• Hey hey,

    Om een 1 of andere reden heb ik heel erg zin om een verhaal met iemand anders te schrijven.
    Ik heb nu lekker vakantie, genoeg tijd om te schrijven, so why not?

    What I want to write? 5SOS or 1D. Niet van die donkere thema's, omdat ik gewoon niet goed ben in dat soort dingen schrijven en eerlijk gezegd vind ik het ook niet leuk om te lezen. En ja, gewoon van die cutesy verhalen I guess.

    Ik zoek iemand die...
    ... enige ervaring heeft met schrijven
    ... gemotiveerd is
    ... het ziet zitten om eerst een groot stuk vooruit te schrijven
    ... genoeg tijd heeft

    Ik heb nog geen verhaallijn in mijn hoofd, maar we kunnen vast wel iets verzinnen, haha.

    Als je interesse hebt, stuur me even een link naar iets wat je hebt geschreven!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 15:00 ]


    Geen reclame, please.

    Misschien handig om te vermeldden waar je het over wil gaan hebben.(zip)(zip)(zip)
    Of sta je helemaal open?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Koelbloedig schreef:
    Misschien handig om te vermeldden waar je het over wil gaan hebben.(zip)(zip)(zip)
    Of sta je helemaal open?


    Edited. (;


    Geen reclame, please.

    Hhaha oke!
    Ik ben namelijk niet zo fan van 1d fanfics en ik kan zelf geen 5sos fanfic schrijven.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Hii, ik zou het leuk vinden om een 1D story met je te schrijven (:
    Het is alweer even geleden sinds ik een story op Quizlet heb geschreven, maar ik ben wel offline aan het schrijven dus don't worry.
    Dit is de laatste story die ik hier geschreven heb: Silence - Liam Payne [16+].
    Als je iets wil lezen wat ik echt recent geschreven heb, dan kan ik je in een pb wel een hoofdstuk van mijn nieuwste story (nog offline) sturen!

    Let me know x


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik zou wel een 1D story willen schrijven, als je wil kan ik je wel een stukje van mijn schrijfstijl in een pb sturen? :)


    Faith is everything.

    Ik heb hier veel interesse in! Als je vragen hebt mag je gerust een pb'tje sturen.


    You save everyone, but who saves you?