• "Maar met alle respect, sire, wat wilt u dan dat er tegen gedaan wordt?"
    De koning ijsbeerde door het kasteel heen. Zijn gezicht rood van de woede. Hij bleef staan en sloeg met zijn hand op de tafel.
    "Dood! Ik wil die beesten dood hebben!"
    "Mijn mannen willen het niet meer proberen, sire. Ze hebben teveel zien sterven."
    "Zoek dan anderen die het willen doen. Loof een beloning uit!"
    "Na-natuurlijk sire."


    De ridders zijn naar het dichts bijzijnde dorp gereden, wat ook vaak geteisterd werd door de draken, om mensen te rekruteren die het tegen de machtige draken op willen nemen. Aangezien de meeste mensen er niet veel hebben, gaan er een aantal mensen af op de beloning die erachter zit.
    Maar, als je deze missie aanneemt, onthoudt dan, dat je alleen staat.

    Wat de aangestelde drakenjagers echter niet weten, is het bestaan van de draken kinderen. Deze kinderen zijn tussen de 13 en 18 jaar oud, en beschermen elk hun eigen draak. Deze draak is aan hun leven gebonden. Lukt het de kinderen om de jagers te overtuigen de draken niet te doden? En wat moeten de jagers met de kinderen aan? Is er misschien een manier om de kinderen te laten geloven dat de draken dood moeten?
    Er zullen offers gebracht moeten worden.

    • Rollen Stop op de kinderen
    Drakenjagers
    • Gereserveerd by The_Glue
    • Morb Pesky by Itsuki
    • Anastasia 'An' Muriël Godfrey by Braeden
    • Gereserveerd by Runescript
    • Gereserveerd by Astrophe
    • Artemis Zada Dyann by Curia

    Drakenkinderen
    • Kenia Eleni Thalassa by The_Glue
    • Gereserveerd by Amoare
    • Irènèe Rhea Farfelue by Valkyries
    • Edan "Ed" Ryu Orion by Astrophe
    • Rascal 'Spoiled mistake 'Pesky by Itsuki
    • Annabelle " Anna " Christina Dequeres by QueenStark
    • Meallán Oran by Runescript
    • William (Liam) Lane by OUTLANDERS

    • Invullen
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort: (Jager/kind)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Eventueel
    Extra: Eventueel


    • Regels
    Algemeen:
    • Hou jongens en meisjes gelijk.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • OOC geen ruzie.
    • Geef aan als je even afwezig bent.
    RPG
    • Minimaal 200 woorden posten
    • Je mag maximaal 2 personages, van elke soort 1.


    • Faceclaims
    • Jamie Dornan
    • Giniffer Goodwin
    • Katie McGrath
    • Jensen Ackles


    • Topics
    Rollentopics:
    • Rollentopic 1
    Praattopics:
    • Praattopic 1
    Speeltopics:
    •

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 14:58 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Is Artemis goed zo?


    I am not as think as you drunk I am





    William (Liam) Lane

    Name || Liam Lane
    Gender || Male
    Age || 18
    Kind || Dragon Child
    Dragon || Tozo


    Looks

    FC || Alex Pettyfer
    Liam is een vrije lange, slank gebouwde jongen die door het vele drakenrijden gespierd is geraakt. Zijn wat langere blonde haar zit vaak wild door de de windstromen tijdens het rijden, en steekt af tegen zijn gebruinde huid.
    Vaak loopt hij er wat gehavend bij, omdat hij door het vliegen nog wel eens gewond raakt. Hier en daar heeft hij littekens van brandwonden en valpartijen, die hij tijdens het trainen met zijn toen nog jonge draak opgelopen heeft. Ook is hij er niet vies van om door bossen te rennen en te schavotten, waardoor er vaak vegen op zijn handen, kleren, haar en gezicht zit.


    Character

    Dragon
    Tozo is Liam’s draak. Sinds de geboorte zijn ze samen en zijn samen opgegroeid. Hij is erg verzorgd naar hem toe, maar ze kennen elkaar door en door, waardoor er ook vaak grappen uitgehaald worden - wat soms leidt tot een nieuwe verwonding, maar die neemt Liam voor lief.

    Vrolijk
    Liam is vaak vrolijk, of in ieder geval optimistisch en hij probeert van iedere situatie het beste te maken. Hij rent en vliegt vaak rond om zo het beste uit het leven te halen. Hij leert graag nieuwe mensen kennen, maakt graag vrienden en neemt ze mee op avontuur met Tozo.

    Oplettend
    Ondanks dat hij kan ravotten en daarmee het gevaar kan opzoeken, is hij waanzinnig voorzichtig als het op de jagers aankomt. Hij wil zich buiten de oorlog houden, maar voorziet dat onvermijdelijk is dat hij ooit één op één staat met een jager en dat het op een gevecht zal uitlopen.
    Hij weet dat hij dan moeilijke beslissingen zal moeten nemen. Hij weet dat de jagers hun leven geven om een draak te doden, en zijn leven hangt af van dat van Tozo. Hij wil geen jager doden, maar weet dat dat op zo’n moment zal moeten. Hij probeert daar zo min mogelijk over na te denken, omdat hij weet hoe moeilijk het zal worden om zomaar iemand te doden, omdat hij daarvoor te veel waarde aan leven hecht.

    Liefhebbend
    Liam houdt van het leven en van Tozo, maar ook van de mensen om hem heen, zoals zijn ouders, vrienden en mede-drakenkinderen. Dit is ook een van de redenen waarom hij het moeilijk zal vinden om oog in oog met een jager te staan, omdat hij te zachtaardig en liefhebbend is om iemands leven te kunnen nemen.



    [Ik hoop dat ik nog mag ^^ Er stond dat er nog mannelijke drakenkinderen mochten, dus ik heb maar gewoon dit gemaakt (: ]

    Annabelle " Anna " Christina Dequeres



    Some legends are told, Some turn to dust or to gold







          Naam//
    Annabelle Dequeres.

          Geslacht//
    Vrouw.

          Leeftijd//
    Negentien.

          Soort//
    Drakenkind.

          Draak//
    Draquen.



    But you will remember me,Remember me for centuries


         
    Innerlijk//
    • Agressief.
    • Behoedzaam.
    • Behendig.
    • Dominant.
    • Humeurig.
    • Imiterend.
    • Intelligent.
    • Leidinggevend.
    • Liefdevol.
    • Moedig.
    • Prikkelbaar.
    • Sluw.
    • Strijdlustig.
    • Teruggetrokken.
    • Trots.
    • Zintuigelijk.


          Uiterlijk//
    • Haren : Annabelle heeft blonde tot haast wit/zilveren haren die tot net bij haar onderrug komen. Ze verzorgt deze goed, al zitten haar haren vaak onder het stof en as.

    • Gezicht : Annabelle heeft een smal gezicht, met een kleine wipneus, volle bloedrode lippen en lila ogen die een andere kleur krijgen als ze een andere emotie krijgt.

    • Lichaam : Annabelle is een vrij lang (1.76m) en slank ( 67 KG) meisje, haar bouw mag dan slank zijn, maar Anna is zeker gespierd. Niet alleen door de dagelijkse training met haar draak die ze doet, maar ook door de regelmatige vechtpartijen. Soms loopt ze met krukken, dit komt mede doordat Anna snel last heeft van haar knieen




    And just one mistake, Is all it will take


          Relaties//
    Tommen Dequeres • Vader
    Christina Dequeres • Moeder
    _______ Dequeres • Broer/Zus


          Extra//
    Draquen Is al aardig groot en zeker niet de makkelijkste of aardigste draak die je tegen zal komen. Door zijn natuurlijke aard is hij snel opgefokt en zijn vuur is zeer groot.





    We'll go down in history, Remember me for centuries

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 14:47 ]

    Annabelle is klaar~

    Oeh, ik ga morgen alles bijwerken. Sorry voor mijn inactiviteit guys


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    QueenStark schreef:
    Annabelle " Anna " Christina Dequeres



    Some legends are told, Some turn to dust or to gold







          Naam//
    Annabelle Dequeres.

          Geslacht//
    Vrouw.

          Leeftijd//
    Negentien.

          Soort//
    Drakenkind.

          Draak//
    Draquen.



    But you will remember me,Remember me for centuries


         
    Innerlijk//
    • Agressief.
    • Behoedzaam.
    • Behendig.
    • Dominant.
    • Humeurig.
    • Imiterend.
    • Intelligent.
    • Leidinggevend.
    • Liefdevol.
    • Moedig.
    • Prikkelbaar.
    • Sluw.
    • Strijdlustig.
    • Teruggetrokken.
    • Trots.
    • Zintuigelijk.


          Uiterlijk//
    • Haren : Annabelle heeft blonde tot haast wit/zilveren haren die tot net bij haar onderrug komen. Ze verzorgt deze goed, al zitten haar haren vaak onder het stof en as.

    • Gezicht : Annabelle heeft een smal gezicht, met een kleine wipneus, volle bloedrode lippen en lila ogen die een andere kleur krijgen als ze een andere emotie krijgt.

    • Lichaam : Annabelle is een vrij lang (1.76m) en slank ( 67 KG) meisje, haar bouw mag dan slank zijn, maar Anna is zeker gespierd. Niet alleen door de dagelijkse training met haar draak die ze doet, maar ook door de regelmatige vechtpartijen. Soms loopt ze met krukken, dit komt mede doordat Anna snel last heeft van haar knieen




    And just one mistake, Is all it will take


          Relaties//
    Tommen Dequeres • Vader
    Christina Dequeres • Moeder
    _______ Dequeres • Broer/Zus


          Extra//
    Draquen Is al aardig groot en zeker niet de makkelijkste of aardigste draak die je tegen zal komen. Door zijn natuurlijke aard is hij snel opgefokt en zijn vuur is zeer groot.





    We'll go down in history, Remember me for centuries


    OMG FOB <3


    I am not as think as you drunk I am

    Curia schreef:
    (...)


    OMG FOB <3


    Haha ^^

    Zo, volgensmij staat iedereen er nu goed in :D


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    yay


    I am not as think as you drunk I am

    Als er ooit nog een drakenkind (mannelijk of vrouwelijk maakt niet uit) vrij komt, zou je me het dan willen laten weten (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Als Irènèe goedgekeurd is, is ze voorlopig klaar. Op het moment zal ik even niet weten wat nog toe te voegen eigenlijk ^_^ (Ze staat op pagina 2)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben een tijd op vakantie geweest, dus wie weet heb ik wat gemist. Maar is er al een speeltopic? (:

    Nope, t staat een beetke stil, wat mijn schuld is. Guys, sorry maar ik heb minder tijd dan ik verwachtte... het gaat me niet lukken de rpg levend te houden. Eventueel mag iemand het overnemen als die wil?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    The_Glue schreef:
    Nope, t staat een beetke stil, wat mijn schuld is. Guys, sorry maar ik heb minder tijd dan ik verwachtte... het gaat me niet lukken de rpg levend te houden. Eventueel mag iemand het overnemen als die wil?

    Ik wil het nog best overnemen, al zou ik er wel iets meer een eigen draai aangeven en het plot iets anders uitwerken... Maar dat lijkt me ook weer zo wat lullig, gezien het jouw RPG en idee is...
    Dus in dat opzicht zou je het ook niet echt 'overnemen' kunnen noemen... eerder zelf een RPG opstarten dat geïnspireerd / gebaseerd is op deze RPG...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dat is prima voor mij haha. Als je maar iets van credit noemt :D


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep