• Hallo iedereen! (:

    Vannacht had ik dus een nachtmerrie en hij was niet zo heel fijn, haha. Beetje The Hunger Games-achtig. Anyway, het brengt me op een idee om er misschien een verhaal over te schrijven :'D

    Ik droomde/nachtmerrie-de vannacht:
    Een spel op leven en dood. X-aantal groepen van vijf-tien personen (ik kan het me niet goed herinneren). Één persoon is de kapitein, de vlag als het ware. Ze worden in een speelveld gedropt, dat is een bos, een stad, gebouwen, etc. groot genoeg.
    Het doel is om de kapitein van de andere ploegen te vermoorden.
    In mijn droom was de kapitein mijn neef :') En ik kwam met het idee om ons in het bos te verstoppen, in te graven. Ondergronds beschutting zoeken en dat lukte aardig. Er waren ook van die lokdingen waar je spullen kon halen, waar ik domweg heen ging :') Maar overleefde haha. Uiteindelijk besloten we gewoon in onze schuilplek te blijven. We overleefden raar genoeg als één van de laatste twee groepen. Maar de spelmakers lieten onze beschutting onderlopen en we moesten vluchten.
    We kwamen de andere groep tegen in een verlaten gebouw (zij waren nog met drie en wij met vijf (?)) Nja, ik had echter geen wapen, net zoals twee andere. Iemand van mijn team had een geweer. Ik weigerde echter om de laatste twee te doden, maar werd aangevallen door de derde, die had een mes en sneed me aan stukken :') Mijn zij en arm lag open, maar gelukkig schoot iemand haar neer. Dat was de kapitein (en blijkbaar dachten ze dat ik die was, want ze viel explicitiet mij aan)
    We waren gewonnen en ik werd verzorgd. Einde. :')

    Klinkt heel raar en neigt wel naar The Hunger Games als ik het zo weer lees, maar in mijn hoofd is het allesbehalve dat haha. Het was een enge en spannende droom :') En ik voelde echt de adrenaline en de struggles, vooral het feit dat je in team verband moet denken en je kapitein moet beschermen.

    Zou ik dit uitwerken? Of gewoon laten gaan? xd
    Volgens mij moet dit niet in stamcafé xd maar ik ben te lui om het nu weer te veranderen.

    Groetjes
    In twee gesneden Qing.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 11:17 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zou het zeker lezen ^^!


    You save everyone, but who saves you?

    Ik vind het een leuk idee. Ik zou het lezen :)


    ♡

    AloisTrancy schreef:
    Ik vind het een leuk idee. Ik zou het lezen :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Awww, het lijkt me wel een stomme nachtmerrie :c maar op zich vindt ik het wel een leuk idee, zolang je maar goed oplet dat het niet té Hunger Gamy wordt. Maar aangezien jij sws mooi schrijft, zou ik het wel lezen :Y)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik zou het zeker lezen, klinkt interessant (:


    What would Emma do?

    Ahww! Wat een leuke reacties (bloos) Dan ga ik er deze vakantie maar eens werk van maken. (:

    @Ilona: Komt in orde (wbw) Ik kleed het wel in en tadaa.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zou het lezen! C:


    That is a perfect copy of reality.

    Doet me ook aan stratego denken. Niet wat ik zou lezen, maar wel gaaf idee. Ik zou het gewoon uitwerken!
    (Lijkt tegenwoordig ook niet meer in een paar opzichtne op elkaar?)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zat eerder te denken aan levend stratego ipv the hunger games (':

    Maar het klinkt wel gaaf! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    Ik zat eerder te denken aan levend stratego ipv the hunger games (':

    Maar het klinkt wel gaaf! (:


    16 - 09 - '17

    Ohja! Stratego! Haha, daar had ik nog niet aan gedacht :'D
    Ik zal alvast zeggen dat ik niet weet vanwaar ik het heb; ik droomde het gewoon, ahaha. Maar waarschijnlijk is het inderdaad dat vermengd met The Hunger Games, al speel je dit spel in groepen van een stuk of vijf-tien. Stratego is met twee groepen. Mijn droom is ook gewoon een rimram aan hersenspinsel en delen van verschillende spellen bij elkaar gegooid en dan kom je op dit :')

    Ik ben er al eens over aan het nadenken en heb al wat gaten gevonden, dus daar werk ik aan haha. Ik ga het uitwerken (: Nog eens een nachtje over slapen ;p en I'll see ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit klinkt echt als een uit de hand gelopen speelpleinspel xd Maar het is wel leuk ^^


    Mhm?

    Klinkt super awesome! Dan heb je toch nog wat aan je nachtmerries :')


    -

    oohh leuk idee^^ wil je me ff waarschuwen als je het online gaat zetten :p


    LaAt ZiEn WiE jE bENt