• Hoiii,

    mijn moeder en ik hebben nog treinkaartjes die tot 23 augustus geldig zijn en we willen graag nog een keer naar een leuke stad gaan. We gaan meestal naar Maastricht/Eindhoven (shoppen) en willen ook eens een keer wat anders. Nou vroeg ik mij af of jullie nog leuke stadjes weten? We kunnen wel pas na 6 Augustus gaan en we komen vanuit zuid limburg(en met de treinkaartjes mogen we doordeweeks pas na 09;00 reizen, in het weekend de hele dag) en we willen niet heel lang reizen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Het ligt eraan wat je wilt doen. Als je wilt winkelen raad ik Den Bosch sterk af. Het is een mooie stad maar om te winkelen moet je daar niet zijn aangezien de stad heel vreemd in elkaar zit, het loopt namelijk niet op elkaar over. Je moet steeds terug naar het begin punt.
    Ik vind Utrecht een hele mooie stad met een gezellig sfeer. Vooral aan de grachten is het heel leuk en gezellig.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 23:13 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Utrecht is al een paar keer genoemd en daar sluit ik mij bij aan. Verder ga ik zelf ook graag naar Arnhem of naar Amsterdam, maar ik weet niet of dat haalbaar voor je is.


    Tell me about it, stud.

    Cordon schreef:
    Rotterdam is ook goed voor te winkelen, het heeft ook een heel bijzondere architectuur en het is een echte moderne stad.


    + Het is veel minder druk dan Amsterdam.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hmmm ja, lastig. De reistijd is bij bijna alles wel lang voor ons en het ligt sowieso een beetje aan me moeder.(: Ik vind het niet erg om 2,5 uur te reizen, maar ik weet niet of me moeder daar zo blij van word.='D Ik zal morgen eens overleggen en ondertussen houd ik dit topic gewoon in de gaten.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Utrecht en Maastricht zijn mijn favoriete steden om te shoppen.
    Toevallig was ik afgelopen zaterdag in Zoetermeer en daar waren ook wel leuke winkels, al is dat wel heel ver voor jullie denk ik. x)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nijmegen vind ik een geweldige stad, veel culturele dingen maar ook zat winkels. En verder Amsterdam natuurlijk en Enschede, maar dat is omdat ik daar zo vaak kom haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zoals al een paar keer gezegd is; Utrecht is een hele leuke stad. Zelf vind ik Enschede ook een hele fijne stad en je hebt er best veel winkels!


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Utreeeeeeg!

    Het is gewoon een hele leuke stad waar je heeeeel lang rond kunt dwalen.

    Op zaterdagochtend heb je de lapjesmarkt, met heeeeul veel stofjes, en natuurlijk de gewone markt, als je Hoog Catharijne uitloopt links.

    Natuurlijk kun je ook een broodje Mario halen op de Oudegracht, en als je het winkelen zat bent, bezoek dan Speelklok tot Pirament (weet eigenlijk niet hoe je het schrijft, dus hoop dat ik het goed geschreven heb haha) of het centraal museum of misschien wel het nijntje museum :3. Spoorwegmuseum zou ook kunnen maar is iets verder weg.

    Bekijk de Dom, de oude pleintjes, pak een terrasje aan de gracht, in Utrecht is zat te doen!

    (Ik ken ejgenlijk Utrecht het best omdat ik daar legaal heen mag van m'n ouders haha. Ook wel een paar keer in A'dam en R'dam geweest natuurlijk, A'dam vind ik niks en voor R'dam weet ik niet, toen ik daar was was ik 10 ofzo dus dat herinner ik me niet zo goed)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Utrecht! Gezellige stad met veel winkels. Je zou ook nog de dom kunnen beklimmen, of een rondvaart doen door de grachten. Ik ben enigzins bevooroordeeld omdat ik in Utrecht woon, maar ik vind het een hele toffe stad.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Haarlem is altijd wel leuk om te bezoeken :) En Amsterdam natuurlijk


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik zou Maastricht zeggen, maar goed, daar kon je dus al vaker. En Aken, maar dat ligt niet in Nederland.
    Verder vind ik Den Haag ook erg leuk, of Amsterdam.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik was laatst in Den Bosch, was er nog nooit eerder geweest. Maar dat is echt een hele mooie stad en ook genoeg winkels en terrasjes. Wel een aanrader.

    Als je de stad Maastricht zelf leuk vindt, qua sfeer ook, dan vind je Den Bosch waarschijnlijk ook wel leuk. Ik vind toch altijd dat die twee steden een beetje dezelfde, gemoedelijke sfeer uitademen. Zelf kom ik uit de omstreken van Den Bosch, maar ik studeer en zit op kamers in Maastricht en dat voelt al vanaf begin af aan als thuis, omdat het me zo aan Den Bosch doet denken. :) En om Jan de Groot niet te vergeten, uiteraard. (A) Vanuit Maastricht Noord is het een krappe anderhalf uur met de Intercity, dat moet dus ook wel te doen zijn, gok ik zo! Verder sluit ik mezelf ook aan bij mijn voorgangers wat Utrecht betreft, dat is ook een stad die zeker de moeite waard is, maar dan moet je wel weer een station verder doortuffen.


    She's imperfect but she tries

    Palinoia schreef:
    ROSWINKEL IS THE PLACE TO BE! BECAUSE OF ME! :Y)

    Oke, nee, anders ehm. Utrecht! :3 Of Apeldoorn, maar dat komt omdat ik daar opgegroeid ben en het mis. Arnhem is sowieso leuk winkelen! c:


    Omg Roswinkel. Met de keukenstudio haha.


    Not all those who wander are lost.

    Hildebrand schreef:
    (...)

    Omg Roswinkel. Met de keukenstudio haha.


    You know it! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •