• Niet alleen lezen,maar ook antwoorden! Ö

    Hee Schatten (A)

    Ik heb een vraag, Ik wil alvast weer een idee hebben voor een nieuwe serie,maar ik weet niet waarover ik het moet doen, Kan iemand mij Ideén geven waar over het kan gaan? en dan ook even een klein stukje verhaal er bij doen? Hoe het zal gaan ensoow, zet hiier maar gewoon neer wat verhaal je leuk lijkt, en maybe schrijf ik het later wel x'D OJa,Het liefst met Tom en Bill Kaulitz erin! ^^

    Alvast bedankt!(flower)

    sorry schat ik heb geen inspiratie:$:X


    I need you like a heart needs a beat

    sorry schat ik heb geen inspiratie:$:X


    Geeft niet, vind het wel lief dat je er tog even iets neer zet ^^ (H)

    HouvnJee.

    Ik ga even denken voor je:)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Ik ga even denken voor je:)



    Bedankt! :D (H)

    en het lieft,, met De twins erin :$

    (H)

    Dé twins? :'D Kaulitz, mag ik dan aannemen? ^^

    kzal eens even in het grote ideeënboek van Geeszerklaas kijken. (A)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik zal eens even in mijn hersens graven x'D


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Dé twins? :'D Kaulitz, mag ik dan aannemen? ^^

    kzal eens even in het grote ideeënboek van Geeszerklaas kijken. (A)



    Hahahaa, x'D
    ja de kaulitz bedoel ik ja ^^

    (H)

    ik zal eens even in mijn hersens graven x'D


    ^^ okee, bedankt! <3

    Mag het over iet speciaal gaan? (A)


    Your Butt is Mine!

    Een meisje, haar naam is onbekend. Haar leeftyd ook. Ze woont onder een brug. Een brug waar een groepje jongen vaak komt. Telkens verstopt ze zich weer voor ze. Maar 1 van de jongens ziet haar en raakt aan de praat met haar. Dag in dag uit komt hy langs. Maar het meisje voelt zich ongemakkelyk. Ze is bang. Bang dat hy haar iets aan zal doen. Ongeveer 3 maanden praten ze iedere dag met elkaar. Het meisje voelt zich al wat veiliger. Maar eigenlyk, té veilig. Ze neemt de jongen in vertrouwen en na een paar maanden trekt ze by hem in. Een grote fout! Want hy begint haar te mishandelen, en op de ergste dag van haar leven.. Wordt ze verkracht. Door de zelfde jongen wie ze in vertrouwen nam..De jongen die zo lief leek, die iedere dag by haar kwam om haar gezelschap te houden.. Hy leek aardig.. Maar hy was niet degene, wie hy leek..

    Je moet zelf maar weten of je het dan over TH doet of niet. :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Mag het over iet speciaal gaan? (A)


    het maakt me niet uit, Drop het hiier maar neer, en ik zal kijken of ik het idee goed vind, Of maybe er een idee uithaal! ^^

    Het liefst wel met de KAULITZ ^^

    over wat voor genre moet het gaan? moet het fantasie zijn of gewoon een realistisch verhaal


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    over wat voor genre moet het gaan? moet het fantasie zijn of gewoon een realistisch verhaal


    Hmm, hetliefst wel realistisch! ^^ maar, natuurlijk mag er ook fantasie in ! :P

    Graag gedaan. :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Een meisje, haar naam is onbekend. Haar leeftyd ook. Ze woont onder een brug. Een brug waar een groepje jongen vaak komt. Telkens verstopt ze zich weer voor ze. Maar 1 van de jongens ziet haar en raakt aan de praat met haar. Dag in dag uit komt hy langs. Maar het meisje voelt zich ongemakkelyk. Ze is bang. Bang dat hy haar iets aan zal doen. Ongeveer 3 maanden praten ze iedere dag met elkaar. Het meisje voelt zich al wat veiliger. Maar eigenlyk, té veilig. Ze neemt de jongen in vertrouwen en na een paar maanden trekt ze by hem in. Een grote fout! Want hy begint haar te mishandelen, en op de ergste dag van haar leven.. Wordt ze verkracht. Door de zelfde jongen wie ze in vertrouwen nam..De jongen die zo lief leek, die iedere dag by haar kwam om haar gezelschap te houden.. Hy leek aardig.. Maar hy was niet degene, wie hy leek..

    Je moet zelf maar weten of je het dan over TH doet of niet. :)



    Ik kan hiier cker wel een idee uit halen, met dat meisje onder de brug! ^^ Soo bedankt! (H)