• "Maar met alle respect, sire, wat wilt u dan dat er tegen gedaan wordt?"
    De koning ijsbeerde door het kasteel heen. Zijn gezicht rood van de woede. Hij bleef staan en sloeg met zijn hand op de tafel.
    "Dood! Ik wil die beesten dood hebben!"
    "Mijn mannen willen het niet meer proberen, sire. Ze hebben teveel zien sterven."
    "Zoek dan anderen die het willen doen. Loof een beloning uit!"
    "Na-natuurlijk sire."


    De ridders zijn naar het dichts bijzijnde dorp gereden, wat ook vaak geteisterd werd door de draken, om mensen te rekruteren die het tegen de machtige draken op willen nemen. Aangezien de meeste mensen er niet veel hebben, gaan er een aantal mensen af op de beloning die erachter zit.
    Maar, als je deze missie aanneemt, onthoudt dan, dat je alleen staat.

    Wat de aangestelde drakenjagers echter niet weten, is het bestaan van de draken kinderen. Deze kinderen zijn tussen de 13 en 18 jaar oud, en beschermen elk hun eigen draak. Deze draak is aan hun leven gebonden. Lukt het de kinderen om de jagers te overtuigen de draken niet te doden? En wat moeten de jagers met de kinderen aan? Is er misschien een manier om de kinderen te laten geloven dat de draken dood moeten?
    Er zullen offers gebracht moeten worden.

    • Rollen Stop op de kinderen
    Drakenjagers
    • Gereserveerd by The_Glue
    • Morb Pesky by Itsuki
    • Anastasia 'An' Muriël Godfrey by Braeden
    • Gereserveerd by Runescript
    • Gereserveerd by Astrophe
    • Artemis Zada Dyann by Curia

    Drakenkinderen
    • Kenia Eleni Thalassa by The_Glue
    • Gereserveerd by Amoare
    • Irènèe Rhea Farfelue by Valkyries
    • Edan "Ed" Ryu Orion by Astrophe
    • Rascal 'Spoiled mistake 'Pesky by Itsuki
    • Annabelle " Anna " Christina Dequeres by QueenStark
    • Meallán Oran by Runescript
    • William (Liam) Lane by OUTLANDERS

    • Invullen
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort: (Jager/kind)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Eventueel
    Extra: Eventueel


    • Regels
    Algemeen:
    • Hou jongens en meisjes gelijk.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • OOC geen ruzie.
    • Geef aan als je even afwezig bent.
    RPG
    • Minimaal 200 woorden posten
    • Je mag maximaal 2 personages, van elke soort 1.


    • Faceclaims
    • Jamie Dornan
    • Giniffer Goodwin
    • Katie McGrath
    • Jensen Ackles


    • Topics
    Rollentopics:
    • Rollentopic 1
    Praattopics:
    • Praattopic 1
    Speeltopics:
    •

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 14:58 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep


    Anastasia 'An' Muriël Godfrey


    † Naam †
    Anastasia: wederopstanding
    Muriël: heldere zee

    Anastasia stelt zich echter altijd gewoon voor als 'An', waardoor iedereen haar zo kent en ook bij die naam noemt.


    † Geslacht †
    Vrouw

    † Leeftijd †
    29, geboren tijdens de wintermaanden. De exacte datum kent ze niet.

    † Soort †
    Jager

    † Innerlijk †
    An is iemand waarbij je niet in een slecht blaadje wil staan. In haar gedachten houdt ze een zwarte lijst bij en daar kan je maar beter niet op staan. Er zijn enkele mensen die ze met het leven verwenst. Wie, of misschien beter gezegd wat, ze zonder twijfelen zou doden, zijn echter draken. Door deze wezens zijn haar ouders en vele vrienden in het dorp omgekomen. Het verdriet is haar altijd bijgebleven en er is een grote wrok ontstaan tegen de draken. Die wezens moeten volgens haar dood. Het feit dat de koning er geld voor uitlooft maakt het enkel beter.
    Door haar verdriet en wraakgevoelens kan ze dus echt meedogenloos uit de hoek komen. Ze vertrouwt mensen niet snel en sluit zich voor de buitenwereld af. Voor velen komt dat over als egoïstisch, maar An vindt gewoon dat iedereen zijn problemen heeft en dat je er alleen maar sterker uit kan komen als je er zelf voor vecht. Zelf aanvaardt ze van anderen dan ook hulp en als ze die nodig blijkt te hebben ziet ze dat als een schande.

    † Uiterlijk †
    [FC: Katie McGrath]

    An heeft lichtgroene ogen en lange, zwarte haren die ze meestal in een vlecht draagt. Ze heeft dunne wenkbrauwen die haar door de manier waarop ze staan een streng uiterlijk geven. Haar lippen zijn zacht van vorm en hebben een mooie natuurlijke lichtroze kleur. Ze heeft een best strakke kaaklijn die ook meewerkt aan haar strenge, harde uiterlijk. Met haar 1m67 is ze van gemiddelde grote en dus niet opvallend groot of klein. Haar lichaam heeft mooie vrouwelijke vormen en al met al is het zeker geen verkeerde vrouw om naar te kijken.
    Als ze op weg is of zich ergens buiten bevindt, draagt ze meestal een broek, maar dit betekent niet dat ze er niet van houdt om in jurken rond te paraderen. Haar kledij ziet er duur uit en haar harnas is ook perfect op maat gemaakt.

    † Extra †
    An is de dochter van een rijke graaf, die toezicht hield over een groot stuk land. Haar beide ouders zijn echter omgekomen bij een aanval van een draak, die daarbij zowat de hele stad verwoestte. Het land wordt nu door een raad van wijzen bestuurd, die eigenlijk enkel bedoeld zijn om raad te geven aan de graaf, die onder de naam van de koning bestuurt. An kan gravin worden, zodra ze met iemand trouwt en er dus opnieuw een graaf aan het hoofd staat. Zelf ziet ze trouwen echter niet zitten. Ze vindt zichzelf niet echt de moederfiguur en heeft bovendien een hekel aan mannen die denken dat ze bijzonder zijn. Deze soort mannen zijn zowat de enigen die de raad goedkeurt als potentiële bruidegom en mogelijke toekomstige graaf.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 15:41 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Larkin schreef:
    (...)

    Wat, er zijn er toch nog twee over?

    Hmn, doe dan maar jager.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Larkin; Ik had de reacties voor je nog niet in het topic gezet ;)
    Ik zal je erbij zetten. Als er nog meer aanmeldingen komen en de rollen staan weer gelijk kunnen er natuurlijk nog meer rollen bij komen!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik wil ook graag een vrouwelijke Jager


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Edan "Ed" Ryu Orion


    Edan • Vlam, vurig • Keltisch • [Eeydan]
    Ryu • Draak • Italiaans • [Rie-u]
    Orion • Zoon van vuur • Grieks • [Or-i-i(j)on]
    Edan Stelt zichzelf ook vaak voor als Ed omdat hij daarom minder bekent staat.


    She was the light in my life and because of my foolishness she is gone


    Isolation and running away might be the only key to survival


    Geslacht:
    Ed is mannelijk zoals wel te zien is. Hij was deel van een tweeling en diegene heette Kaehi. (Kay) Zij is echter gestorven.

    Leeftijd:
    18 jaar jong

    Soort: (Jager/kind)
    Ed is een drakenkind.
    Zijn draak is vrij groot en heet Kaleth. Op de foto is hij nog groter, maar hij zal kleiner zijn waardoor Edan echt goed op zijn rug past en hij niet te groot is waardoor hij teveel aandacht trekt.

    Innerlijk:

    Uiterlijk:
    [FC; Young Jensen Ackles]

    Relaties: Eventueel

    Extra: Eventueel

    [De rest komt nog]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 15:24 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Onism • Astrophe


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Ik heb echt zoveel twijfels over welke kant ik op wil met m'n personage, wat voor karakter ik haar wil geven :-/
    In ieder geval, ik ben dus wel aan m'n personage bezig tussen de bedrijven door hier (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb echt zoveel twijfels over welke kant ik op wil met m'n personage, wat voor karakter ik haar wil geven :-/
    In ieder geval, ik ben dus wel aan m'n personage bezig tussen de bedrijven door hier (flower)


    Dat is prima, haha.
    Guys, voor iedereen even. Ik laat de reserverings regel vallen. Je mag zo lang over je rol doen als je wilt, zolang hij maar (zo goed als) af is als het speel topic er is.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Kenia Eleni Thalassa




    Eleni: Licht, fakkel.
    Thalassa: Van de zee.
          Kenia stelt zich echter altijd voor met haar eerste naam, als mensen vragen hoe ze verder heet zegt ze dat ze dat niet weet. Haar achternaam wordt vaak verbonden met de Drakenkinderen, wat haar erg in de problemen zou kunnen brengen.

    • Geslacht:
          Kenia is een vrouw.
    • Leeftijd:
          16 jaar oud, Kenia is jarig op 4 april.
    • Soort:
          Kenia is een Drakenkind.
    Ze heeft de bescherming over een grote waterdraak, met de naam Onan
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Relaties:
    • Extra:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 14:57 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Anastasia is voorlopig af (hier bovenaan de pagina) Is ze goed zo?
    Het kan wel zijn dat ik later het innerlijk nog iets meer uitbreid, maar tot nu toe zit ik even vast (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Anastasia is goed!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Naam:
    Rascal 'Spoiled mistake 'Pesky
    Rascal wordt door vele Spoiled mistake genoemd, vanwege het feit dat hij niks kan. Een foutje van de natuur dat hij geboren is.

    Geslacht:
    Mannelijk

    Leeftijd:
    13 jaar

    Soort: (Jager/kind)
    Drakenkind, Raschal heeft een viervleugel draak met de naam Lagiocrus.
    Ze is vrij koppig van karakter.



    Innerlijk:

    Uiterlijk:

    Relaties:
    Rascal is de zoon van een van de beruchte drakenjagers.

    Extra:





    Naam:
    Morb Pesky
    Geslacht:
    Mannelijk
    Leeftijd:
    35
    Soort:
    Drakenjager
    Innerlijk:
    Uiterlijk:


    Relaties:
    Vader van Rascal
    Extra:

    De rest komt.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 16:33 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Irènèe Rhea Farfelue

    Naam. Irènèe Rhea Farfelue.
    • Irènèe – Ie rè nè e – vrede.
    • Rhea – Rhe a -- stromend.
    • Farfelue – Far fe lu e – zonderling.

    De enige afkorting die Irènèe toestaat, is "Inè". En dit enkel door degenen die haar heel nauw aan het hart staan.


    Leeftijd. Achttien jaar oud.
    • Is geboren op 16 Juli.


    Soort: Drakenkind.
    • De draak die onder Irènèe haar bescherming staat, Nitesh genaamd, is een kleine aardedraak die veelal op haar schouder met haar meereist. In drakenjaren beschouwd, is Nitesh net babydraak-af. Hij is dus piepjong voor een draak en komt daardoor ook heel kinderlijk over.


    Uiterlijk. FC: Natalie Portman
    • Haar. licht krullend -- lang -- lichtbruin.
    • Ogen. amberkleurig -- diepliggend -- amandelvormig.
    • Huid. Blank -- enkele onschuldige littekens.
    • Lengte + gewicht. 169 centimeters -- 57 kilogram.
    • Lichaam. zandloperfiguur -- atletisch.


    Innerlijk.
    • Eigenwijs -- dwars -- avontuurlijk
    • Onbezonnen -- scherpzinnig -- vrijpostig
    • Loyaal -- eerlijk -- onverschrokken
    • Roekeloos -- Strijdlustig -- rechtvaardig
    • Soms wat eigenaardig -- humeurig – serieus

    Irènèe is niet bepaald gemakkelijk van karakter. Haar houding is niet direct vriendelijk te noemen en ze komt dan ook vooral humeurig, nors en dwars over. Ze laat zich door niemand zomaar iets zeggen, doet enkel haar eigen zin en luisteren naar anderen is niet aan haar besteedt. Over het algemeen weet ze het altijd beter, kent ze niet direct een schaamtegevoel en ze mist dan ook echt vrouwelijke charme en manieren.

    Tegenover dat alles staat wel dat Irènèe bloedeerlijk is, onverschrokken, avontuurlijk en strijdlustig. Ze gaat geen gevecht uit de weg en handelt voornamelijk intuïtief. Ze kan soms behoorlijk roekeloos en onbezonnen te werk gaan, maar bedoeld het over het algemeen wel goed.

    Irènèe is niet bepaald het vriendschapstype en is dan ook meer op zichzelf dan dat ze zich onder de mensen mengt. Nitesh is de enige vriend die ze heeft, ondanks dat ze in karakter in zowat alles elkaars tegenpolen zijn.


    Geschiedenis.
    Irènèe is opgegroeid in een adellijk gezin, waar van haar verwacht werd dat ze zich als een echte jongedame zou gedragen. Verplicht trouwen en kinderen baren, naast alle gruwelijke “vrouwendingen” zoals onder andere borduren, nette manieren en zwijgzaam mooi zijn, was niet aan haar besteedt. Als kind ravotte ze veel liever in bomen, haalde liever kattenkwaad uit en nam het liever op tegen de jongens dan dat ze hier één of ander eng liefdesgevoel voor zou kweken. Dit natuurlijk tot ergernis van haar beide ouders, en wat vaak resulteerde in huisarrest. Dit hield Irènèe echter niet tegen om in het geheim te leren boogschieten en te leren zwaard- en gewoon vechten.
    Sinds twee jaar zwerft Irènèe, samen met Nitesh, rond aangezien ze van huis is weggelopen op de dag dat haar ouders haar in een huwelijk dwongen. Bij het zien van de kwast die haar verloofde moest voorstellen en de aankondiging dat de bruiloft over een maand zou plaats vinden, kon ze het niet langer verteren uitgehuwelijkt te zijn. Dus ze liep weg zonder nog om te kijken Niet veel later ontmoette ze Nitesh.
    Sindsdien zoekt Irènèe altijd het avontuur op, gaat niets of niemand uit de weg en verdiend haar brood met allerhande klusjes en opdrachten die geld opleveren. Ze leeft een vrij leven en geniet van haar onafhankelijkheid, iets wat haar naast Nitesh nog het meeste dierbaar is


    Extra.
    • Goed in boogschieten
    • Kan een zwaard hanteren
    • Staat haar mannetje in een gevecht



    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 20:10 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ^Van waar is zij? Ik heb haar nog al eens gezien, maar weet niet uit welke film of serie ze komt. Ziet er cool uit ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Braeden schreef:
    ^Van waar is zij? Ik heb haar nog al eens gezien, maar weet niet uit welke film of serie ze komt. Ziet er cool uit ^^

    Deze plaatjes komen van de film 'Your higness', en ik vind het nog best een vermakelijke film al moet je hem niet al te serieus nemen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”