• Oke, ik weet dat het verboden is om je gewicht op Quizlet te zetten, maar daar vraag ik ook niemand om.
    Ik wil alleen zeggen dat ik heel erg blij ben, doordat ik er flink wat kilootjes af heb gekregen en ik kan natuurlijk niet de enige zijn.

    Dus, ben jij ook afgevallen en ben je er trots op? Stuur hier je 'before' and 'after' foto's *O*



    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Valkyries schreef:
    (...)
    :$ Nu ga ik wel blozen, se, en weet ik even niks te zeggen. Ben al in de tussentijd 10 keer op en af van de pc gelopen omdat de kids iets nodig hebben, terwijl ik hier zo zit van, ja, wat moet ik nu zeggen... xD
    Ik vind je in ieder geval echt een enorme schat en vind het echt fijn dat je me zo complimenteert (K)


    You're welcome (flower)
    En ik meen het ook echt!


    The truth is out there.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Wat een geweldig resultaat!
    Zelf ben ik van maat 36 naar maat 42 gegaan tijdens mijn medicatie voor depressie en dat was maar 1 jaar. Ik ben echt blij dat het niet langer geduurd heeft. Op dat moment kon het me ook vrij weinig schelen dat ik zoveel aankwam, eigenlijk. Toen ik naar foto's zocht, merkte ik ook dat er amper foto's waren uit die tijd. Ik maakte ook geen foto's van mezelf. Nu ben ik ondertussen alweer terug naar een maat 38 en ik voel me veel beter. Nadat ik gestopt was met de medicatie, had ik het echt moeilijk om mijn lichaam te accepteren. Nu lukt dat zoveel beter, ook al ben ik nog niet terug op mijn oude gewicht.

    Dat geldt insgelijks voor jou, want jij ziet er op de foto's die je geplaatst heb hier ook super uit!

    En wat je schrijft, daar kan ik me ook echt helemaal in vinden. Ik ben dan van 36 naar 44/46 gegaan... in zo'n 4/5 maanden tijd... Depressie en medicatie zijn een hell, en inderdaad het kan je echt weinig tot zelfs niks schelen dat je steeds meer aankomt en er steeds slechter uitziet. Deze foto (met nog een 3tal anderen van dezelfde dag) zijn de enigste die gemaakt zijn van mij in die periode. En toen ik ze zag was ik gewoon zoooo geschokt (ook omdat ik gewoon niet eerder inzag zo dik te zijn), dat ik direct een 380 graden ommekeer maakte in m'n leven, toch zeker betreft m'n uiterlijk. Al ben ik wel nu 5 jaar verder met dit resultaat XD
    Dat accepteren van hoe m'n lichaam is en dat ik er ook trots op ben, is pas sinds iets minder dan 2 maanden XD. In m'n hoofd bleef het namelijk maar van: ik wil m'n maatje 36 terug van voor m'n 1ste zwangerschap... en tja, dat kan ik hoe dan ook vergeten :'D En natuurlijk helpt het ook niet als je twee favoriete schoonzussen van 21 allebei maatje 34 hebben en je je heel veel aan afspiegel ;'D
    En nu heb ik er - toch over het algemeen en het meeste van de tijd - schijt aan en ben ik trots op hoe ik eruit zie. Dat ik nog best een goed figuur heb als je bekijk waar ik vandaan kom en inmiddels 2 kinderen te hebben gehad (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dat geldt insgelijks voor jou, want jij ziet er op de foto's die je geplaatst heb hier ook super uit!

    En wat je schrijft, daar kan ik me ook echt helemaal in vinden. Ik ben dan van 36 naar 44/46 gegaan... in zo'n 4/5 maanden tijd... Depressie en medicatie zijn een hell, en inderdaad het kan je echt weinig tot zelfs niks schelen dat je steeds meer aankomt en er steeds slechter uitziet. Deze foto (met nog een 3tal anderen van dezelfde dag) zijn de enigste die gemaakt zijn van mij in die periode. En toen ik ze zag was ik gewoon zoooo geschokt (ook omdat ik gewoon niet eerder inzag zo dik te zijn), dat ik direct een 380 graden ommekeer maakte in m'n leven, toch zeker betreft m'n uiterlijk. Al ben ik wel nu 5 jaar verder met dit resultaat XD
    Dat accepteren van hoe m'n lichaam is en dat ik er ook trots op ben, is pas sinds iets minder dan 2 maanden XD. In m'n hoofd bleef het namelijk maar van: ik wil m'n maatje 36 terug van voor m'n 1ste zwangerschap... en tja, dat kan ik hoe dan ook vergeten :'D En natuurlijk helpt het ook niet als je twee favoriete schoonzussen van 21 allebei maatje 34 hebben en je je heel veel aan afspiegel ;'D
    En nu heb ik er - toch over het algemeen en het meeste van de tijd - schijt aan en ben ik trots op hoe ik eruit zie. Dat ik nog best een goed figuur heb als je bekijk waar ik vandaan kom en inmiddels 2 kinderen te hebben gehad (:


    Aah, je hebt gewoon precies hetzelfde verhaal, ja! Alleen zat ik minder lang aan de medicijnen en de kinderen na, hahaha. Maar hell yeah, maat 38 met twee kinderen en op de foto's zie je er geweldig uit! Daar mag je zeker weten erg trots op zijn, hoor.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Aah, je hebt gewoon precies hetzelfde verhaal, ja! Alleen zat ik minder lang aan de medicijnen en de kinderen na, hahaha. Maar hell yeah, maat 38 met twee kinderen en op de foto's zie je er geweldig uit! Daar mag je zeker weten erg trots op zijn, hoor.

    Jah, bij mij was het ook direct bij het lezen van je posts van: ik begrijp haar volkomen, want ik heb in zo'n zelfde situatie gezeten. Iets wat ik in RL nog wel eens mis. Ook het feit dat niet iedereen in m'n omgeving evengoed begrijpt dat het niet vanzelfsprekend is dat het goed met me gaat, want uiteindelijk ben ik er nog elke dag voor aan het vechten. Misschien niet meer zo hard en intensief omdat ik niet meer in die hele diepe put zit, maar ik moet elke dag wel m'n best doen om te kunnen functioneren en te blijven functioneren, ook al gaat het nu redelijk goed met me. Natuurlijk, het lijkt allemaal vanzelfsprekend, maar voor mij is het dat niet. En jah, dat begrip mis ik soms ook wel. Misschien dat jij je daarin ook wat kan vinden? En anders is it just me ^_^

    Maar jij ook echt echt echt bedankt voor de complimenten want het geeft me echt zo een nog trotser gevoel. Echt ontzettend bedankt (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Jah, bij mij was het ook direct bij het lezen van je posts van: ik begrijp haar volkomen, want ik heb in zo'n zelfde situatie gezeten. Iets wat ik in RL nog wel eens mis. Ook het feit dat niet iedereen in m'n omgeving evengoed begrijpt dat het niet vanzelfsprekend is dat het goed met me gaat, want uiteindelijk ben ik er nog elke dag voor aan het vechten. Misschien niet meer zo hard en intensief omdat ik niet meer in die hele diepe put zit, maar ik moet elke dag wel m'n best doen om te kunnen functioneren en te blijven functioneren, ook al gaat het nu redelijk goed met me. Natuurlijk, het lijkt allemaal vanzelfsprekend, maar voor mij is het dat niet. En jah, dat begrip mis ik soms ook wel. Misschien dat jij je daarin ook wat kan vinden? En anders is it just me ^_^

    Maar jij ook echt echt echt bedankt voor de complimenten want het geeft me echt zo een nog trotser gevoel. Echt ontzettend bedankt (K)


    Ik begrijp je helemaal. Het gaat nu allemaal zoveel makkelijker, maar het is nog steeds moeilijker dan voor de meeste mensen. Soms voel ik me nog wel eens schuldig omdat ik zo snel moe word van mensen als ik een hele dag sociaal gedaan heb en met iedereen heb gepraat omdat ik niet meer echt ziek ben in die zin en geen echte reden meer heb om langer in bed te blijven liggen, maar eigenlijk is dat helemaal niet nodig want het is toch nog steeds een mentaal gevecht dat geleverd moet worden. Anderen begrijpen dat inderdaad helemaal niet.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Ik begrijp je helemaal. Het gaat nu allemaal zoveel makkelijker, maar het is nog steeds moeilijker dan voor de meeste mensen. Soms voel ik me nog wel eens schuldig omdat ik zo snel moe word van mensen als ik een hele dag sociaal gedaan heb en met iedereen heb gepraat omdat ik niet meer echt ziek ben in die zin en geen echte reden meer heb om langer in bed te blijven liggen, maar eigenlijk is dat helemaal niet nodig want het is toch nog steeds een mentaal gevecht dat geleverd moet worden. Anderen begrijpen dat inderdaad helemaal niet.


    Ik vind het knap van jullie. En je hoeft je daar helemaal niet schuldig over te voelen. Dit herken ik wel heel erg. Ook nu ik zelf zo ziek ben voel ik me alsnog wel eens schuldig over het vermijden van sociale dingen. Maar je zegt het ook zelf al, een strijd die geleverd moet worden. Volgens mij komt dat wel goed (:


    The truth is out there.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Ik begrijp je helemaal. Het gaat nu allemaal zoveel makkelijker, maar het is nog steeds moeilijker dan voor de meeste mensen. Soms voel ik me nog wel eens schuldig omdat ik zo snel moe word van mensen als ik een hele dag sociaal gedaan heb en met iedereen heb gepraat omdat ik niet meer echt ziek ben in die zin en geen echte reden meer heb om langer in bed te blijven liggen, maar eigenlijk is dat helemaal niet nodig want het is toch nog steeds een mentaal gevecht dat geleverd moet worden. Anderen begrijpen dat inderdaad helemaal niet.

    Die vermoeidheid vind ik, naast het schuldgevoel, nog het ergste, want iedereen verwacht maar van me dat ik elke dag blij en opgewekt doorkomt, dat ik voor m'n kinderen en gezin zorg en dat ik daarbij ook werk en m'n huishouden volledig op orde heb. En dat allemaal zonder hulp van m'n vriend want die moet thuiskomen uit z'n werk en z'n voetjes in de lucht kunnen gooien en niks meer doen, want ja, hij werkt :'D (Gelukkig denkt mijn vriend daar heel anders over)
    Laatst kon ik helemaal door de grond zakken toen het buurmeisje hier van 27 doodleuk vroeg waarom ik niet gewoon voltijds werkte zoals zij... Ik had echt even de neiging om haar met haar kop tegen de muur te slaan, want ik ben blij dat ik eindelijk het punt heb bereikt deeltijds te kunnen gaan werken en m'n gezin en kinderen niet te verwaarlozen... en daarbij, zelfs als ik effectief voltijds zou kunnen werken, doe ik dat niet want ik vind het belangrijker thuis te zijn :'D Ik ben van mening dat kinderen en een carrière opbouwen nu eenmaal niet samengaat, voor mij is het echt het ene of het andere - al zal niet iedereen die mening delen en is dat weer een totaal andere discussie :'D Maar toen bedacht ik me maar weer, ze weet niet beter - als in ze kent mij en m'n geschiedenis niet, is alleen, heeft niemand naar om te kijken of voor te zorgen en ze hoeft verder ook niet weten wat ik heb meegemaakt en doorstaan.
    Maar ik vind het in ieder geval fijn dat ik dus niet de enige ben die kamp met dat onbegrip, dat ik dus bij jouw wel wat begrip vind (:

    Misschien moeten we eens via PB verder babbelen als je dat ziet zitten, in plaats van dit topic (onnodig) vol te spammen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Al zie ik dus aan de reactie van Scully dat we echt niet de enigen zijn die kampen met dit probleem (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”