• KAN SPOILERS BEVATTEN!




    Walkers:
    Needles
    Wanderings
    IamSherlocked
    gleggie
    Rollins
    Apocalyptic
    Delfino
    Vessel
    Effs
    RabidKiller
    Trees
    Resilience
    Quiver
    DualShock
    Fukari
    Aire
    Poussey

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    Op welke personage lijk jij uit ''The Walking Dead''

    RPG's:

    When the dead come knocking

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Oh, die. No thanks. Ik zal hem even in de beginpost zetten.


    Precies dit (': En mijn username is inmiddels Patriots geworden (eerst Colonel).

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 13:54 ]


    Patriots schreef:
    (...)

    Precies dit (': En mijn username is inmiddels Patriots geworden (eerst Colonel).


    Mag ik vragen wat er mis met die rpg is?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    MT


    16 - 09 - '17

    martinski schreef:
    (...)

    Mag ik vragen wat er mis met die rpg is?


    Nadat hij is begonnen is er wat voorgevallen waardoor het net GTST was in het praattopic en werden er "kanten" gekozen. Niet echt iets waar je voor je lol door blijft RPG'en omdat die nare sfeer bleef hangen.


    Patriots schreef:
    (...)

    Nadat hij is begonnen is er wat voorgevallen waardoor het net GTST was in het praattopic en werden er "kanten" gekozen. Niet echt iets waar je voor je lol door blijft RPG'en omdat die nare sfeer bleef hangen.



    Oooooh dát gedoe! Ik heb het niet eens gelezen, ik probeer me altijd afzijdig te houden. Maar als we allemaal behoefte hebben aan een TDW RPG, waarom starten we er zelf geen!

    Patriots schreef:
    (...)

    Nadat hij is begonnen is er wat voorgevallen waardoor het net GTST was in het praattopic en werden er "kanten" gekozen. Niet echt iets waar je voor je lol door blijft RPG'en omdat die nare sfeer bleef hangen.


    Oh, dan zou ik daar ook niet meer aan mee doen nee.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Patriots schreef:
    (...)

    Nadat hij is begonnen is er wat voorgevallen waardoor het net GTST was in het praattopic en werden er "kanten" gekozen. Niet echt iets waar je voor je lol door blijft RPG'en omdat die nare sfeer bleef hangen.


    Dat begon al in een RPG van mij, waardoor er ineens allemaal mensen gingen stoppen en het werd in die RPG weer opgepakt.


    Your make-up is terrible

    Jorah schreef:
    (...)


    Oooooh dát gedoe! Ik heb het niet eens gelezen, ik probeer me altijd afzijdig te houden. Maar als we allemaal behoefte hebben aan een TDW RPG, waarom starten we er zelf geen!


    Dat is wel een leuk idee. ;3


    Your make-up is terrible

    Lijkt me leuk!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wat voor verhaallijn zou een goed idee zijn...? Ik zit zelf te twijfelen, want aan de ene kant is het wel leuk als we alles vanaf het begin van de apocalypse doen, maar aan de andere kant word dat dan zoooo veel drama damn. In ieder geval, als er genoeg animo is en we kunnen een leuke verhaallijn bedenken lijkt met me super om met jullie te schrijven :3

    Naaahw, ik zie net dat ik helemaal niet op de lijst van de beginpost sta...

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 17:50 ]

    Misschien gewoon ergens middenin. Lijkt me ook best wel gaaf om wat personages uit TWD zelf te gebruiken, ghehe. Ook al zijn ze nu al dood of zo.


    Your make-up is terrible

    Idk, ik ben ook pas bij S2 :')
    Maar dat kan opzich wel... Denk ik. Ik zou er zelf niet voor kiezen, want dan heb ik zooo veel karaktereigenschappen en geschiedenisshit waar ik me aan moet houden. Ik gebruik liever een personage dat ik al eerder heb gebruikt voor RPG's, daar ben ik vertrouwd mee. Al moet dat jullie ofc niet tegenhouden een bestaande char te kiezen. Alleen is niet iedereen even ver, dus dan moeten we misschien een punt uit het verhaal kiezen dat iedereen kent van waaruit we verder schrijven.
    Thanks :3

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 18:08 ]

    Jorah schreef:
    Idk, ik ben ook pas bij S2 :')
    Maar dat kan opzich wel... Denk ik. Ik zou er zelf niet voor kiezen, want dan heb ik zooo veel karaktereigenschappen en geschiedenisshit waar ik me aan moet houden. Ik gebruik liever een personage dat ik al eerder heb gebruikt voor RPG's, daar ben ik vertrouwd mee. Al moet dat jullie ofc niet tegenhouden een bestaande char te kiezen. Alleen is niet iedereen even ver, dus dan moeten we misschien een punt uit het verhaal kiezen dat iedereen kent van waaruit we verder schrijven.
    Thanks :3


    Ik vind het soms ook wel leuk om een personage gewoon een beetje aan te passen naar mijn eigen wensen, ghehe. En zo'n punt is inderdaad wel handig.


    Your make-up is terrible

    Is het een idee als we gewoon samen een topic starten en kijken wat er komt? Als we een beetje een rode draad hebben ofc.
    Er is overigens een TWD quiz, die kan ook in de beginpost. Hier!

    Als er een RPG van komt, doe ik mee c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?