee! Geen idee of ik een uur volhoud, maar dat zien we dan wel. :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.