• "Maar met alle respect, sire, wat wilt u dan dat er tegen gedaan wordt?"
    De koning ijsbeerde door het kasteel heen. Zijn gezicht rood van de woede. Hij bleef staan en sloeg met zijn hand op de tafel.
    "Dood! Ik wil die beesten dood hebben!"
    "Mijn mannen willen het niet meer proberen, sire. Ze hebben teveel zien sterven."
    "Zoek dan anderen die het willen doen. Loof een beloning uit!"
    "Na-natuurlijk sire."


    De ridders zijn naar het dichts bijzijnde dorp gereden, wat ook vaak geteisterd werd door de draken, om mensen te rekruteren die het tegen de machtige draken op willen nemen. Aangezien de meeste mensen er niet veel hebben, gaan er een aantal mensen af op de beloning die erachter zit.
    Maar, als je deze missie aanneemt, onthoudt dan, dat je alleen staat.

    Wat de aangestelde drakenjagers echter niet weten, is het bestaan van de draken kinderen. Deze kinderen zijn tussen de 13 en 18 jaar oud, en beschermen elk hun eigen draak. Deze draak is aan hun leven gebonden. Lukt het de kinderen om de jagers te overtuigen de draken niet te doden? En wat moeten de jagers met de kinderen aan? Is er misschien een manier om de kinderen te laten geloven dat de draken dood moeten?
    Er zullen offers gebracht moeten worden.

    • Rollen Stop op de kinderen
    Drakenjagers
    Gereserveerd by The_Glue
    Morb Pesky by Itsuki
    Anastasia 'An' Muriël Godfrey by Braeden
    Gereserveerd by Runescript
    Gereserveerd by Astrophe
    Artemis Zada Dyann by Curia

    Drakenkinderen
    Kenia Eleni Thalassa by The_Glue
    Gereserveerd by Amoare
    Irènèe Rhea Farfelue by Valkyries
    Edan "Ed" Ryu Orion by Astrophe
    Rascal 'Spoiled mistake 'Pesky by Itsuki
    Annabelle " Anna " Christina Dequeres by QueenStark
    Meallán Oran by Runescript
    William (Liam) Lane by OUTLANDERS

    • Invullen
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort: (Jager/kind)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Eventueel
    Extra: Eventueel


    • Regels
    Algemeen:
    • Hou jongens en meisjes gelijk.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • OOC geen ruzie.
    • Geef aan als je even afwezig bent.
    RPG
    • Minimaal 200 woorden posten
    • Je mag maximaal 2 personages, van elke soort 1.


    • Faceclaims
    • Jamie Dornan
    • Giniffer Goodwin
    • Katie McGrath
    • Jensen Ackles


    • Topics
    Rollentopics:
    Rollentopic 1
    Praattopics:
    Praattopic 1
    Speeltopics:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 14:58 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Wanneer wordt het praattopic geopend? Gewoon uit nieuwsgierigheid ^_^

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 20:31 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ga ik morgen doen ;)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Klik voor het praattopic!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Is er nog een plekje vrij voor mij?


    I am not as think as you drunk I am

    Drakenkind meisje?

    Curia schreef:
    Is er nog een plekje vrij voor mij?


    Ja hoor, als het maar een beetje gelijk blijft ;)

    QueenStark schreef:
    Drakenkind meisje?


    Ik zet je erbij


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Oh ja ik wilde eigenlijk een drakendochter... maar als het kan dan een vrouwelijke drakenjager?


    I am not as think as you drunk I am

    Curia schreef:
    Oh ja ik wilde eigenlijk een drakendochter... maar als het kan dan een vrouwelijke drakenjager?


    Ik zet je erbij


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Hm ik schrijf me uit. Had graag een jongen gehad bij draakkinderen, maar dat kon toen niet dus koos ik een jager en nu ineens kan je wel weer kinderen... ik wil geen drakenjager meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Runescript schreef:
    Hm ik schrijf me uit. Had graag een jongen gehad bij draakkinderen, maar dat kon toen niet dus koos ik een jager en nu ineens kan je wel weer kinderen... ik wil geen drakenjager meer.

    Tja, ik begrijp Glue wel, ze wilt het zo wat gelijk houden allemaal. Je kan ook vragen of je niet gewoon mag veranderen van jager naar drakenkind nu, aangezien er nu wel een plek vrij is daar...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Tja, ik begrijp Glue wel, ze wilt het zo wat gelijk houden allemaal. Je kan ook vragen of je niet gewoon mag veranderen van jager naar drakenkind nu, aangezien er nu wel een plek vrij is daar...


    Ik denk het niet, aangezien mijn rol daar dan weg gaat en er dan weer een jager vrij komt. Maar goed, als het kan wil ik dan wel een drakenkind | jongen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Artemis Zada Dyann
    † Artemis † In Greek, Artemis is the virgin goddes the hunt and the moon † Zada † In Arabic, Zada means huntress † Dyann † In French, Dyann means divine †


    Geslacht
    Vrouwelijk

    Leeftijd
    Artemis is 21 jaar en verjaart op 3 juli en is dan ook een zomerkind met sterrenbeeld kreeft.

    Soort
    Jager
    Artemis is vanaf haar tiende wees. Haar moeder overleed bij haar geboorte en dus werd Artemis opgevoed door haar vader. Voor haar, had haar moeder nog een zoon gekregen, Artemis' broer Apollon (toen zestien). Apollon had altijd de wens om een held te worden, in plaats van verstandig te zijn wilde hij eeuwige roem door - zonder hulp - een draak te doden. Dit werd hem fataal en hun vader kwam er nooit bovenop. Eerst greep hij naar de drank, waardoor Artemis al vanaf haar zesde voor zichzelf moest zorgen. Maar daarna sloot hij zich aan bij het leger van de koning en hem verging hetzelfde lot als Apollon. Dit zou Artemis af hebben moeten schrikken, maar al vanaf dat ze in het weeshuis zat wist ze dat ooit wraak zou nemen voor de pijn die de draken haar aan hebben gedaan. Toen ze oud genoeg was om het weeshuis te verlaten begon ze fanatiek te trainen. Hierdoor heeft ze een uitmuntende conditie en kan ze goed overweg met een zwaard. Nu de ridders weer mensen wilden rekruteren greep ze haar kans en treed zo in de voetsporen van haar heldhaftige broer en vader maar nu met de hardnekkige overtuiging om te slagen.

    Innerlijk
    Doorzettingsvermogen

    Opgeven is voor Artemis geen optie, nooit geweest ook. Als ze eenmaal iets voor ogen heeft dan zal het ook gebeuren en zal ze er gepassioneerd alles aan doen om te bereiken wat ze wilt. Ze stevent dan ook altijd recht op haar doel af, maar niet zonder eerst een plan gemaakt te hebben. Ze bereidt zich dan ook altijd goed en op het ergste voor. Als het haar niet lukt zal ze gefrustreerd raken en het net zo lang blijven proberen tot het wel lukt. Gelukkig heeft ze vaak het geluk dat het lot haar goed gezind is en lukt het haar - met meer of minder inspanning - bijna altijd.

    Charmant, flirterig

    Om te krijgen wat ze wilt kan Artemis ontzettend charmant en soms zelfs flirterig zijn. Ze weet de harten van de meeste mannen te veroveren met haar vlotte babbel en zwoele blik. Naast mannen zijn er ook veel vrouwen die haar willen helpen doordat Artemis de juiste woordkeuze weet te maken en velen haar op het begin als aardig zullen zien. Artemis is ook niet niet aardig, maar ze is er niet vies van om mensen voor haar karretje te spannen als het haar zo beter uit komt. Artemis is dan ook erg sociaal maar leeft wel het liefst in niet te grote groepen of alleen.

    Sluw

    Artemis is een erg slimme jongedame maar gebruikt dit vaak om er zelf beter van te worden. Zoals beschreven staat onder 'Charmant, flirterig' is ze er niet vies van om mensen te gebruiken, voor haar karretje te spannen. Ze zal alles gebruiken om haar doel te bereiken en zal dan ook vaak 'het doel heiligt de middelen' gebruiken als excuus. Haar heil is dan ook het wreken van haar vader en broer en om dit te bereiken zal ze alles maar dan ook alles overhebben. Ze heeft dan ook niets of niemand meer die ze zou kunnen verliezen waardoor dreigen met de dood of iets dergelijks bij haar niet zal helpen.

    Gesloten, ijsprinses


    Artemis lijkt soms wel een ijsprinses, het lijkt net alsof ze harteloos is en niets meer voelt. In werkelijkheid is dat niet zo maar ze probeert wel zo veel mogelijk gevoelens buiten te houden. Ze ziet liefde dan ook als een zwakte en niet als wapen. Ze bindt zich aan niemand en houdt tegenover anderen de schijn op. Zo zijn er ook veel momenten waarop Artemis niets over zichzelf zegt, maar van alles uit haar duim zuigt zoals bijvoorbeeld namen en dingen die ze gedaan heeft. Ze wilt niet graag dat mensen haar leren kennen en sluit ze zo veel mogelijk buiten. Doordat ze zo gefocust is op wraak is er in haar hart ook weinig ruimte voor iets anders. Maar, door haar charme zijn er altijd mensen die haar wel willen helpen en haar zien als onschuldig of vriendelijk. Dit komt doordat ze goed is met woorden en ontzettend goed kan liegen en bedriegen.

    Uiterlijk
    FC Marie Avgeropoulos
    Artemis is maar een vrij kleine jongedame (1.60 m) maar daardoor niet minder opvallend. Haar lengte komt haar juist uitstekend van pas, hierdoor is ze sneller, behendiger en leniger dan de meeste mensen. Met moeite klautert ze een boom is, alsof ze een aapje is. Ook kan ze zich hierdoor makkelijk verstoppen of anderen bespioneren.
    Daarnaast is Artemis ook erg slank van het vele trainen maar ze bezit wel de nodige spieren, een zwaard is namelijk niet het lichtste wapen wat er bestaat. Ze heeft dus een slanke gespierde bouw, maar heeft ook haar rondingen hier en daar. Vooral haar borsten zijn erg pront, maar ze heeft maar platte billen.
    Artemis heeft nogal moeilijk te omschrijven ogen. Het ene moment zijn ze blauw, het andere grijs en soms lijken ze zelfs groen. Dit heeft vooral te maken met het licht en haar stemming. Haar ogen lijken met haar gevoelens mee te veranderen, wat natuurlijk niet kan. Haar ogen zijn tamelijk groot en worden nog groter bij sterke emoties. Dit wordt versterkt door haar dunne, scherpe wenkbrauwen die dan ook omhoogschieten.
    Deze wenkbrauwen, net als haar iet wat smalle neus, versterken haar hoekige, sterke gezicht. Meestal heeft ze haar gezicht op onweer staan, maar als ze lacht verzachten al haar gelaatstrekken en komen haar bijna perfecte tanden tevoorschijn. Haar tanden zijn niet helemaal perfect doordat er een hoekje van haar hoektand is afgebroken tijdens een gevecht. Deze 'onzuiverheid' geeft haar iets speels. Ook kan Artemis erg uitdagend kijken waardoor veel mannen in katzwijm vallen.
    De haren van Artemis zijn melkchocoladebruin en vallen tot halverwege haar rug. Meestal vlecht ze haar haren in of draagt ze het in een strakke paardenstaart. Ze vindt het leuk om ingewikkelde vlechtkapsels bij zichzelf te maken en doet dit ook vaak.
    Artemis' huid heeft van nature erg weinig onzuiverheden en ook vrij weinig moedervlekken, haar huid heeft een warme ondertoon wat goed bij haar haarkleur past. Bij het geringste straaltje zonlicht kleurt Artemis al goudbruin.

    Relaties
    Wie?


    I am not as think as you drunk I am

    Runescript schreef:
    (...)

    Ik denk het niet, aangezien mijn rol daar dan weg gaat en er dan weer een jager vrij komt. Maar goed, als het kan wil ik dan wel een drakenkind | jongen.


    er zijn nu weer plekken vrij, aangezien het gelijk staat. Ik zet je er morgen bij


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    The_Glue schreef:
    (...)

    er zijn nu weer plekken vrij, aangezien het gelijk staat. Ik zet je er morgen bij


    Oké, dank je! Ik ga er gelijk aan beginnen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.




    Naam:
    Meallán Oran (Mellan)
    Geslacht:
    Masculine
    Leeftijd:
    Achttien
    Soort:
    Drakenkind
    Draak:
    Golau'r (Goloer) wat licht betekend in het Wels.
    Draken soort:
    Guardian
    Innerlijk:
    Meallán is een vriendelijke jongeman en kan met veel mensen overweg. Echter is hij wel wat terughoudend als het om vreemde mensen gaat. Hij is dan wat stiller, afwachtend en oplettender, om te zien of die persoon geen kwaad in de zin heeft. Maellán heeft moeite met het vertrouwen van mensen door vroeger. Hij heeft veel vrienden verloren en mensen zagen hem vaak als anders. Hij werd ook wel gebruikt door hen om dingen te doen die eigenlijk niet mochten. Zelf wist Maellán niet dat het niet mocht, omdat mensen makkelijk op hem in konden praten, wat nog zo het geval is. Maellán is redelijk goedgelovig, wat niet heel goed is voor iemand die een draak moet verdedigen. Hij heeft er wel mee om leren gaan, dus hij kan er wel op letten als mensen het proberen.
    Onhandig
    Oplettend
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2015 - 15:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.