• Aloha! Het is niet zo dat ik mijn verhalen ooit afrond, maar het leek me leuk om bij mijn komende OP toch nog een cover toe te voegen. :')

    Samenvatting:
    De Atramento, die vroeger beter bekend stond als de mens, kwam jaren geleden tot leven in Ashenstone City en leeft nu voort over heel de wereld. Vanaf de geboorte beginnen er tekens of illustraties op het lichaam van de Atramento te verschijnen, waarvan de betekenis onbekend is. Josephine, die het maar niets vindt, wordt door een vriendelijke vreemdeling overgehaald om op pad te gaan en uit te zoeken wat voor boodschap de zwarte inkt op hun lichamen achterlaat.

    Dit zijn de dingen die ik er graag op zou willen hebben:
    Titel:
    Inked (misschien in een lettertype dat een beetje op inkt lijkt of "geschreven" is? :p)
    Username: Geen. Er hoeft geen naam bij.
    Foto's: Op de cover zou ik graag een jongen en meisje willen, niet per se een koppel. Ik heb voor hun beide al wel een face claim maar als je die niet wilt verwerken in de cover is dat prima. En anders heet degene die me voorstel als de jongen Lucky Blue Smith en het meisje Willa Holland. Daarnaast zou het me leuk lijken om er een lichaamsdeel, bijvoorbeeld een arm (?), vol met tatoeages erbij te hebben. Nope, helaas geen foto's als voorbeeld, want ik ben enorm slecht in foto's uitzoeken, dus leef je uit. :3
    Sfeer: Mysterieus, Donker

    Gelieve twee verticale covers te sturen; de één met titel en de ander zonder.

    Beloning:
    Degene die de winnende cover heeft ontworpen, zal zes credits ontvangen.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 16:54 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik wil ook nog wel wat proberen, ik weet niet wanneer maar ik probeer het vandaag te doen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fijn!

    Binnenkort ga ik trouwens beslissen welke cover ik wil gebruiken, dus als er mensen zijn die misschien nog iets zouden willen proberen, moet je dat snel doen. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik ben bijna klaar met mijn poging (: Dus die zou zeker weten nog vanavond online komen.


    Credendo Vides

    Hier mijn pogingen, ben benieuwd wat je ervan vind.
    Misschien zijn ze niet zo donker als dat je wilde.

    Met tekst



    Zonder tekst
    >>>1<<<>>>2<<<


    Credendo Vides

    Dat blauwe ziet er echt super gaaf uit (: Bedankt!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    En het is de cover van Elvenking geworden!
    Allemaal ontzettend bedankt voor de moeite om een leuke cover te ontwerpen. (:
    > Hier mag een slotje op.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Luckyblue schreef:
    En het is de cover van Elvenking geworden!
    Allemaal ontzettend bedankt voor de moeite om een leuke cover te ontwerpen. (:
    > Hier mag een slotje op.

    Ah heel erg bedankt! ^^

    @Elvenking Gefeliciteerd! (:


    Credendo Vides