• Gegroet!

    Ik ben op zoek naar iemand die mij willen helpen om mijn originele characters op papier/scherm te zetten. Ik speel al een tijdje met het idee dat ik mijn personages wil zien en aangezien ik zelf niet kan teken of dergelijke, ben ik dus op zoek naar een derde.

    Ik ben op zoek naar iemand waarmee ik goed kan samenwerken en die zelf ook wat leegtes in mijn characters' uiterlijk naar voor wil brengen want in mijn hoofd is het allemaal nogal vaag. (Daarmee dat een vast beeld mij ook zou helpen.)

    Aangezien dit zeer belangrijk is voor mij, ben ik ook bereid om te onderhandelen over een beloning. Credits, geld, het maakt me zo niet uit, als we op voorhand maar goed afspraken kunnen maken.

    Ik ga nog niet veel over de characters hier zetten aangezien ik dat liever met de persoon in kwestie bespreek als ik mijn keuze gemaakt heb. Onder de spoiler knop heb ik enkele voorbeelden gezet van andere characters uit boeken die visueel voorgesteld worden, zodat je een idee krijgt waar ik precies naar op zoek ben. Let op, dat wil nog niet per sé zeggen dat ik naar die stijl op zoek ben.







    Zijn er mensen die interesse hebben om mij te helpen? Ik hoor het graag.

    Edit: dit hoeft niet per sé iemand van op Q. zelf te zijn. Als je een vriend/vriendin/zus/nicht/... hebt die mij kan helpen, mag je me altijd in contact brengen met die persoon.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 12:26 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik PB je eventjes. (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik zou wel voor e willen tekenen, al komt de toetsweek er wel aan. Ik weet niet of je het sowieso voor een bepaalde tijd wilt hebben? Anders kan je me wel even een pb sturen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb een vriendin die goed kan tekenen. Ik heb haar even een berichtje op FB gestuurd. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aveyard schreef:
    Ik zou wel voor e willen tekenen, al komt de toetsweek er wel aan. Ik weet niet of je het sowieso voor een bepaalde tijd wilt hebben? Anders kan je me wel even een pb sturen ^^

    Neen, neen er zit geen tijdsdruk achter. Laat maar komen


    If I were once a planet, you were the axis

    Wiarda schreef:
    Ik heb een vriendin die goed kan tekenen. Ik heb haar even een berichtje op FB gestuurd. ^^

    Oké, vet!.


    If I were once a planet, you were the axis

    I wish I had the time ;o
    Ben aan het afstuderen, beschouw dit als een up :D


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    I wish I had the time ;o
    Ben aan het afstuderen, beschouw dit als een up :D

    Spijtig. Mss een andere keer. c;


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik kan je wel helpen, hoop ik.
    Maar of het snel af is kan ik niet beloven i.v.m school (:

    Ik teken mijn personages zelf, maar vind best wel lastig. Meestal teken ik dan ook alleen het hoofd van het personage, omdat ik anders bang ben dat het mislukt. Ik heb wel een paar voorbeelden:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 9:03 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik wil je ook best helpen, maar ik vraag er geld voor, aangezien ik als een freelancer werk en dit soort dingen ook gewoon freelancer job is.
    Kijk maar even op m'n deviantart: WTFmoments
    M'n freelancer site, hier staat ook wat spul op wat ik niet op m'n dA heb staan: thirza96
    Dus laat maar weten of het iets vindt ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik wil wel een keer zoiets proberen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    Ik wil wel een keer zoiets proberen :)

    Kan je me linken naar je werk? c:


    If I were once a planet, you were the axis

    Pelekai schreef:
    Ik wil je ook best helpen, maar ik vraag er geld voor, aangezien ik als een freelancer werk en dit soort dingen ook gewoon freelancer job is.
    Kijk maar even op m'n deviantart: WTFmoments
    M'n freelancer site, hier staat ook wat spul op wat ik niet op m'n dA heb staan: thirza96
    Dus laat maar weten of het iets vindt ^^

    Ik meen me te herinneren dat jij al eens een paar characters voor me uitgewerkt hebt, dus ik ga zeker eens kijken naar wat je allemaal staan hebt. Je freelancer website toont wel geen werk? Of zit ik verkeerd te kijken? (cat)


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik kan je wel helpen, denk ik. Ik zal kijken of ik deze week tijd heb om een voorbeeld van mijn werk te maken (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik zal binnenkort even een tekening posten van mij als ik tijd heb, dan kun je kijken of je het wat vind c:


    Tijd voor koffie.