• Aloha! Het is niet zo dat ik mijn verhalen ooit afrond, maar het leek me leuk om bij mijn komende OP toch nog een cover toe te voegen. :')

    Samenvatting:
    De Atramento, die vroeger beter bekend stond als de mens, kwam jaren geleden tot leven in Ashenstone City en leeft nu voort over heel de wereld. Vanaf de geboorte beginnen er tekens of illustraties op het lichaam van de Atramento te verschijnen, waarvan de betekenis onbekend is. Josephine, die het maar niets vindt, wordt door een vriendelijke vreemdeling overgehaald om op pad te gaan en uit te zoeken wat voor boodschap de zwarte inkt op hun lichamen achterlaat.

    Dit zijn de dingen die ik er graag op zou willen hebben:
    Titel:
    Inked (misschien in een lettertype dat een beetje op inkt lijkt of "geschreven" is? :p)
    Username: Geen. Er hoeft geen naam bij.
    Foto's: Op de cover zou ik graag een jongen en meisje willen, niet per se een koppel. Ik heb voor hun beide al wel een face claim maar als je die niet wilt verwerken in de cover is dat prima. En anders heet degene die me voorstel als de jongen Lucky Blue Smith en het meisje Willa Holland. Daarnaast zou het me leuk lijken om er een lichaamsdeel, bijvoorbeeld een arm (?), vol met tatoeages erbij te hebben. Nope, helaas geen foto's als voorbeeld, want ik ben enorm slecht in foto's uitzoeken, dus leef je uit. :3
    Sfeer: Mysterieus, Donker

    Gelieve twee verticale covers te sturen; de één met titel en de ander zonder.

    Beloning:
    Degene die de winnende cover heeft ontworpen, zal zes credits ontvangen.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 16:54 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Even een MT voor het geval ik een poging ga wagen. Kan wel niks beloven want ga een veel te drukke week hebben.
    Je verhaal klinkt in ieder geval echt interessant en ik wil deze ook een kans geven (als je schrijfstijl me toch ligt) om te lezen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oké, fijn om te horen. En als je dan toch overweegt iets te gaan proberen, neem dan vooral je tijd ik heb geduld, haha. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik heb iets geprobeerd:



    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Ah, ik vind hem erg mooi! Zou je misschien kunnen proberen om een krullerig lettertype te gebruiken voor de titel?


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik ben atm ook wat aan het proberen ;3


    It's about time that I came to start the party





    Ik heb een aantal dingetjes geprobeerd.


    It's about time that I came to start the party

    Ik zal morgen wel eens wat proberen xD


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    @Redfeathers Oeh, ik vind die middelste echt prachtig! (:
    @XxboobearxX Haha yay. :3


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.




    Ik heb iets geprobeerd
    hope you like it!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 17:46 ]


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Ze zijn leuk, dankjewel! ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik ga ook nog wat proberen (:


    obsessive rage

    Hier is hij met een krulliger lettertype^^


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Ik ga er ook eens aan werken (: Eens uitzoeken hoe goed m'n coverskills zijn ;p Heb je nog bepaalde stijlen die je erg mooi vindt als cover? Dan kan ik daar rekening mee houden

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 17:24 ]

    OUTLANDERS schreef:
    Ik ga er ook eens aan werken (: Eens uitzoeken hoe goed m'n coverskills zijn ;p Heb je nog bepaalde stijlen die je erg mooi vindt als cover? Dan kan ik daar rekening mee houden


    Wat bedoel je precies? ;x

    @BadDreams_ Dankjewel!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik ga het proberen voor je :-)