• KAN SPOILERS BEVATTEN!




    Walkers:
    Needles
    Wanderings
    IamSherlocked
    gleggie
    Rollins
    Apocalyptic
    Delfino
    Vessel
    Effs
    RabidKiller
    Trees
    Resilience
    Quiver
    DualShock
    Fukari
    Aire
    Poussey

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    Op welke personage lijk jij uit ''The Walking Dead''

    RPG's:

    When the dead come knocking

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Inderdaad. In de allereerste aflevering zit ook een kind.

    Nog 3 afleveringen en dan heb ik seizoen 3 afgekeken. ;d


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Weird, in de allereerste aflevering zit er toch eentje.


    In de eerste aflevering? Can't remember
    Waaaacht ik weet het weer, kijk! Dat was volgens mij eerste Walker die hij zag ^^

    Jorah schreef:
    (...)

    In de eerste aflevering? Can't remember
    Waaaacht ik weet het weer, kijk! Dat was volgens mij eerste Walker die hij zag ^^


    Bij het tankstation ja. ^^

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 17:34 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Even een mt weer


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    martinski schreef:
    (...)

    Bij het tankstation ja. ^^


    Dat detail weet ik niet meer, maar het was boor mij een schokkende eerste episode :") En na dat leger Walkers op de snelweg maakt nog maar vrij weinig me echt bang haha!
    Er is overigens een TWD RPG, miss dat die in de beginpost kan? Er kunnen nog steeds mrnsen aansluiten (:

    Jorah schreef:
    (...)

    Dat detail weet ik niet meer, maar het was boor mij een schokkende eerste episode :") En na dat leger Walkers op de snelweg maakt nog maar vrij weinig me echt bang haha!
    Er is overigens een TWD RPG, miss dat die in de beginpost kan? Er kunnen nog steeds mrnsen aansluiten (:


    Echt? o.o Waar?


    Your make-up is terrible

    OKay, ik ga nu nog helemaal niets lezen. Ik ben zo snel mogelijk naar beneden gescrold zodat ik niets kon zien ;)
    Maar ik ben net begonnen met het kijken van The Walking Dead en ben nu al helemaal verslaaft. Daarnaast heb ik nu vakantie, dus heb ik meer dan genoeg tijd om alle seizoenen te gaan kijken (ik ben nu in seizoen 2, episode 4 volgens mij). Ik ben trouwens ook een story aan het schrijven hierover, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik hem op Quizlet ga zetten of niet.
    Zodra ik bij ben zal ik hier actief worden, maar voor nu even MT. Ik ben veel te bang voor spoilers x)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    OKay, ik ga nu nog helemaal niets lezen. Ik ben zo snel mogelijk naar beneden gescrold zodat ik niets kon zien ;)
    Maar ik ben net begonnen met het kijken van The Walking Dead en ben nu al helemaal verslaaft. Daarnaast heb ik nu vakantie, dus heb ik meer dan genoeg tijd om alle seizoenen te gaan kijken (ik ben nu in seizoen 2, episode 4 volgens mij). Ik ben trouwens ook een story aan het schrijven hierover, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik hem op Quizlet ga zetten of niet.
    Zodra ik bij ben zal ik hier actief worden, maar voor nu even MT. Ik ben veel te bang voor spoilers x)


    Wil je als je besluit om 'm online te zetten het melden of hier neer zetten? Ik heb echt behoefte van twd stories. ^^


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Echt? o.o Waar?


    De RPG? Hier! Ik ben niet de owner, maar volgens mij kan je je nog inschrijven. Er zijn er in ieder geval de laatste tijd plotseling veel nieuwe mensen bij gekomen, dus jij past vast ook wel haha. We zitten wel al iets verder in het verhaal, dus je zal moeten inspringen!




    Phxntasia schreef:
    OKay, ik ga nu nog helemaal niets lezen. Ik ben zo snel mogelijk naar beneden gescrold zodat ik niets kon zien ;)
    Maar ik ben net begonnen met het kijken van The Walking Dead en ben nu al helemaal verslaaft. Daarnaast heb ik nu vakantie, dus heb ik meer dan genoeg tijd om alle seizoenen te gaan kijken (ik ben nu in seizoen 2, episode 4 volgens mij). Ik ben trouwens ook een story aan het schrijven hierover, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik hem op Quizlet ga zetten of niet.
    Zodra ik bij ben zal ik hier actief worden, maar voor nu even MT. Ik ben veel te bang voor spoilers x)


    Vertel mij wat, ik zit nu net op dezelfde plek als jij, huge spoilers overal daaamn

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 20:49 ]

    Oh, die. No thanks. Ik zal hem even in de beginpost zetten.


    Your make-up is terrible

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 21:13 ]

    Nawh, toen Glenn naar Hershel ging om te zeggen dat ie met Maggie wil trouwen. ;3 Ik vind hun zo leuk samen.


    Edit: WAT? Nee, merle. ;'( En zo snel kan een ep. dus omslaan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:29 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Wut, had ik me hier nog nooit aangemeld? Anyway, TWD fan hier. (;


    Caution first, always.

    Vessel schreef:
    Wut, had ik me hier nog nooit aangemeld? Anyway, TWD fan hier. (;


    Reality's overrated.

    Ik meld me hier ook c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?