• Niet alleen lezen,maar ook antwoorden! Ö

    Hee Schatten (A)

    Ik heb een vraag, Ik wil alvast weer een idee hebben voor een nieuwe serie,maar ik weet niet waarover ik het moet doen, Kan iemand mij Ideén geven waar over het kan gaan? en dan ook even een klein stukje verhaal er bij doen? Hoe het zal gaan ensoow, zet hiier maar gewoon neer wat verhaal je leuk lijkt, en maybe schrijf ik het later wel x'D OJa,Het liefst met Tom en Bill Kaulitz erin! ^^

    Alvast bedankt!(flower)

    HEB NOG WEL MEER IDEEÉN NODIG SCHATTEN! ^^

    Geweven webben, zelf gecreërd. Webben vol met leugens, vol met onzin. De waarheid is appart genomen, een appart web. Een meisje, duizenden webben. Wat gebeurd er met het meisje als ze de waarheid niet meer van haar vele leugens kan scheiden?

    Hmmm, ik zal nog even verder denken. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geweven webben, zelf gecreërd. Webben vol met leugens, vol met onzin. De waarheid is appart genomen, een appart web. Een meisje, duizenden webben. Wat gebeurd er met het meisje als ze de waarheid niet meer van haar vele leugens kan scheiden?

    Hmmm, ik zal nog even verder denken. (:



    Ik snap dit niet helemaal :$
    x

    (...)


    Ik snap dit niet helemaal :$
    x


    Nou, een meisje liegt alles bij elkaar. :') Ze zeggen wel eens 'webben vol met leugens' dan. Maar op een bepaalde dag weet het meisje de waarheid niet meer, terwijl ze die wel aan iemand kwijt wil. x) Bijvoorbeeld de twins ofzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nog een idee:
    Een meisje, ze is beroemd. Een beroemd meisje wat al jaren verkering heeft met Bill. Maar plots.. Ze moet op tour, en zonder Bill. Het is een tour van zo'n 2 maanden. 2 Maanden zonder hem, dat moet ze wel kunnen. Toch? Ze vertekt maar als ze na 2 maanden terug komt, is Bill spoorloos. Geen spoor meer van hem te bekennen. Hy is verhuisd, maar waarheen weet niemand. Ze smst en belt hem. Maar hy antwoord niet terug en neemt maar niet op. In paniek gaat ze opzoek naar haar grote liefde. Hy kan toch niet zomaar van de aardbodem zyn verdwenen?


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Nog een idee:
    Een meisje, ze is beroemd. Een beroemd meisje wat al jaren verkering heeft met Bill. Maar plots.. Ze moet op tour, en zonder Bill. Het is een tour van zo'n 2 maanden. 2 Maanden zonder hem, dat moet ze wel kunnen. Toch? Ze vertekt maar als ze na 2 maanden terug komt, is Bill spoorloos. Geen spoor meer van hem te bekennen. Hy is verhuisd, maar waarheen weet niemand. Ze smst en belt hem. Maar hy antwoord niet terug en neemt maar niet op. In paniek gaat ze opzoek naar haar grote liefde. Hy kan toch niet zomaar van de aardbodem zyn verdwenen?



    Ö ! deze is ook super!! Wow hea,, jij hebt echt mega goeie ideeén!!! Ö heb je nog meer? (A)(A)

    (H)

    (...)

    Nou, een meisje liegt alles bij elkaar. :') Ze zeggen wel eens 'webben vol met leugens' dan. Maar op een bepaalde dag weet het meisje de waarheid niet meer, terwijl ze die wel aan iemand kwijt wil. x) Bijvoorbeeld de twins ofzo.


    ah, zo,! ^^ ik zal er eens over nadenken, of ik er een verhaalbij kan maken,.

    Heelerg Bedankt.

    Ik zal weer even verder denken :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Denkdenk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hmm xD
    Het gaat over een Meisje die nog maar 3 weken te leven heeft. Zelf weet ze dit niet, maar iedereen weet het dus Wel. Haar Mama is er kapot van en wilt haar de 3 beste weken van haar leven geven, zokan ze een backstage ticket krijgen voor de EMA's. Kammille is er doll op, nu kan ze eindelijk haar grote idool Pink ontmoeten,, Maar op dat Feestje leert ze iemand anders kennen .. 2 lieve jongens
    xD


    Your Butt is Mine!

    'If only we could try ones more' Dat was het enige wat Bill, zyn grote liefde vertelde toen het uit ging. Maar die kans zal hy nooit meer krygen. Zyn ex, zyn grote liefde, dumpte hem. Maar met reden. Bill verwaarloosde haar. Het beroemd zyn steeg hem naar zyn hoofd. Nu zoekt het meisje iemand, iemand die goed voor haar zorgt. Die haar nooit zal verwaarlozen. Maar Bill wil haar niet loslaten. Hy vermomt zich als iemand anders en wil weer haar hart(van het meisje) veroveren..

    Je kan het ook in plaats van Bill, met Tom doen :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Hmm xD
    Het gaat over een Meisje die nog maar 3 weken te leven heeft. Zelf weet ze dit niet, maar iedereen weet het dus Wel. Haar Mama is er kapot van en wilt haar de 3 beste weken van haar leven geven, zokan ze een backstage ticket krijgen voor de EMA's. Kammille is er doll op, nu kan ze eindelijk haar grote idool Pink ontmoeten,, Maar op dat Feestje leert ze iemand anders kennen .. 2 lieve jongens
    xD


    Super! ^^
    ik zal erover na denken! (H)

    x

    WACHT xD
    IK WIL OOK EEN IDEE NEERZETTEN :P


    Movie hunter.

    Een meisje doet mee aan een wedstrijd om een Meet en Greet met Tokio Hotel te winnen. Ze wint nooit wat en doet alleen maar mee voor de lol, ze verwacht dat ze niet zal winnen. Ze vindt Tokio Hotel niks aan, maar had zoiets van 'Ik win nooit wat, dus nu ook niet.' Maar dan gaat op een dag de telefoon en wordt er haar verteld dat ze gewonnen heeft... Ze gaat naar de meet en greet, benieuwd hoe de jongen is het echt zullen zijn. Ze verwacht dat het een stelletje arrogante, lui kinderen zijn, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ze blijkt het heel goed met de vier jongens te kunnen vinden, maar met de tweeling nog het meeste.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    WACHT xD
    IK WIL OOK EEN IDEE NEERZETTEN :P



    Doe maar hoor x'D (H)